Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg f] zalewa się przy odpalaniu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg f] zalewa się przy odpalaniu
Autor Wiadomość
malowany666 



Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 5
Skąd: milanówek



Wysłany: Sro Lis 21, 2012 13:48   [mg f] zalewa się przy odpalaniu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997

witam
mam problem z moim mg
tzn przy odpalaniu zalewa się paliwem i już później jest problem z uruchomieniem silnika
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Sro Lis 21, 2012 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 21, 2012 13:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Lis 21, 2012 15:53   

zmien swiece i posprawdzaj reszte ukladu zaplonowego
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
nosek1 




Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 25

MG MGF

Wysłany: Sro Lis 21, 2012 16:28   

Do tego jeszcze kable zobacz czy nie przebijaja i czy jest iskra na wszystkich świecach.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lis 21, 2012 18:05   

a potem sprawdź ciśnienie wtrysku i czy wtryskiwacze działają prawidłowo. Przypuszczam, że dostaje zdecydowanie za dużo paliwa...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
malowany666 



Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 5
Skąd: milanówek



Wysłany: Sro Lis 21, 2012 18:38   

założyłem ostatnio pompe paliwa ale 3 barową bo nie mogłem dostać 3,5 bara może to to?
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Lis 21, 2012 19:31   

jesli pompa jest sprawna to nie jest to powodem zalewania


moze opisz dokladniej co sie dzieje
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 22, 2012 00:47   

nawet jakby świece były słabe, to przy normalnej dawce paliwa nie ma Ci jak ich zalać, chyba że wtryskiwacze nie domykają się, i leje się cały czas benzyna, albo jest za niskie ciśnienie w układzie i wtryskiwacze zamiast rozpylać siurkają do dolotu i paliwo nie jest rozpylone.gdyby z wtryskiem było wszystko w porządku, to komputer odłączy wtrysk po nadmiernym kręceniu, żeby nie zalać świec. Trzeba też zaznaczyć, że jeśli świece są mokre od benzyny, to nie znaczy od razu, ze są zalane. jak są tylko mokre, to została na nich niewypalona benzyna i może być (a nawet całkiem pewne) że nie ma iskry po prostu, a paliwo jest dostarczane tak jak ma być i zwilżona zostaje również świeca. z zalanej świecy paliwo praktycznie kapie, tak że zbierający się płyn uniemożliwia wyładowanie między elektrodami.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
malowany666 



Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 5
Skąd: milanówek



Wysłany: Czw Lis 22, 2012 21:05   

już wszystko wymieniłem tylko wtryski zostały do wymiany
a co do świec po wykręceniu aż cieknie z nich paliwo po nie udanej próbie odpalenia auta
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Lis 22, 2012 21:16   

ale sprawdzales czy masz iskre?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
malowany666 



Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 5
Skąd: milanówek



  Wysłany: Czw Lis 22, 2012 22:09   

flapjck1 napisał/a:
ale sprawdzales czy masz iskre?

ma i to nawet dobrą ,już myślałem że po paru sekundach ginie ale jednak jest cały czas
no i jak już odpali to wszystko ok
ale jak nie chce odpalić to po paru obrotach korba już czuć mocno paliwem z wydechów
i zostaje tylko znowu płakać
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Lis 22, 2012 22:20   

dobra iskra? jakiego koloru?

masz kupulke z rozdzelaczem jeszcze?. czy juz nowszy bezrozdzielaczowy zaplon?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
malowany666 



Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 5
Skąd: milanówek



Wysłany: Czw Lis 22, 2012 22:22   

chyba niebieska
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Lis 22, 2012 22:58   

a reszta pytan?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lis 23, 2012 00:21   

wtryski możesz sprawdzić po prostu wykręcając listwę i puszczając paliwo w powietrze (zakręcić rozrusznikiem przy wyciągniętej listwie) powinna być rozpylana mgiełka w kształcie smukłego stożka na odległość ok pół metra, oczywiście strumieniem przerywanym, Jeśli jest siuranie, albo strumień się nie zawsze przerywa, to jest nieprawidłowo. Jeśli są nieregularne przerwy w strumieniu, to wtryskiwacze. Jeśli siuranie zamiast mgiełki, to może być któryś wtryskiwacz, ale jak będą lały wszystkie na raz, to pewnie coś z ciśnieniem na listwie nie tak, albo pompa za słaba, albo zawór podciśnieniowy na końcu listwy nie domyka, aczkolwiek i wtryskiwacze może się zdarzyć, że wszystkie na raz padną;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kyller 



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1



Wysłany: Pon Lis 26, 2012 21:18   

zasadniczo to wszystkie wtryski na raz nie padna , ofkorz jest taka mozliwosc ale mało prawdopodobna
szukałbym przyczyny gdzie indziej
nisie cisnienie na pompie ? byc moze chociaz te zasadniczo regulator powiniene utrzymywac własnie 3 bary +/- 0,2 bez uwzglenienia starowania podcicnieniem (mówimy o K-serii oczywiscie)
zacznij od włozenia prawidłowej pompy
albo inaczej
on w ogole zapala? jak zapali to moc normalna ?
pozdroo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] Dymi na niebiesko przy odpalaniu
mati1411 MGF i MG TF 4 Czw Wrz 22, 2011 20:30
mati1411
Brak nowych postów [MGF] Na co zwrócic uwagę przy kupnie
Ibram MGF i MG TF 0 Sob Lip 02, 2016 21:25
Ibram
Brak nowych postów [MG TF] auto pływa przy jezdzie help!
nilden MGF i MG TF 11 Sob Sty 25, 2014 22:19
prettym
Brak nowych postów [MG F] Dziwne objawy przy przyspieszaniu
mg1989sos MGF i MG TF 12 Wto Lip 05, 2011 19:29
practicator
Brak nowych postów [MGF] na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie.
troyanek MGF i MG TF 2 Nie Sie 18, 2013 21:46
troyanek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink