Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] zmiana rozstawu szpilek
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] zmiana rozstawu szpilek
Autor Wiadomość
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Czw Cze 14, 2012 13:30   

bociannielot, tego kolego ci nie powiem wiem ze podlewa mi gdzies z okolicy turbo moze to już koniec ale nie znasz kogoś z małopolski kto moze mi ulepszyć mojego MG ZR ktoś kto sie specializuje roverkami tak jak wy bo jak narazie nie spotkałem nikogo z swoich okolic co dłubie w nich i wie co jest od czego a nie tak jak inni mechanicy byle zgarnąć kase i nastepny
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 14, 2012 13:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Cze 14, 2012 13:45   

wtryski wymienisz sam, jest opis na forum parę kluczy , godzinka zabawy ;-) wystarczy tylko kupić wtryski i w razie czego podkładki :) mapki to jakikolwiek punkt naprawiający RTV Ci pomoże jakbyś też chciał :) właśnie to jest najlepsze w tym naszym pakiecie że można go prawie samemu zrobić, zresztą mechanik za wymianę wtrysków tez pewnie wiele nie weźmie :) poszukał bym ci tematu o wtryskach ale nie mam teraz czasu - może jutro ogarnę, ale jest wsio na bank :) - wystarczy wtryski kupić :D
 
 
 
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Czw Cze 14, 2012 18:31   

bociannielot, ok to jak znajdziesz coś czasu to wrzuć ten temacik i bede coś myslał dzięki
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 14, 2012 21:31   

Krejzol.17rr, wykaż trochę inicjatywy.. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=73404
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 15, 2012 12:24   

Krejzol.17rr, http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=78152 no tu masz w miarę opisane o co kaman,
rovek, nie widziałem w tamtym spisie to też w razie czego wkleiłem ;)
 
 
 
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Sro Cze 20, 2012 16:51   

troche mnie nie było ale dobra jestem teraz na poziomie poszukiwania dobrych wtrysków czekam bo kumpel ma mi załatwić je no to zobaczymy jeszcze mama takie pytanie bo nie chce zakładac nie potrzebnie tematów jak sie juz z tym uporam co z wydechem można by było coś w tej sprawie zmienić by bardziej rasowo brzmiał czy w tym przypadku nie bardzo raz pytałem na stacji gdzie wymieniaja tłumiki i mowił ze nic z dislu nie da sie zrobić
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Cze 20, 2012 16:53   

Krejzol.17rr, na pewno wytnij katalizator, tłumik, niektórzy robią przelotowy, czy to dużo daje - no cóż to dalej klekot nie będzie brzmiał jakoś mega sportowo
 
 
 
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Sro Cze 20, 2012 20:25   

Czyli moge zrobić przelotówkę kata wyciać lubie ten klekot ale chce by był troszke lepszy ale gdzieś wyczytałem ze ktoś napisał ze pozbycie sie katalizatora w roverkach moze przynieść odwrotne korzysci winc nie wiem czy to prawda na zdrowa logike to nie wiem w czym moge mu zaszkodzić
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 20, 2012 23:47   

Krejzol.17rr, następnym razem nie omijaj szczegółów i skojarz fakty, bo skoro czytałeś że w roverkach wycinka kata jest niewskazana ze względu na strate mocy, co jest poparte wynikami z hamowni Kozika, to powinieneś tam znaleźć też iż nie odnosi się to do wszystkich silników ze stajni rovera.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
Ostatnio zmieniony przez rovek Czw Cze 21, 2012 10:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Cze 21, 2012 10:37   

rovek, generalnie jak jest turbo to śmiało kata można wywalić uściślając :wink: dobrze prawisz :!:
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 21, 2012 20:21   

bociannielot napisał/a:
rovek, generalnie jak jest turbo to śmiało kata można wywalić uściślając :wink: dobrze prawisz :!:


ja słyszałem, że przy silnikach turbo może za turbiną być wiadro i też będzie dobrze jechać ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Wto Cze 26, 2012 21:03   

więc raczej wywale go

[ Dodano: Wto Cze 26, 2012 21:03 ]
Koledzy jak juz zabrałem sie za silnik potrzebuje wymienić w Swoim MG ZR 2.0TDi 113km 2004r pasek mikro czy jakos tak co napedza alternator klime i pompe wauku jesli dobrze mowie jesli nie to poprawcie mnie i nie wiem czy ten bedzie dobry http://allegro.pl/rover-d...2432775746.html
czy macie jakieś inne sugestie.Drugie to mam jeszcze pytanie czy tylną klape da sie jakoś wyregulować bo mam nie równe szczeliny i pytanie czy da sie jakoś to regulować ??
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Sro Cze 27, 2012 14:05   

co do tylnej klapy to zobacz te gumowe odboje, może któryś jest za mocno wykręcony a drugi na maksa wkręcony. O innej regulacji nie słyszałem :)
A może był kiedyś klepnięty?
_________________
Obecnie Passat B5 Fl :)
 
 
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Sro Cze 27, 2012 19:35   

był był hehe a pasek koledzy macie jakies pomysły
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Sro Cze 27, 2012 20:04   

To masz odp. czemu masz nierówne szczeliny :mrgreen:


Co do pasków masz tutaj :)
http://www.tomateam.pl/sklep/index.php :mrgreen:

np: pasek do autka z klimą.
http://www.tomateam.pl/sk...al=paski&c=1526
 
 
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Sro Cze 27, 2012 21:39   

Drwal85, no to nic trzeba sie pogodzuić ze juz nie da sie nic wyregulowac co do tych gumek to tam jest ok tylko szczeliny sa nie rowne pewno eden słupek został słabo naciągnięty ale dobra dzieki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [K][R25 1.6 16V] Dociąganie szpilek silnika
piotrekcrash Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Pon Lip 19, 2010 20:15
borsi
Brak nowych postów [R200 1.4 98] wymiana szpilek tył
czort Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Lis 19, 2009 22:27
czort
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200/R25/MG ZR] Wymiana szpilek/łożyska.
BigBoyPL Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Lis 28, 2013 20:57
sTERYD
Brak nowych postów [214si] Koszt wymiany szpilek
ruszti Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pią Lis 29, 2013 08:50
ruszti
Brak nowych postów [R214] Co jeśli po HGF użyjemy tych samych szpilek?
duzy102 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Sob Kwi 22, 2017 15:47
natsu9



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink