Forum Klubu ROVERki.pl :: [Offtopic] Czarna lista sprzedawców !! - opinie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: MaReK
Czw Maj 12, 2011 00:26
[Offtopic] Czarna lista sprzedawców !! - opinie

Czy przyda się coś takiego?
Autor Wiadomość
instal20 



Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 65
Skąd: KRAKÓW



Wysłany: Czw Maj 24, 2012 17:05   

witam a mnie oszukał kolega z forum i nie polecam go bo bardzo ściemniał że przelew idzie tydzień potem że zły adres i juz cisza a jest to osoba o niku LUKAS_21 a i oczywiscie kasy tez nie widze
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 24, 2012 17:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
shudder 




Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 84
Skąd: Brzesko/Kraków



Wysłany: Wto Lip 17, 2012 17:25   

Witajcie Roverkowicze
Chciałbym Was ostrzec przed allegrowiczem o nicku annakubis27. Kupiłem u Nich maskę do R200. W opisie aukcji wszystko elegancko, maska 100% sprawna bez wgięć i uszkodzeń. Wprawdzie tylko jedno zdjęci jeszcze założonej na samochodzie ale wygląda na prawdę ok. Dzwonie się upewnić, gość potwierdza, że jest w super stanie, nawet nie trzeba malować tylko od razu zakładać jak komuś pasuje (była srebrna, a ja potrzebowałem zielonej). Po jej otrzymaniu okazało się że oprócz uszkodzeń z transportu z powodu nieudolnego zapakowania (obite wszystkie rogi i odpryśnięty lakier), było duże wgniecenie z przodu, prawie na środku oraz...totalnie zgnita (bo to już nie była rdza!) blacha od spodu w okolicach zamka. Jak próbowałem się skontaktować telefonicznie aby wyjaśnić sytuację to dziwnym trafem facetowi telefon się rozłączał sam. Więc napisałem maila z opisem sytuacji i propozycją zwrotu części kwoty. Dostałem odp aby podać nr konta i kwotę jaką chcę z powrotem (zaproponowałem połowę sumy). Po prawie miesiącu cisza, a nastepnie negatywny komentarz, że niby żądam zwrotu pieniędzy większych niż wartość towaru. W dwóch słowach: cwaniak i oszust
_________________
Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
 
 
 
pasek888 



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Nie Sie 26, 2012 15:45   

Uwaga na to auto ! http://otomoto.pl/rover-420-C25599255.html

Szrot, z pękającą szpachlą na dachu, słupkach. Silnik zarzygany olejem. Stan bardzo dobry tylko na foto. W realu masakra.
 
 
QmoniaQ 




Dołączyła: 01 Wrz 2012
Posty: 4
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 08:20   

MEGACAR123

Nie polecam, zamawiając drzwi koloru czerwonego, zostały przysłane mi złote, błotnik zastrzegłam allegrowiczowi że zależy mi na stanie idealnym i po wcześniejszych zapewnieniach allegrowicza że jest nieszpachlowany i bez korozji przyszedł w stanie opłakanym, wyżarty i z dziurami, dzwoniąc do poprzedniego właściciela usłyszałam tylko no przecież zaszpachlują pani o, wrrrr co za człowiek!!!
 
 
Wsciekly_Waz
[Usunięty]






Wysłany: Pon Paź 15, 2012 22:20   

Komis samochodowy Camil w Opolu: W ogłoszeniu wypisane co ślina na język przyniosła: Miał być serwisowany w ASO... i był ale tylko z początku, później cofnięto licznik więc książeczka serwisowa znikła (podczas jazdy próbnej Pan z komisu zapewniał, że skoro jest tak napisane w ogłoszeniu, to wszystko jest udokumentowane); W ogłoszeniu była także informacja o tym, że samochód jest bezwypadkowy jednak po zdobyciu nr. tel od pierwszego właściciela (co akurat było łatwe bo wystarczyło poszperać chwilkę w Google) dowiedziałem się dużo ciekawych rzeczy - mianowicie, że był bity i to nie raz. Myślę jednak, że to nie jest kwestia tylko tego komisu, ale raczej znacznej większości w naszym kraju. Podsumowując odradzam kupowania wozu w komisach, jeżeli coś wygląda zbyt pięknie w ogłoszeniu to w rzeczywistości raczej tak pięknie nie jest :neutral:
 
 
rafalrz1989 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 66



Wysłany: Wto Paź 16, 2012 14:54   

Tomateam

26 bądź 27 września zamówiłem sobie uszczelki kolektora ssącego do VVC. Dostałem dane do przelewu, tego samego tygodnia jeszcze zrobiłem przelew. Minęły 3 tygodnie, żadnej odpowiedzi na maile, paczki też nie widać.

Porażka nie sklep. Nie rozumiem dlaczego oni jeszcze funkcjonują skoro tak zlewają klientów.
 
 
frydrys 



Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 316
Skąd: Włocławek



Wysłany: Wto Paź 16, 2012 20:46   

ewixca

kupiłem od nich głosniki DIORA GDS 1607 w opisie pisało ze jest gwarancja ja takiej nie otrzymałem, pisałem e-maila miały dosłac i cisza. NIE POLECAM!!!
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3523
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 23, 2012 11:51   

TOMATEAM, GT Parts, ZDECYDOWANIE NIE POLECAM

Części po kontakcie telefonicznym, uzgodnieniu co mi potrzeba i co jest na stanie zamówiłem na początku września przez stronę internetową. Mówiłem że śpieszy mi się bo samochód stoi na kanale. Jednak nie było WZ`ki więc zamówiłem części w ASO Hondy i złożyłem trupa.
Po tygodniu otrzymałem WZ`kę (7.09.2012) lecz trochę zmodyfikowaliśmy i 10.09 dostałem drugą. 11.09.2012 zapłaciłem za graty i czekałem cierpliwie. 24.09.2012 wysłałem maila co się dzieje z moim zamówieniem. Oczywiście cisza.
Zadzwoniłem w piątek 5.10.2012 i po rozmowie z Tomim ustaliłem że wysyłam maila a on w poniedziałek daje mi znać co jest z paczką. Oczywiście w poniedziałek cisza.
15.10 zadzwoniłem po raz kolejny. Gonia wtedy powiedziała że paczka według systemu wysłana ale stoi u nich na magazynie nie wiadomo dlaczego. Miała oddzwonić lecz się nie doczekałem i musiałem sam to zrobić. Paczka miała być najpóźniej w czwartek tj. 18.10.2012 u mnie. Oczywiście brak paczki.
Wczoraj tj. 22.10.2012 miałem już jechać na policję i zgłosić sprawę. Jednak różne sprawy mnie zatrzymały i nie dojechałem. Wracam do domu, patrzę mail, coś wysłane. Myślę w końcu po ponad 40 dniach.
Dziś 23.10.2012 paczkę odbieram a tam z 10 rzeczy które zamówiłem jest tylko 5...
Istna kpina!
Za jedną rzecz podobno pieniądze zostały zwrócone. Póki co tych pieniędzy nie widzę. Na kolejne 4 rzeczy z zamówienia czekam na wyjaśnienie dlaczego nie było ich w paczce. Zatem ciąg dalszy nastąpi.

Co najlepsze. Klub, strona klubowa reklamuje, promuje tomateam.pl czyli GT Parts.
Tomateam funduje też 'nagrody' na zlotach. Jestem posiadaczem jednej z nich ze zlotu letniego czyli bonu na 100zł. W takiej sytuacji taka 'nagroda' to tylko problem bo chcąc wykorzystać owy bon tylko narażam się na niepotrzebne nerwy, tracę czas, pieniądze na telefony. Istna kula u nogi. Nie wspomnę o tym że jak zacznie się zwracanie pieniędzy za to czego nie otrzymałem to będę miał bon na 10zł a nie 100zł.
Jednym słowem fikcja nie nagroda. Chyba lepiej przemyśleć czy warto promować takie firmy, narażać sympatyków, klubowiczów.

Pozdrawiam

uwaga od administratora: kolor czerwony zarezerwowany dla moderatorów (wykonujących swoje zadania na forum) zmieniono na pomarańczowy - jest to sprawa prywatna.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & R5
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Paź 24, 2012 18:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
rafalrz1989 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 66



Wysłany: Wto Paź 23, 2012 20:18   

greg-si napisał/a:
Wczoraj tj. 22.10.2012 miałem już jechać na policję i zgłosić sprawę. Jednak różne sprawy mnie zatrzymały i nie dojechałem.

To chyba tak trzeba zrobić. Zebrać się w kilka osób z forum i to poprostu zgłosić. Widzę, że nie jestem jedynym oszukanym. Coprawda w moim przypadku to około 50zł, ale jak tak od każdego skroją po 50-100zl to mają całkiem dobrą sumkę...

greg-si napisał/a:
Co najlepsze. Klub, strona klubowa reklamuje, promuje tomateam.pl czyli GT Parts.

I nad tym administratorzy klubu powinni się zastanowić, bo nieładnie z ich strony polecać kogoś przez kogo potem użytkownicy mają kłopoty... :neutral: :roll:
 
 
leszek_1982 



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 45
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 14:33   TomaTeam

Dobrze ze zamowilem czesci za pobraniem bo bujam sie juz z nimi 2 tygodnie. Wszystko cacunio,wyslane i tak czekam jak matol I sie ludze ze dojda.Kilkanascie telefonow,emaili itp wykonanych i tyle samo zapewnien ze sprawa zalatwiona.Po ostatnim telefonie stwierdzilem ze mam to gdzies. Szkoda sie rozwodzic dalej.
Krotko mowiac CALKOWITY BRAK PROFESJONALIZMU, ZENADA!!!!!!!!! NIE POLECAM
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3523
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 25, 2012 09:19   

greg-si napisał/a:
TOMATEAM, GT Parts, ZDECYDOWANIE NIE POLECAM

Części po kontakcie telefonicznym, uzgodnieniu co mi potrzeba i co jest na stanie zamówiłem na początku września przez stronę internetową. Mówiłem że śpieszy mi się bo samochód stoi na kanale. Jednak nie było WZ`ki więc zamówiłem części w ASO Hondy i złożyłem trupa.
Po tygodniu otrzymałem WZ`kę (7.09.2012) lecz trochę zmodyfikowaliśmy i 10.09 dostałem drugą. 11.09.2012 zapłaciłem za graty i czekałem cierpliwie. 24.09.2012 wysłałem maila co się dzieje z moim zamówieniem. Oczywiście cisza.
Zadzwoniłem w piątek 5.10.2012 i po rozmowie z Tomim ustaliłem że wysyłam maila a on w poniedziałek daje mi znać co jest z paczką. Oczywiście w poniedziałek cisza.
15.10 zadzwoniłem po raz kolejny. Gonia wtedy powiedziała że paczka według systemu wysłana ale stoi u nich na magazynie nie wiadomo dlaczego. Miała oddzwonić lecz się nie doczekałem i musiałem sam to zrobić. Paczka miała być najpóźniej w czwartek tj. 18.10.2012 u mnie. Oczywiście brak paczki.
Wczoraj tj. 22.10.2012 miałem już jechać na policję i zgłosić sprawę. Jednak różne sprawy mnie zatrzymały i nie dojechałem. Wracam do domu, patrzę mail, coś wysłane. Myślę w końcu po ponad 40 dniach.
Dziś 23.10.2012 paczkę odbieram a tam z 10 rzeczy które zamówiłem jest tylko 5...
Istna kpina!
Za jedną rzecz podobno pieniądze zostały zwrócone. Póki co tych pieniędzy nie widzę. Na kolejne 4 rzeczy z zamówienia czekam na wyjaśnienie dlaczego nie było ich w paczce. Zatem ciąg dalszy nastąpi.

Dopisuję ciąg dalszy.
Po moim telefonie 23.10.2012 zostałem zapewniony że zostanie sprawdzone dlaczego dostałem niepełne zamówienie. Przy pierwszej rozmowie pytano mnie czego nie ma w zamówieniu. Poinformowano mnie również że za jedną uszczelkę zostały zwrócone pieniądze. O reszcie zamówienia miałem być poinformowany telefonicznie.
Po dwóch godzinach braku kontaktu sam zadzwoniłem i wtedy dowiedziałem się że został wysłany mail z informacją... Prosiłem wyraźnie o telefon w tej sprawie.
Podczas rozmowy zapewniono mnie że brakujące uszczelniacze zostaną wysłane a kwota za pozostałe części zostanie zwrócona. Zaciekawił mnie też fakt że Gonia podczas rozmowy powiedziała że według systemu zostały zapakowane i wysłane dwa uszczelniacze a nie jeden który zastałem w paczce (zamówiłem i miałem dostać cztery) lecz skoro mówię że jeden to wyślą mi trzy brakujące...
24.10.2012 otrzymałem przelew zwrotny za dwie brakujące rzeczy. Przelew z datą 23.10.2012 dostałem za łącznie dwie rzeczy czyli pieniądze zostały mi zwrócone dopiero po moim telefonie a nie w momencie wysyłki pierwszej paczki.
Dziś 25.10.2012 dostałem trzy brakujące uszczelniacze.

Uznaję zatem swoją przygodę z firmą Tomateam/GT Parts za zakończoną.

Ps. Jeszcze jedna rzecz bo zarzucono mi że nie wspomniałem o tym w pierwszej wiadomości na forum. Jedną uszczelkę dostałem oryginalną a nie zamiennik jak zamówiłem o czym dowiedziałem się dopiero po uwadze Goni. Nie prosiłem o nią, nie wiedziałem o tym do momentu poinformowania mnie o tym fakcie. Jednak dziękuję za droższy prezent.


ODPOWIEDŹ TOMATEAM W TYM TEMACIE: http://forum.roverki.eu/v...p=756337#756337
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & R5
 
 
Gonia 




Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Paź 25, 2012 10:46   Tomateam vs. greg-si

Witam,

Na wstępie kilka słów wyjaśnienia.

Primo,

Faktem jest, że mieliśmy w ostatnich tygodniach problemy, wynikające z błędów oprogramowania zarządzającego magazynem. Problemy zostały zakończone migracją do nowego systemu. Niestety z racji tych problemów rozjechał się kompletnie harmonogram zamówień i dostaw do magazynu (mowa tu głównie o asortymencie z importu). W tej chwili problemy są już rozwiązane i dostawy spływają do magazynu.

Secundo,

Faktem jest również, że pewne zamówienia (z reguły specyficzny asortyment, który z racji niskiej popularności zszedł ze stanu stockowego, na „asortyment do zamówienia”) czekały dłużej na realizację. Jednak procentowo było to poniżej 10% ogólnych zamówień.

Tertio,

Część problemów wynika również z faktu, że część osób nie czyta regulaminu i chcą maksymalnie oszczędzić i jednocześnie skrócić czas (co nie zawsze się udaje). Praktyka ta, polega na tym, że zaraz po zamówieniu (wybierając wysyłkę pocztową) robią przelew nie czekając na potwierdzenie dostępności. Są wtedy 2 niebezpieczeństwa:
- produkt aktualnie niedostępny, do zamówienia i trzeba tydzień lub 2 zaczekać, lub w Anglii jest chwilowo „out of stock” i wtedy trzeba poczekać jeszcze dłużej.
- wysyłka Pocztą Polską, które nie wiedzieć czemu raz działa idealnie, a czasem okres dostawy wydłuża się w nieskończoność... czasem nawet nie dochodząc w ogóle, pomimo tego, że według Poczty Polskiej odbiorca dawno ją otrzymał a nawet pokwitował odbiór. Uprzedzam pytania o koszt wysyłki kurierskiej. Nie zarabiamy na wysyłce kurierskiej, a fakt współpracy tą firmą kurierską nie wynika z faktu najniższej ceny, a z faktu największej rzetelności owej firmy. Po wielu latach doświadczeń z całą stanowczością stwierdzamy, że UPS jest najlepszą firmą kurierską w Polsce.

Quatro,

Kolejny problem to użytkownicy forum, którzy uważają, że z samego faktu pisania na forum należy im się wszystko i za darmo. Może my powinniśmy zacząć pisać o tym, ilu „znajomych” miało problem z oddaniem nam pieniędzy, bo później, bo na raty, etc.
Dziwne, że nikt po znajomości (przecież się znamy), nie chce zapłacić więcej.

Quinto,

Wracając do Greg-Si, to że Banki z przelewami działają jak działają, to nie nasza wina. Ponadto, oczywiście nie zauważył w swojej skrupulatności, że uszczelkę dostał w oryginale a nie w zamienniku (za co zapłacił). Zauważył to dopiero po naszej sugestii. Napisał to dopiero teraz, bo głupio tylko w „jedną stronę pić”. Ostatnia wiadomość od w.w. jest taka, że dostał przelew, jednak o 3 grosze za mało.

Podsumowując, jeśli komuś ciąży coś co dostaje za darmo (voucher), to nie musi go wykorzystywać. Czy jeśli dostanę fajkę, pomimo, iż nie palę, to muszę zacząć palić, bo za darmo??

Sexto,

Wystarczy odrobina wiedzy, aby wiedzieć, że jest to umowa o wspieraniu i tak samo, jak my wspieramy klub, tak klub wspiera nas. Jest to umowa dwustronna i to czy umowa jest korzystna dla klubu czy nie, trudno oceniać z perspektywy użytkownika.

Septimo,

"Całe" 3 grosze również zwróciliśmy...

P.S Jeszcze 2 prywatne uwagi:
- Ostatnio zauważyłam, że większość mechaników i dostawców części gdy słyszy o klubowym forum, to się wzdryga. Ciekawe dlaczego?
- Jak zamierzasz wyegzekfować w Hondzie ewentualne reklamacje, jeśli na "dzień dobry", poproszą Cię o numer nadwozia Hondy, w której były montowane części.
_________________
Gonia
Ostatnio zmieniony przez Gonia Czw Paź 25, 2012 11:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3523
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 25, 2012 11:24   

Post wyżej tyczy się mojej wypowiedzi z tematu: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15256&

Cytat:
TOMATEAM, GT Parts, ZDECYDOWANIE NIE POLECAM

Części po kontakcie telefonicznym, uzgodnieniu co mi potrzeba i co jest na stanie zamówiłem na początku września przez stronę internetową. Mówiłem że śpieszy mi się bo samochód stoi na kanale. Jednak nie było WZ`ki więc zamówiłem części w ASO Hondy i złożyłem trupa.
Po tygodniu otrzymałem WZ`kę (7.09.2012) lecz trochę zmodyfikowaliśmy i 10.09 dostałem drugą. 11.09.2012 zapłaciłem za graty i czekałem cierpliwie. 24.09.2012 wysłałem maila co się dzieje z moim zamówieniem. Oczywiście cisza.
Zadzwoniłem w piątek 5.10.2012 i po rozmowie z Tomim ustaliłem że wysyłam maila a on w poniedziałek daje mi znać co jest z paczką. Oczywiście w poniedziałek cisza.
15.10 zadzwoniłem po raz kolejny. Gonia wtedy powiedziała że paczka według systemu wysłana ale stoi u nich na magazynie nie wiadomo dlaczego. Miała oddzwonić lecz się nie doczekałem i musiałem sam to zrobić. Paczka miała być najpóźniej w czwartek tj. 18.10.2012 u mnie. Oczywiście brak paczki.
Wczoraj tj. 22.10.2012 miałem już jechać na policję i zgłosić sprawę. Jednak różne sprawy mnie zatrzymały i nie dojechałem. Wracam do domu, patrzę mail, coś wysłane. Myślę w końcu po ponad 40 dniach.
Dziś 23.10.2012 paczkę odbieram a tam z 10 rzeczy które zamówiłem jest tylko 5...
Istna kpina!
Za jedną rzecz podobno pieniądze zostały zwrócone. Póki co tych pieniędzy nie widzę. Na kolejne 4 rzeczy z zamówienia czekam na wyjaśnienie dlaczego nie było ich w paczce. Zatem ciąg dalszy nastąpi.

Co najlepsze. Klub, strona klubowa reklamuje, promuje tomateam.pl czyli GT Parts.
Tomateam funduje też 'nagrody' na zlotach. Jestem posiadaczem jednej z nich ze zlotu letniego czyli bonu na 100zł. W takiej sytuacji taka 'nagroda' to tylko problem bo chcąc wykorzystać owy bon tylko narażam się na niepotrzebne nerwy, tracę czas, pieniądze na telefony. Istna kula u nogi. Nie wspomnę o tym że jak zacznie się zwracanie pieniędzy za to czego nie otrzymałem to będę miał bon na 10zł a nie 100zł.
Jednym słowem fikcja nie nagroda. Chyba lepiej przemyśleć czy warto promować takie firmy, narażać sympatyków, klubowiczów.

Cytat:
Dopisuję ciąg dalszy.
Po moim telefonie 23.10.2012 zostałem zapewniony że zostanie sprawdzone dlaczego dostałem niepełne zamówienie. Przy pierwszej rozmowie pytano mnie czego nie ma w zamówieniu. Poinformowano mnie również że za jedną uszczelkę zostały zwrócone pieniądze. O reszcie zamówienia miałem być poinformowany telefonicznie.
Po dwóch godzinach braku kontaktu sam zadzwoniłem i wtedy dowiedziałem się że został wysłany mail z informacją... Prosiłem wyraźnie o telefon w tej sprawie.
Podczas rozmowy zapewniono mnie że brakujące uszczelniacze zostaną wysłane a kwota za pozostałe części zostanie zwrócona. Zaciekawił mnie też fakt że Gonia podczas rozmowy powiedziała że według systemu zostały zapakowane i wysłane dwa uszczelniacze a nie jeden który zastałem w paczce (zamówiłem i miałem dostać cztery) lecz skoro mówię że jeden to wyślą mi trzy brakujące...
24.10.2012 otrzymałem przelew zwrotny za dwie brakujące rzeczy. Przelew z datą 23.10.2012 dostałem za łącznie dwie rzeczy czyli pieniądze zostały mi zwrócone dopiero po moim telefonie a nie w momencie wysyłki pierwszej paczki.
Dziś 25.10.2012 dostałem trzy brakujące uszczelniacze.

Uznaję zatem swoją przygodę z firmą Tomateam/GT Parts za zakończoną.

Ps. Jeszcze jedna rzecz bo zarzucono mi że nie wspomniałem o tym w pierwszej wiadomości na forum. Jedną uszczelkę dostałem oryginalną a nie zamiennik jak zamówiłem o czym dowiedziałem się dopiero po uwadze Goni. Nie prosiłem o nią, nie wiedziałem o tym do momentu poinformowania mnie o tym fakcie. Jednak dziękuję za droższy prezent.


[ Dodano: Czw Paź 25, 2012 12:24 ]
Cytat:
Primo,

Faktem jest, że mieliśmy w ostatnich tygodniach problemy, wynikające z błędów oprogramowania zarządzającego magazynem. Problemy zostały zakończone migracją do nowego systemu. Niestety z racji tych problemów rozjechał się kompletnie harmonogram zamówień i dostaw do magazynu (mowa tu głównie o asortymencie z importu). W tej chwili problemy są już rozwiązane i dostawy spływają do magazynu.

Secundo,

Faktem jest również, że pewne zamówienia (z reguły specyficzny asortyment, który z racji niskiej popularności zszedł ze stanu stockowego, na „asortyment do zamówienia”) czekały dłużej na realizację. Jednak procentowo było to poniżej 10% ogólnych zamówień.

Nikt o żadnych problemach mnie nie poinformował.
Przed zamówieniem rozmawiałem z Tomim na temat uszczelniacza półosi gdzie telefonicznie stwierdziliśmy że mam stary typ. Tomi powiedział że nie macie i że nowy typ też pasuje w zamian starego, a nowy typ macie.
Wszystkie części telefonicznie pytałem czy macie na stanie. Było powiedziane że macie więc takie zamówiłem jakie mieliście. Czy to mało?

Gonia napisał/a:
Tertio,

Część problemów wynika również z faktu, że część osób nie czyta regulaminu i chcą maksymalnie oszczędzić i jednocześnie skrócić czas (co nie zawsze się udaje). Praktyka ta, polega na tym, że zaraz po zamówieniu (wybierając wysyłkę pocztową) robią przelew nie czekając na potwierdzenie dostępności. Są wtedy 2 niebezpieczeństwa:
- produkt aktualnie niedostępny, do zamówienia i trzeba tydzień lub 2 zaczekać, lub w Anglii jest chwilowo „out of stock” i wtedy trzeba poczekać jeszcze dłużej.
- wysyłka Pocztą Polską, które nie wiedzieć czemu raz działa idealnie, a czasem okres dostawy wydłuża się w nieskończoność... czasem nawet nie dochodząc w ogóle, pomimo tego, że według Poczty Polskiej odbiorca dawno ją otrzymał a nawet pokwitował odbiór. Uprzedzam pytania o koszt wysyłki kurierskiej. Nie zarabiamy na wysyłce kurierskiej, a fakt współpracy tą firmą kurierską nie wynika z faktu najniższej ceny, a z faktu największej rzetelności owej firmy. Po wielu latach doświadczeń z całą stanowczością stwierdzamy, że UPS jest najlepszą firmą kurierską w Polsce.

Z przelewem czekałem do WZ`ki i korekty do niej.
1.09 złożenie zamówienia, 7.09 pierwsza WZ`ka, 10.09 druga WZ`ka, 11.09 mój przelew.
Czy powinienem czekać na jakieś inne potwierdzenie że mogę dokonać przelewu? Mail z WZ`ką jest drugim więc dla mnie z automatu powinienem wtedy płacić. Fakt, terminu realizacji nie ma w żadnym z tych maili.

Gonia napisał/a:
- Jak zamierzasz wyegzekfować w Hondzie ewentualne reklamacje, jeśli na "dzień dobry", poproszą Cię o numer nadwozia Hondy, w której były montowane części.

Nie mam powody by cokolwiek reklamować bo zamówiłem części po numerze oem hondy. Jeśli oznaczenie na opakowaniu zgadza mi się z zamówieniem to nie mam powodów cokolwiek reklamować.
Tak samo jak z uszczelniaczem AHU2198. Dostałem od Was o innym numerze bo stwierdziliście że jest taki sam jak zamówiłem. Nie wiem ale wierzę a z tego wielkiego halo nie robię.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & R5
 
 
Gonia 




Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Paź 25, 2012 12:16   

Nie wypowiadam się w temacie, na którym wszystko powiedziałam.

Mam natomiast inne pytanie.

JAKIM PRAWEM GREG-SI, edytuje moją wiadomość w temacie i tworzy zupełnie inny wątek zmieniając znaczenie wiadomości? JAKIM PRAWEM GREG-SI edytuje wątek, który jego dotyczy?

Niech się potem moderatorzy, nie dziwią, że posądza się ich o prywatny folwark.
_________________
Gonia
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3523
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 25, 2012 12:28   

Gonia, przeniosłem tylko Twoją wypowiedź, nic nie zmieniłem, Ty widzę że zmieniłaś na końcu dopisując "Całe"
dałem odnośnik do Twojej wypowiedzi na końcu mojej.

[ Dodano: Czw Paź 25, 2012 13:28 ]
Gonia napisał/a:
JAKIM PRAWEM GREG-SI, edytuje moją wiadomość w temacie

Napisz co zmieniłem.

Wątek o liście sprzedających nie służy do dyskusji a opinii.

Któryś z moderatorów ostatnio wydzielił dyskusję z tamtego tematu więc ja zrobiłem to samo. A temat mnie nie dotyczy bo ja nic nie sprzedaję.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & R5
 
 
Gonia 




Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Paź 25, 2012 12:31   

greg-si napisał/a:
Gonia, przeniosłem tylko Twoją wypowiedź, nic nie zmieniłem, Ty widzę że zmieniłaś na końcu dopisując "Całe"
dałem odnośnik do Twojej wypowiedzi na końcu mojej.


PRIMO

Odpowiedź nie dotyczyła tylko Twojej osoby (nie jesteś pempkiem świata).

SECUNDO

Jeśli uczestniczysz w wątku jako użytkownik, nie masz prawa tknąć wątku jako moderator.

Edytowałam tylko swoją wiadomość, Ty nie przeniosłeś Tylko swojej, również moją zmieniając jej znaczenie. To inna skala czynu i duże nadużycie. A dodałam, "CAŁE" w cudzysłowiu, jako cytat z Twojego maila, że brakuje "CAŁE 3 GROSZE"... a nie przypadkiem 3,5 grosza.
_________________
Gonia
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3523
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 25, 2012 12:34   

Gonia napisał/a:
Jeśli uczestniczysz w wątku jako użytkownik, nie masz prawa tknąć wątku jako moderator.

Pierwsze słyszę coś takiego. Jeśli tak jest to bądź pewna że mi świat na głowę się nie zawali jak nie będę moderatorem.

Nie komentuję reszty bo jest poza moim wyobrażeniem...
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & R5
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Czw Paź 25, 2012 13:05   

greg-si jeśli chcesz wydzielenia tego wątku, to poproś o to innego moderatora i poczynając od Twojej wypowiedzi, a nie od odpowiedzi drugiej strony. Na razie wszystko wylądowało z powrotem tutaj oprócz zbędnej dyskusji o przenosinach.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
rafalrz1989 




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 66



Wysłany: Czw Paź 25, 2012 20:17   

Gonia napisał/a:
Primo,

Faktem jest, że mieliśmy w ostatnich tygodniach problemy, wynikające z błędów oprogramowania zarządzającego magazynem. Problemy zostały zakończone migracją do nowego systemu. Niestety z racji tych problemów rozjechał się kompletnie harmonogram zamówień i dostaw do magazynu (mowa tu głównie o asortymencie z importu). W tej chwili problemy są już rozwiązane i dostawy spływają do magazynu.

Secundo,

Faktem jest również, że pewne zamówienia (z reguły specyficzny asortyment, który z racji niskiej popularności zszedł ze stanu stockowego, na „asortyment do zamówienia”) czekały dłużej na realizację. Jednak procentowo było to poniżej 10% ogólnych zamówień.

Tertio,

Część problemów wynika również z faktu, że część osób nie czyta regulaminu i chcą maksymalnie oszczędzić i jednocześnie skrócić czas (co nie zawsze się udaje). Praktyka ta, polega na tym, że zaraz po zamówieniu (wybierając wysyłkę pocztową) robią przelew nie czekając na potwierdzenie dostępności. Są wtedy 2 niebezpieczeństwa:
- produkt aktualnie niedostępny, do zamówienia i trzeba tydzień lub 2 zaczekać, lub w Anglii jest chwilowo „out of stock” i wtedy trzeba poczekać jeszcze dłużej.
- wysyłka Pocztą Polską, które nie wiedzieć czemu raz działa idealnie, a czasem okres dostawy wydłuża się w nieskończoność... czasem nawet nie dochodząc w ogóle, pomimo tego, że według Poczty Polskiej odbiorca dawno ją otrzymał a nawet pokwitował odbiór. Uprzedzam pytania o koszt wysyłki kurierskiej. Nie zarabiamy na wysyłce kurierskiej, a fakt współpracy tą firmą kurierską nie wynika z faktu najniższej ceny, a z faktu największej rzetelności owej firmy. Po wielu latach doświadczeń z całą stanowczością stwierdzamy, że UPS jest najlepszą firmą kurierską w Polsce.

27.09 dostalem informację, że towar macie dostępny w magazynie i że mam zrobić przelew... I co ? Przelew zrobiłem o czym poinformowałem i od tamtej pory kompletnie żadnej wiadomości. Dlaczego ? :roll:
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3523
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 25, 2012 22:22   

kasjopea napisał/a:
Na razie wszystko wylądowało z powrotem tutaj oprócz zbędnej dyskusji o przenosinach.

Gdzie jest ta dyskusja?
kasjopea, moja wypowiedź jest opinią czyli spełnia wymóg tego tematu. Dlatego wydzielanie mojej wypowiedzi jest nieuzasadnione. Tym bardziej że chwilkę wcześniej mamy przypadek niuton - Tomi_114 który został wydzielony z tego tematu.
Dbam i proszę o równe traktowanie wszystkich a nie wybiórcze jak w tej sytuacji.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & R5
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika Offtopic
emes Offtopic 0 Pon Kwi 23, 2007 08:56
emes
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Czarna lista sprzedawców
kasjopea Offtopic 0 Sob Kwi 28, 2012 16:28
kasjopea
Brak nowych postów Przyklejony: [Offtopic] Lista polecanych sprzedawców na Allegro
rovero Offtopic 176 Sob Sty 18, 2020 21:41
vipergt2
Brak nowych postów Komentarze do tematu "Czarna lista sprzedawców"
haszczyc Offtopic 61 Sro Cze 11, 2014 07:48
redbaron
Brak nowych postów Wydzielone z tematu "Czarna lista sprzedawców"
dotyczy sporu Gonia konta HarryVip
haszczyc Offtopic 173 Pon Sie 19, 2019 10:32
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink