Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Kontrolka oleju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Kontrolka oleju

czemu się zapala?
Autor Wiadomość
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Pon Mar 02, 2009 20:10   

No i jestetem po pomiarach cisnienia, a właściwie w trakcie, bo roverek dalej sobie pracuje na wolnych obrotach.
Silnik nagrzany, stał wprawdzie 1h po przejechaniu 30km, ale przed pomiarem chodzil jeszcze 20min. Wyniki mnie troche zaskoczyły. Najmniejsze ciśnienie na biegu jałowym to 2bary(miernik mam pożyczony z pracy-aso, więc jest on legalizowany, przez co myśle,że pomiar jest wiarygodny). Max to ok5barów. Co samego odpalania na ciepłym. Ciśnienie najpierw idzie na 0,5-0,6bara, a po sekundzie rośnie do 2-2,5. przy 3tys było już 5. Macie jakieś sugestie na temat tych wyników? Ja mam pewne podejrzenie, ale chciałbym najpierw poznać Wasze opinie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 02, 2009 20:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 01:33   

obawiam się, ze musisz się rozglądać za pompą :( na biegu jałowym powinno być 3 bary może z niewielkimi odchyłkami...
pamiętaj, że na smarowaniu wałków rozrządu i popychaczach ciśnienie jest odpowiednio mniejsze więc tam może już być niemiło :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 12:44   

Co Ty mowisz?? 3 bary na jałowym? w L-series? Rave podaje 0,7bara, nawet w K series 2bary było by ok.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 14:09   

kurcze, faktycznie w L jest niskie ciśnienie :/
myślałem, że jest tak samo jak w K :oops:

czyli zostaje sprawdzanie kabelka od czujnika... musi gdzieś się stykać z masą :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 03, 2009 14:23   

Panowie jeśli mogę coś dodać to w VW takie zapalanie się lampki powoduje filtr marki Filtron bo on ma rzadziej robiony wkład i powoduje taką dolegliwość.Sam się o tym przekonałem mając VW i po wymianie na filtr oleju marki Knecht wszystko ustąpiło.Możecie mi wierzyć lub nie ale ten temat był wielokrotnie wałkowany na forum VW i rzeczywiście jest to przyczyną zapalania się lampki od oleju :smile:
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Mar 03, 2009 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 18:45   

sTERYD, nic się nie stało :smile: Kabelek raczej odpada, jest zmieniony, tzn puściłem prowizorycznie najkrótszą drogą.
Moim zdaniem, to chyba jest faktycznie wina filtra, ale w tej chwili mam Fiaama, zresztą z tomateam. Moze to nie wina samego filtra, ale zacinającego się zaworu nadmiarowego pompy, który kiedyś mi się przycinał(jest nowy). Mozliwe,ze było za duze ciśnienie i jakoś uszkodziło filtr. Teraz to moim zdaniem wygląda tak,ze filtr dopływa do filtra, trochę przepłynie, ale za duza różnica cisnień powoduje otwarcie zaworu bocznikowego w filtrze i mozliwe,że idzie nie filtrowany olej :/
Kupiłem Knechta, podłącze manometr i zobaczę, jak teraz będzie się zachowywał. Wieczorem napisze co i jak
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
mmaarreecckkii 



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 39



Wysłany: Nie Sty 26, 2014 12:35   ć

"Moze to nie wina samego filtra, ale zacinającego się zaworu nadmiarowego pompy, który kiedyś mi się przycinał(jest nowy).

przeszukałem forum nie mogę nigdzie znaleźć gdzie jest ten zawór
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 26, 2014 17:44   

mmaarreecckkii napisał/a:
przeszukałem forum nie mogę nigdzie znaleźć gdzie jest ten zawór

w obudowie pompy oleju (niedaleko filtra oleju ) :razz:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
mmaarreecckkii 



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 39



Wysłany: Nie Sty 26, 2014 18:23   

czujnik cisnienia oleju widzę a ten zawór zwrotny jak on wygląda? jak go rozpoznać i wykręcić?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Kontrolka oleju :(
RoBBoD Rover serii 600, Honda Accord 7 Pon Paź 27, 2008 00:30
Mazak
Brak nowych postów [R620] Kontrolka ciśnienia oleju
risk Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Lut 21, 2010 10:42
staf
Brak nowych postów [R620] Kontrolka ciśnienia oleju
mazda11 Rover serii 600, Honda Accord 46 Sro Kwi 24, 2013 19:39
thorm
Brak nowych postów [R620] Kontrolka ciśnienia oleju
risk Rover serii 600, Honda Accord 8 Sro Gru 22, 2010 21:39
patataj
Brak nowych postów [R620 Sdi] kontrolka ciśnienia oleju
karolkos Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Lip 03, 2011 23:26
karolkos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink