Forum Klubu ROVERki.pl :: [Turbo] nowy wydech
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Turbo] nowy wydech
Autor Wiadomość
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

  Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 16:17   [Turbo] nowy wydech

W przyszłym miesiącu będę chciał sobie wyspawać nowy wydech w związku z tym mam parę pytań. Byłem dziś u tłumikarza (Tomala Warszawa :) ), z czarnej koszt do 700zł całościowo więc nieźle, oczywiście czarna ale w kwasa nie chcę inwestować bo i tak wydech pewnie auto przeżyje.
Kwestia tłumików - wiadomo środkowy przelotowy, końcowy raczej nie bo nie chcę zbyt dużego hałasu, ale pewnie ciut mocy zabierze? Kat z tego co widzę jeszcze jest choć pewnie już dawno wypalony - wiadomo do wywalenia i nic nie wrzucam do nowego wydechu.
Druga sprawa - od kolektora idzie oryginalne kolanko, z tego co mówili to podwójna rura - po co tak było? Nowy wydech robię oczywiście od kolektora więc kolanko wylatuje - robić normalną pojedyńczą rurę?
Na czym mi zależy - niezbyt głośny wydech a przyjemnie brzmiący (tego raczej nie da się specjalnie uzyskać - fajnie R4 brzmią ;) chyba że kupić na Allegro jakiś dobry końcowy i środkowy a Tomali zostawić tylko zrobienie rur i pospawanie? Oczywiście 2,5" - moc ma być ale nie ma aż takiego ciśnienia, to bardziej kanapowiec będzie niż oesowiec ;)
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 16:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 16:43   

Hmm, dać długi i duży środkowy, duży końcowy (oba przeloty) i będzie oki, ewentulanie komorowy jako końcowy i będzie oki ;) kata wywal nawet o nim nie myśl :D Podwojna rura w DP jest faktycznie, po co? nie wiem ;) smiało rob pojedynczą ;) moc powinna podskoczyć po wywaleniu kata przedewszystkim :) no i całośc 2,5 cala jak najbardziej ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 17:01   

A ile jest na wyjściu kolektora tak w ogóle? Mi coś mówił że podwójna może mieć znaczenie dla temperatury spalin, ale przy turbo chyba nie wpływa to na moc..?

Jeszcze głupie pytanie.. podwójna końcówka na końcowym ma wpływ na moc? ;) (oczywiście negatywny)

Raczej zrobię przelotowy + komorowy na końcu, teraz mi buczy jak v8 bo końcowy jest całkowicie rozwalony więc marzę o ciszy :mrgreen: Warto coś z Allegro brać czy dać im do zrobienia całość?

Acha 2,5" mówimy oczywiście o ~63cm na zewn średnicy?
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 17:23   

Panie :D nie z kolektora a z turbo ;) tam masz wyjście ~2,5 cala, tak jak ori DP. I od tego zaczynasz nowy wydech ;)

Dla temp spalin? mi się wydaje raczej, że dla dźwięku - wyciszenia raczej.

Nie, podwójna końcówka nie ma wpływu na moc, chyba, że zalejesz je betonem :ok:

Jeśli gośc oferuje dobrą cene i jakość, to bierz od niego. Jeśli masz wątpliwości to można szukac, w mtuningu mają z nierdzewki tłumole ale chyba tylko przelotowe (ja mam od nich).
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 18:13   

700zł nawet z czarnej przy dwóch tłumikach to niewiele. Tam trochę trzeba rury i kolanek. No chyba że będzie gięcie ale wtedy zmniejsza się średnica.

Sam się borykam z wydechem bo chcę coś cichszego ale by również jak najbardziej otworzyło wydech. Ze względu na komfort nie chcę pełnego przelotu. Kupiłem już nowy oem tłumik końcowy ale ciągle myślę w co iść...
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 17, 2014 12:52   

Jeśli możesz sobie pozwolić na końcowy aftermarket to o ile uda Ci się znaleźć to proponuje jakiegoś hks'a czy greddy, oczywiście używkę - czasami można znaleźć w naprawdę śmiesznym pieniądzu, miałem w 1.6 NA hks super dragger, który raczej ma zastosowanie w suprach, lancerach czy innych doładowanych autach o dziwo było cicho i dźwięk nie do podrobienia, co dla mnie jest na pierwszym miejscu jeśli chodzi o jakikolwiek wydech :)

Mam pewne obawy, czy spodoba Ci się, przypomina średniej wielkości 'armatkę' :lol: Jeśli nie, to oem look powinien spasować..
_________________
Roverlution
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów L Seria Rover 200 Sdi 105km Wydech,ic,turbo
Chakus Tuning mechaniczny 8 Sro Sie 30, 2017 20:47
Remigiusz
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom
Brak nowych postów wydech El-tec
sic_corey Tuning mechaniczny 6 Sro Mar 31, 2010 17:41
kolin
Brak nowych postów WYDECH [MG ZR]. ILE I JAK ?
spider Tuning mechaniczny 7 Czw Gru 12, 2013 21:31
spider
Brak nowych postów Wydech
tuning
Grequ Tuning mechaniczny 9 Pon Mar 23, 2009 19:45
FL0R3K



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink