Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 8v] remont czy swap??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Raptile
Czw Kwi 04, 2013 20:22
[R200 1.4 8v] remont czy swap??
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2010 22:49   

jak masz zdrowy dół silnika, to aplikuj głowice 16V, kolektor (może od vvc?), pomotaj go troche i ogień :twisted:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 15, 2010 22:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Lut 15, 2010 22:51   

właśnie miałem się podpytać jak z tymi kolektorami ;)
czy może można wrzucić od mocneijszych ;) ??

a silnik jakjuż bym miał wrzucić to 1.6... ale wolałbym więcej kasy zostawić w kieszeni, ale dlatego zadałem pytanie na forum żeby w razie co wszelkie wątpliwości rozwiać :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2010 22:58   

W dziale tuning mechaniczny, masz podiweszony temat o modyikacjach układów dolotowych w R, looknij tam, jest o zakładaniu większej przepustnicy i o zmianie kolektora ssącego ;) Wydechowego bym specjalnie sie nie czepiał - masz 4-2-1, no chyba, że zapakować mu supersprinta ale to już dużo $$ :/ poczytaj tamten temat, coś napewno Ci pojaśni, zwłaszcza ostatnie posty Kolegi, kóry ma poldka i roverka ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Lut 15, 2010 23:05   

bo właśnie rozmawiam z kolega ADI-Mistrzu i doszliśmy do wniosku że można by zaaplikować wydechowy od 1,6 albo i 1.8 nawet tylko musiałbym zmienić tą rurę, która wędruje od kolektora to tłumika środkowego, bo u mnie jest na 1 wyjście a w tamtych na dwa...
Markzo, dzięki za pomoc :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2010 23:09   

1 wyjście? Misiek, to Ty masz kolektor wydechowy 4-1?? bo przy 4-2-1 powinno być zejście w 2 rurke a potem katalizator...czyli wydechowy tez do wymiany :)

Ja bym założył 16V, wydechowy w takim razie 4-2-1, może byc oryginał, możesz poszukac jakiegoś aftermarketowego zamiennika z nierdzewki, będzie dużo lżejszy, może kilka KM dodać ;) Ssący trzeba popytać, czy od VVC podejdzie, bo podobno ma większe kanały, tez na plus ;) podobno ta przepustnica od poldona poprawia reakcje na gaz, do tego wkładka sportow czy tez stożek z dolotem i powinno to zacząć jechać ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Lut 15, 2010 23:19   

stożek SIMOTA jest ;)
bardzo dużo mi rozjaśniło z tą przepustnica, przeczytałem cały temat...
no ciekawi mnie jeszcze w takim razie tylko ten ssący, bo głowica i wydech już wiem co zrobić :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2010 23:26   

poszukaj mojego tematu o modach mechanicznych coupe, mam tam projekt airbox'a właśnie dla stożka, może coś Ci to pomoże ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Sro Lut 17, 2010 17:32   

coś tam ogarniam, jedynie tylko chciałbym żeby ktoś sprecyzował co z kolektorem ssącym, bo w tej chwili to jedyna moja niewiadoma ;)

[ Dodano: Sro Lut 17, 2010 17:32 ]
i jak koledzy i koleżanki, możecie napisać coś na temat tego kolektora ssącego?? :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
seba719 



Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 2



Wysłany: Czw Kwi 04, 2013 20:08   

Odświeżę troszkę temat. Czy przy zmianie tylko głowicy na 16V oraz kolektora trzeba jeszcze kombinować coś z komputerem. Czy wystarczy tylko wymiana tych dwóch rzeczy i będzie śmigać?
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 04, 2013 20:21   

Zamykam , niedość że górnik to szukać mu sie nie chce. Ps strone wczesniej masz odp....
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [MG ZR 105] HGF - remont czy swap?
stilian Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Kwi 20, 2015 20:58
AndrewS
Brak nowych postów [Rover 200 Vi] Swap na 2.0 Turbo czy remont VVC
Aful89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Czw Kwi 23, 2015 18:45
maniu48
Brak nowych postów [R200 1,4 16V 98r] Generalny remont silnika
Co wymienić, jakie koszty?
kumilek23 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Mar 22, 2010 19:40
polofix
Brak nowych postów [R200] remont wierzch bloku
cubars21 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sob Sty 18, 2014 20:58
cubars21



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink