Forum Klubu ROVERki.pl :: Zlot letni - wyniki z hamowni
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zlot letni - wyniki z hamowni
Autor Wiadomość
Raptile 




Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 15:30   

:)

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 11, 2012 15:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 15:42   

_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Pawkaz 




Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 16:15   

Pelson91 co tak duzo koni Ci wyszlo ? :mrgreen:
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 16:21   

Pawkaz napisał/a:
Pelson91 co tak duzo koni Ci wyszlo ? :mrgreen:

A bo drobny tjuning wszedł ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Pawkaz 




Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 16:42   

pelson91 napisał/a:
A bo drobny tjuning wszedł

A co takiego ? Opisz, opisz bo jestem ciekawy :mrgreen:
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 16:45   

Cytat:
A co takiego ? Opisz, opisz bo jestem ciekawy :mrgreen:

Wsadziłem benzyniaka 2,0 16V :roll:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Pawkaz 




Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 16:50   

pelson91 napisał/a:
Wsadziłem benzyniaka 2,0 16V

Cos sciemniasz :mrgreen:
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 16:53   

Pawkaz napisał/a:
Cos sciemniasz :mrgreen:

Owszem ;) A miałbym tyle koni co Raptile, tylko gostek z hamowni zapomniał ręcznego spuścić
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Firq 




Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Cze 11, 2012 18:57   


Mój wykres :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 11, 2012 19:16   

wow :) :ok: szkoda, że dołu trochę więcej nie ma .... ale góra śliczna :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Firq 




Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Cze 11, 2012 19:23   

Brt, Powiem Ci że dołu wystarczy jak dla mnie bo juz od 1800 rmp czuć że turbo juz dmucha a gt 15 było to od 2200. Dołu lepszego nie chce na chwile obecną :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Raptile 




Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 19:51   

Firq, mało ]:->
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 11, 2012 20:39   

Duży moment w dole = mocne obciażenie skrzyni .... ważne, że jedzie ;) :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Firq 




Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Cze 11, 2012 21:18   

U mnie sprzegło i skrzynia jak narazie to dzielnie znoszą :) a jechać to w miare jedzie tak wiec nie jest źle :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
kruszan 




Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 22:49   



seria + strumienica, zaślepiony EGR, poprawiony dolot powietrza, wyczyszczony kolektor

niedługo czip :P
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 12, 2012 14:01   

Cos te mapy daja tylko duzego kopa w krotkim zakresie, moment b szybko spada u zabci.

porownanie wykresu zaby i firq nie zostawia watpliwosci , ktoredy dorga ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 12, 2012 14:16   

maniaq, w SDi jest slabsza pompa niz w iDT ;) no i turboburbo robi swoje ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 12, 2012 14:35   

Mówiłem ze pompy SDI to lipa jeżeli chodzi o tuning :wink: SD i IDT Power jedynie dobre kandydaci :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Cze 12, 2012 19:23   

dokładnie w IDT na pompie można dużo więcej niż na pompie w SDI :)
Co do wykresu to miałem podobne tylko na chipach i na GT15 że górka 375nm kop i 3 tys rmp i spadek na VNT jest dużo lepiej jak widać na wykresie i na plecach :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink