Forum Klubu ROVERki.pl :: [All z PG1] Short Shifter w PG1
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[All z PG1] Short Shifter w PG1
Autor Wiadomość
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 22, 2012 15:43   

markzo jak bedziesz to robil juz do produkcji dla reszty chlopakow (i mnie) to moja sugestia jest albo: rzuc antykorozje przed malowaniem albo gołą stal zostaw to sobie sam to zabezpieczę. Nie maluj tego w fazie produkcjyjnej :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 22, 2012 15:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 22, 2012 15:52   

tym sie bede martwil jak juz zamontuje i bedzie banglac ;) ale raczej pasuje dac cos antykorozyjnego pod spod...
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 22, 2012 16:07   

Daj to do cynkowni :wink:

[ Dodano: Czw Lis 22, 2012 16:07 ]
Sie płaci tylko za kilogram wsadu chyba coś 2zl :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 22, 2012 16:14   

skad ja CI tu cynkownie wydre... bez przesady.
 
 
 
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 22, 2012 16:15   

o, ocynk dobra rzecz. u mnie gdzies w okolicy jest ocynkownia - dobry pomysl!
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 22, 2012 16:27   

Jest ocynkowania gdzieś zaraz kolo Rzeszowa sąsiad tam bramę cynkował :wink:

[ Dodano: Czw Lis 22, 2012 16:27 ]
Mi chodziło tylko ze na większa sakle otem by można było to dać do ocynkowni niż malować ręcznie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
hebdzik 



Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 73



Wysłany: Czw Lis 22, 2012 17:19   

Panowie dajcie znać co i jak z tym shortem czy się udało czy nie:) mam Hondę Civic 2.0 iTD ze skrzynią PG1 i tez bym chętnie przygarnął takiego shorta :mrgreen:
 
 
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 25, 2012 19:42   

NO I :?: :?: :?: Nie wytrzymam takiego napięcia :!: :!: :!:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 25, 2012 22:53   

jutro jak dobrze pójdzie będzie montaż, film+foty.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 00:08   

Czekamy ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 14:58   

Kurcze gdzie ten film, foty??
Trzeba nam to zobaczyc jak wygląda i czy działa.
Markzo nagraj filmik jak drążek zachowuje się przed montażem SS.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 16:39   

Gotowe :) działa :) poniżej fotki oraz film. Skok jest krótki, ale nie za krótki, luzu brak. Chodzi to z wyczuwalnym oporem, pewnie tulejka się musi dotrzeć. Potestuje chwile w czasie jazdy i wtedy zdam relację ;)

Montaz banalny, wsio pasuje. U mnie z racji customowego wydechu i zmiany położenia kata delikatnie haczy o jego obudowę sam pręt od zmiany, dlatego jutro sklepie kata i będzie cacy ;)

Wrażenia pozytywne ;) Powinno pasować bez problemu do każdego z Was ;) Jutro SS leci do Maniu48 i Remigiusza, jak oni potwierdzą, że wsio oki ruszy sprzedaż :)

FILM:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 16:50   

Good Job :ok:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 17:22   

rzeczywiście fajne, ale to trzeba dobrze przed wodą zabezpieczyć bo inaczej będzie wyglądało wrótce jak cała reszta naszych wybieraków :)
 
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 19:31   

Mam nadzieję, że testy przebiegną szybko i pomyślnie :wink:
A na razie dopisuję się do kolejki chętnych i cierpliwie czekam, rozkoszując się natrętnym brzęczeniem drążka :razz:
_________________
Andrzej
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Wto Lis 27, 2012 20:40   

Spoko spoko a wiecie czy do R75 można gdzieś zakupić :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 21:58   

Markzo, O !@!$# dałem ciała za duży otwór jest , trzeba będzie ten 1mm luzy odjąć niestety bo widzę ze nawet na bardzo zardzewiały jest za duży luz. Dlatego mowie ze trzeba było zrobić najpierw kilka sztuk i wersja jest jeszcze do przeróbki pomierzę u siebie i zrobię nowy model na wycinkę :neutral:

[ Dodano: Wto Lis 27, 2012 21:58 ]
Aha bo jak jest jeszcze więcej miejsca do wydechu to by można było zrobić krótszy skok lub druga dziurę jeszcze :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 22:07   

wiesz, to nie przeszkadza, bo można sobie wyregulować skok, skrócić lub wydłużyc ;) jak mam skrócony na max, jechałem kawałeczek i jest idealnie (mimo obcierającego kata). Świetnie to działa. Znowu mnie choroba łamie dlatego ide sie polozyc, jak ogarne siebie to jakas relacja z jazdy bedzie, ale jest super!
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 22:29   

Markzo, Wiem tylko ze jak dokręcisz za silnie te górne śruby to w tedy dol rozpycha i blokuje się potem mechanizm i jest opór :/ Trzeba to jeszcze jednak przerobić do perfekcji :razz:

Tak sobie myślałem ze choroba ciebie łapie po ilości paczek chusteczek w aucie :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 22:33   

Dobra, dzisiaj byłem pod autem i stwierdziłem, ze aktualnie pomiędzy rurą od wydechu i końcówką całego mechanizmu jest ledwo miejsca na 3 palce. Jakim cudem tam wcisnęliście te short shifter? Fakt, wkładam strumienicę zamiast kata ale i tak przecież tej samej wielkości będzie??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All] Short shifter do skrzyni R65
rodi_ Tuning mechaniczny 61 Czw Cze 03, 2010 08:05
dawidd
Brak nowych postów [R75] Short
szpynior Tuning mechaniczny 10 Wto Mar 19, 2013 14:01
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink