markzo jak bedziesz to robil juz do produkcji dla reszty chlopakow (i mnie) to moja sugestia jest albo: rzuc antykorozje przed malowaniem albo gołą stal zostaw to sobie sam to zabezpieczę. Nie maluj tego w fazie produkcjyjnej
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 22, 2012 15:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Gotowe działa poniżej fotki oraz film. Skok jest krótki, ale nie za krótki, luzu brak. Chodzi to z wyczuwalnym oporem, pewnie tulejka się musi dotrzeć. Potestuje chwile w czasie jazdy i wtedy zdam relację
Montaz banalny, wsio pasuje. U mnie z racji customowego wydechu i zmiany położenia kata delikatnie haczy o jego obudowę sam pręt od zmiany, dlatego jutro sklepie kata i będzie cacy
Wrażenia pozytywne Powinno pasować bez problemu do każdego z Was Jutro SS leci do Maniu48 i Remigiusza, jak oni potwierdzą, że wsio oki ruszy sprzedaż
Mam nadzieję, że testy przebiegną szybko i pomyślnie
A na razie dopisuję się do kolejki chętnych i cierpliwie czekam, rozkoszując się natrętnym brzęczeniem drążka
Markzo, O !@!$# dałem ciała za duży otwór jest , trzeba będzie ten 1mm luzy odjąć niestety bo widzę ze nawet na bardzo zardzewiały jest za duży luz. Dlatego mowie ze trzeba było zrobić najpierw kilka sztuk i wersja jest jeszcze do przeróbki pomierzę u siebie i zrobię nowy model na wycinkę
[ Dodano: Wto Lis 27, 2012 21:58 ]
Aha bo jak jest jeszcze więcej miejsca do wydechu to by można było zrobić krótszy skok lub druga dziurę jeszcze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
wiesz, to nie przeszkadza, bo można sobie wyregulować skok, skrócić lub wydłużyc jak mam skrócony na max, jechałem kawałeczek i jest idealnie (mimo obcierającego kata). Świetnie to działa. Znowu mnie choroba łamie dlatego ide sie polozyc, jak ogarne siebie to jakas relacja z jazdy bedzie, ale jest super!
Markzo, Wiem tylko ze jak dokręcisz za silnie te górne śruby to w tedy dol rozpycha i blokuje się potem mechanizm i jest opór Trzeba to jeszcze jednak przerobić do perfekcji
Tak sobie myślałem ze choroba ciebie łapie po ilości paczek chusteczek w aucie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dobra, dzisiaj byłem pod autem i stwierdziłem, ze aktualnie pomiędzy rurą od wydechu i końcówką całego mechanizmu jest ledwo miejsca na 3 palce. Jakim cudem tam wcisnęliście te short shifter? Fakt, wkładam strumienicę zamiast kata ale i tak przecież tej samej wielkości będzie??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum