Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Różnice pomiędzy 2.0 a 2.5 V6
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Różnice pomiędzy 2.0 a 2.5 V6
Autor Wiadomość
scareface 




Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 404
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 19:21   [R75] Różnice pomiędzy 2.0 a 2.5 V6
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1999

Panowie mam dawce 2.5V6 co mam zmienić żeby moje 2.0 miało 188KM? Co jest inne a co jest takie samo?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 19:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 20:03   

Marcin, z twojego silnika zostaną Ci głowice (bez wałków) i to co wyżej. Wtryski mają inne kolory więc pewnie też trzeba wymienić. Komputer musisz mieć z 2.5, jak nie cały zestaw startowy. Chyba że można przekonywać twój, ale to pewnie tylko w wawie. Skrzynie mają inne przełożenie w każdym z silników, ale nie wiem jak to się ma do mocy. Mogłeś Po prostu zadzwonić :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
scareface 




Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 404
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 22:43   

Czyli kupuje wałki z 2.5, wtryski, komputer, jade na strojenie i mam to samo co 2.5?
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 23:32   

musisz mieć słupek, ponieważ pojemność trzeba zwiększyć. z twojego zostaje głowica i to co na niej a nie co pod nią
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 30, 2014 18:03   

Chłopaki a nie zapomnieliście jeszcze o tłokach czasem ? :mrgreen: te 500cm^3 więcej trzeba jakoś uzyskać. Marcin ma manuala myślę że ta skrzynia wydoliła by bez problemu przy 188.
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Wrz 30, 2014 18:41   

adam_26 napisał/a:
Chłopaki a nie zapomnieliście jeszcze o tłokach czasem ? te 500cm^3 więcej trzeba jakoś uzyskać.
nie zapomnieli , bo różnica w pojemności bierze się z róznicy w skoku (66.2 mm do 82.8 mm) , tłoki są 80.0 mm. dlatego trzeba mieć słupek jak pisze rafalmis1,
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
scareface 




Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 404
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 30, 2014 20:14   

Na wasze oko jest to opłacalne czy nie? Lepiej kupić cały silnik ze stukającą panewką i to zrobić czy pozamieniać te elementy? Kompa i całą resztę i tak musiał bym kupić od 2.5
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Wto Wrz 30, 2014 21:14   

scareface napisał/a:
kupić cały silnik ze stukającą panewką i to zrobić


Zdecydowanie tak :) Choć zależy jaka cena za silnik, by opłacało się w to bawić.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 01, 2014 16:21   

nie 188 a 177KM ;) jesli chcesz to wpadnij oglądnąć silnik i coś się dowiesz pewnie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
scareface 




Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 404
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 01, 2014 20:07   

Markzo, moja pomyłka :) chciałbym go wziąć lecz na chwile obecną finanse nie pozwalają :P ale po jakims czasie coś może z tego być :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 01, 2014 21:56   

wątpię żeby się szybko sprzedał ;) tak czy inaczej pewnie go rozłoże ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] - różnice pomiędzy modelami - foty [EN]
R75 Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Mar 06, 2015 22:33
R75
Brak nowych postów [R75] Różnica pomiędzy 2.5 K6V i k4f
kRisj Rover serii 75, MG ZT 5 Pią Lip 31, 2009 02:27
Zukowaty
Brak nowych postów [R75] Odpływy pomiędzy silnikiem a kabiną
z serii "poprawiamy fabrykę"
Dam-Kam Rover serii 75, MG ZT 49 Sro Sty 27, 2016 18:15
prebenny
Brak nowych postów [R75] 2.0 CDT Dziwne drgania pomiędzy 1500 a 2000 obrotów
manek566 Rover serii 75, MG ZT 5 Pią Maj 11, 2012 09:53
21matys
Brak nowych postów [R75] różnice 1,8 a 1,8T
sebeks Rover serii 75, MG ZT 0 Nie Paź 26, 2014 11:15
sebeks



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink