Markzo, Huber sprzedał hamownie ? Musze zadzwonić do niego jak będę teraz by zrobił jakiś pomiar, było by dobre porównanie bo już drugi wykres mamy z VNT
[ Dodano: Pią Lis 15, 2013 01:42 ]
Ok ustawienia w sterowaniu pod VNT zmienione nowe opcje odkryte i teraz to śmiga fajnie
Ale wywaliło znów mi korek od płynu chłodniczego i się płyn wygotował Mialo to miejsce na Słowacji przed granica zaraz a jazda była spokojna za ciężarówka, nagle wysiadło ogrzewanie i po 5 minutach nagle rosła temp silnika
Korek wydarło na bok leżał pod zbiorniczkiem i pusty zbiornik dolałem jakieś 2,5litry płynu dokręciłem korek i dojechałem bez żadnych obaw Identyczna sytuacja miała miejsce przed kupnem Rovera u poprzedniego właściciela nagle do mnie dzwonił ze mu płyn się wygotował w mieście i żebym mu pomógł
Chyba podmienię jednak termostat i nowa pompę wody zakupie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 15, 2013 01:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja tez tak miałem ze gotowało mi wodę co kilka dni, fakt ze korka mi nie wywalało, okazało się ze miałem mega zapowietrzony układ i aż pół dnia trwało odpowietrzanie, łącznie z wymiana termostatu, Remi działaj bo kolejny po VNT w kolejce ja jestem i liczne na Ciebie;p
gammathough, No sam się odpowietrza ale jak coś z korkiem jest nie tak, to się gotuje albo termostat wisi nie wiem Wymienię wszystko
Mialem teraz przyjemność ze padł mi czujnik położenia walu całkiem i to drugi raz już w tym roku Co dziwne ze się łamie ten czarny kabel od wtyczki do czujnika, a ze jest to zespolone to trzeba całość wymieniać Zakupiłem nowy Boscha 0 281 002 121 za 80zl i tańszy jest od podrobi FAE bo kosztuje aż 150zl
Zamontowałem i wszystko działa jak trzeba. wsadziłem teraz ten kabel od czujnika w oplot. Ale ujechałem jakieś 150km i zapchał mi się znów filtr przy pompie jakieś cholerne opiłki przelatują przez filtr paliwa bo już nie wiem skąd się to bierze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
bociannielot, Ale wiesz ze to się już drugi raz tak stało I nie wiem skąd to się bierze, filtry mam aż dwa przed pompa i dalej przelatuje syf Plan mam teraz przerobić te węzę metalowe na gumowe co idą od filtra do pompy I zobaczymy, jeszcze może zamontuje filtr taki od malucha na węzą przed sama pompa
Pompa by to sobie przemieliła
[ Dodano: Wto Gru 17, 2013 01:47 ]
Byłem dziś tankować bo świeciła mi kontrolka już i zrobiłem na pełnym baku 900 km wlazło tylko 48l hehe..
Spalanie na poziomie 5,5l na sto km jednak jazda do 90 na godzinę robi swoje hehe..
Znow trzeba będzie kat wtrysku ustawić bo lipnie pali na mrozie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Na plus się nic nie dzieje Jak na razie na nowy rok same problemy były i nadal są Brakuje aktualnie słupka od strony kierowcy który się stopił trochę przy probie montażu słupka na niego
Mam Autocoma Wiec błędy pokasowałem hehe..
I podkręciłem trochę ustawienia przy Turbo Do 1.8-1.9 bara dochodzi czasem
[ Dodano: Wto Sty 07, 2014 21:54 ]
Szukam kogoś co robi flokowanie na terenie Podkarpacia
[ Dodano: Czw Mar 20, 2014 12:07 ]
Nowy zakup na nowy sezon letni
4x Dunlop BluResponse 195/50R15 DOT4813
[ Dodano: Sob Mar 22, 2014 19:00 ]
Nowe wtryski on board za niedługo dziś była przebudowa ich
Przy zmianie kol dziś zauważyłem ze moje gumki w tylnym zawieszenie są już na wykończeniu Czekam mnie za niedługo PU z Olkusza
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
czyli sie coś jednak dzieje:D i to na plus:D o słupek sie nic nie martw już jutro będzie w moich rekach:D po flokowaniu:D tak jak obiecałem jak wrócę do domu koło 3 to Ci dam jedno zdjęcie na zachętę słupka z zegarem przed flokowaniem
i tak jak mówiłem i obiecałem słupek wyflokowany powiem tak wygląda mega:) robota zrobiona profesjonalnie fakt nie jest to tania rzecz ale na prawdę warto
hebdzik, haha.. wygląda zarąbiście tylko myślałem ze jasne będzie jak był orig boczek Ale nic Sie już doczekać nie mogę Dzieki wielkie jakoś się z rekompensuje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ok wiec tak,
Arduino Box schowany został pod deskę W leciał za to słupek do środka Wygląda naprawdę pierwsza klasa Wszystko ładnie działa i podłączyłem jeszcze wskaźniki pod Dimmer żeby nie waliły tak po oczach w nocy
Znalazł tez się problem czemu tak malo Turbo pompowało, okazało się ze pękł wężyk przezroczysty które zostały teraz zamieniony na gumowy od paliwa Teraz ładnie pompuje do 1,7bara i się utrzymuje jak trzeba. Choć max boost mam na 1,55bara.
EGT przy ostrym gazie idzie do 720°C
Wtryski ładnie śmigają choć trochę za bardzo kopci ale czuć moc Ważne ze się auto doczekało zrobienia tych zegarów jak chciałem
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
greg-si, hehe.. idealnie na kierowane nie sa i chyba jeszcze zmienię doładowanie na EMP bo lepiej się czyta środkowy zegarek niz dolny na którym jest teraz boost
Jeszcze chyba mój nie da rady Trzeba się na hamowanie wybrać i zrobić od razu remap, tylko teraz musze najpierw kase na hamulce i zawieszenie wydac bo to wazniejsze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum