Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 25 rocznik 2005] Koszty Napraw i Części
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 25 rocznik 2005] Koszty Napraw i Części
Autor Wiadomość
Ukor 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 231
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 09, 2014 01:23   

Albert napisał/a:

Czyli benzyna odpada, z dislem nie jest problem, jadąc kilka godzin autostradą chyba się zagrzeje silnik. Disel dobra rzecz do miasta, ja muszę jeździć autostradami ?? ? A wiesz jak z silnikiem?


Raczej odwrotnie kolego... W mieście na krótkich dystansach nie zdążysz nawet nagrzać diesla.
No a żeby przegrzać auto na autostradzie to trzeba mieć na prawdę talent :D

ps. Rovera w dieslu nie da się przegrzać :D Chyba że z CDTi, bo w 20T2N ciężko osiągnąć ponad 90*C. A w trasie to spalanie masz na prawdę symboliczne
_________________
Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 09, 2014 01:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Albert 



Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 21



Wysłany: Nie Lis 09, 2014 08:02   

NoPE napisał/a:
Albert napisał/a:
No właśnie, ja do roboty mam 400 km w jedną stronę

Mam nadzieję, że dobrze płatana i kalkuluje Ci się strata czasu i koszta dojazdu.


Dzięki, jak na razie lepszej nie miałem, choć nie aż taka dobrze płatna bym mógł sobie pozwolić na wymarzone auto. Stąd też moja troska, by kupić samochód nadający się do takiej jazdy. 1 problem to znaleźć markę i model a drugi trudniejszy - nie dać się zrobić w konia podczas kupna.
 
 
maldini 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 121

MG ZR

Wysłany: Nie Lis 09, 2014 11:32   [MG ZR] koszty napraw.

witam,nie jestem mechanikiem, i za bardzo samemu nie umiem naprawiac aut,ale moge cos napisac na mojej skorze,na temat rover :mrgreen: ,pierwszym moim autem w zyciu byl rover 200 1,4 8v 75km. mialem go 4,5 roku.co moge napisac o kosztach napraw itd.przede wszystkim sa wydatki zwiazane z kazdym samochodem typu wymiana podstawowych elementow czesci nie wazne jaka to marka.tzn wymiana oleju,filtra oleju,filtr paliwa,powietrza, plyn chlodzacy, takze klocki hamulcowe bo sie zuzywaja, czasem tarcze sie trafia do wymiany.pozniej po jakims czasie eksploatacji napewno do wymiany beda drazki kierownicze jak i koncowki drazkow,laczniki stabilizatora a konkretnie elementy zawieszenia, rzecz normalna jak sie jezdzi po polsce i naszych dzuiurawych drogach.te rzeczy ktore wymienilem robilem w przeciagu tych 4,5lat uzywania rovera plus 1 raz uszczelka pod glowica+ mechanizm podnoszenia szyby kierowcy i mechanizm wycieraczki tylniej.sprzedalem swojego roverka 200 aby kupic mg zr 1,4 105km .jesli chcesz rovera poprostu musisz sie zafascynowac ta marka,rzadka marka w polsce i ludzie sa uprzedzeni do niej jak i mechanicy.ale jak dbasz o niego to da sie jezdzic,mnie zadne inne auto sie nie podobalo tylko rover mg ;) no chyba zbym mial kase i byloby mnie stac na kupno i utrzymanie np na nissan 370z albo mazda r8 lub cos w tym stylu

[ Dodano: Nie Lis 09, 2014 11:32 ]
jezeli chodzi o czesci nie sa az tak drogie w podobnych cenach jak inne marki, jest duzo zamiennikow.ale moim zdaniem jakbym mial dojezdzac do pracy 400km to chyba bym wybral tego diesla jak kolega wspomnial lub cos w gazie choc nie mialem ani tego ani tego.bo jakbym mial moim mg jezdzic 400km do pracy mogloby braknac chyba tej wyplaty na paliwo :mrgreen: niewiem czemu nie kupisz opla corse w dieslu lub benzynie,albo peugeot 206 diesel benzyna ,cos co malo pali,zalerzy jak na topatrzysz czy na wyglad samochodu czy na spalanie .
 
 
Albert 



Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 21



Wysłany: Nie Lis 09, 2014 12:49   Re: [MG ZR] koszty napraw.

maldini napisał/a:


[ Dodano: Nie Lis 09, 2014 11:32 ]
jezeli chodzi o czesci nie sa az tak drogie w podobnych cenach jak inne marki, jest duzo zamiennikow.ale moim zdaniem jakbym mial dojezdzac do pracy 400km to chyba bym wybral tego diesla jak kolega wspomnial lub cos w gazie choc nie mialem ani tego ani tego.bo jakbym mial moim mg jezdzic 400km do pracy mogloby braknac chyba tej wyplaty na paliwo :mrgreen: niewiem czemu nie kupisz opla corse w dieslu lub benzynie,albo peugeot 206 diesel benzyna ,cos co malo pali,zalerzy jak na topatrzysz czy na wyglad samochodu czy na spalanie .


Dzięki za opinię :D

Marka Rover jest jedyną, która wpadła mi w oko. Mam na myśli, te samochody, które są na moją kieszeń. Zależy mi i na spalaniu - czyli Rover w silniku 1,6 raczej mnie zawiedzie ? Ale też na komforcie i bezpieczeństwie. Peugeot 206, pomyślę. Dzięki za pomoc :D
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Lis 09, 2014 14:30   

Albert napisał/a:
Peugeot 206, pomyślę. Dzięki za pomoc
wez sie nawet w to nie pakuj :lol:
 
 
 
Albert 



Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 21



Wysłany: Nie Lis 09, 2014 15:35   

bociannielot napisał/a:
Albert napisał/a:
Peugeot 206, pomyślę. Dzięki za pomoc
wez sie nawet w to nie pakuj :lol:


A konkretnie dlaczego? :|
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Lis 09, 2014 15:54   

bo części drogie w porównaniu do r a zamienniki to jednorazówki, trochu znajomych i rodzina mają ten model, R przy tym to bardzo tanie w utrzymaniu auto, dodatkowo osiagi takie sobie, awaryjne dosc silniki, wymieniac dalej?
 
 
 
Albert 



Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 21



Wysłany: Wto Lis 11, 2014 18:14   

bociannielot napisał/a:
bo części drogie w porównaniu do r a zamienniki to jednorazówki, trochu znajomych i rodzina mają ten model, R przy tym to bardzo tanie w utrzymaniu auto, dodatkowo osiagi takie sobie, awaryjne dosc silniki, wymieniac dalej?


czYli Rovek najlepszy :grin:

[ Dodano: Wto Lis 11, 2014 18:14 ]
A jaka jest różnica między StreetWise a 25 ? Zdecydowanie StreetWise jest droższy?
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 11, 2014 19:32   

Albert,

SW, to to samo co R25, ma tylko inne plastiki i wnętrze, poza tym wyższe zawieszenie... reszta bez zmian (części te same)

Cena jest wyższa, bo jest ich mniej, a poza tym były droższe jako nowe średnio o 20%
Poza tym produkowali je 3 lata (2003-2005) w ilości około 10,5 tyś egzemplarzy


Pozdrawiam,

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Wto Lis 11, 2014 21:43   

Taki fajny mini SUV :P

Ostatnio zmieniony przez NoPE Sro Lis 12, 2014 23:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Albert 



Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 21



Wysłany: Sro Lis 12, 2014 16:18   

Czyli reasumując w kosztach napraw nie ma większej różnicy między SW a 25 z roku 2005 ? Jest to auto pół terenowe, powinny być części, które nie pasują do 25 i droższe w reperacjach, co sądzicie ? A jak sprawdza się SW na dłuższych trasach?

Dzięki Wszystkim za pomocne odp :mrgreen:
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Sro Lis 12, 2014 19:08   

Możesz mieć problem po wypadku ze znalezieniem części typowo do SW. To jest zderzaki, relingi, amortyzatory.
O żadnym pół terenie nie można mówić.
Pomyśl sobie tak. R25 to model bazowy. MG ZR zrobili niższy 4cm przez utwardzenie i delikatne skrócenie amorków. SW jest zrobiony w drugą stronę i wyższy powiedzmy o 3cm.
Wymiary oczywiście z głowy, przykładowe.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lis 12, 2014 20:43   

najrozsądniejszym wyborem jest jednak 25, wiecej czesci, tanszy zakup
 
 
 
Albert 



Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 21



Wysłany: Czw Lis 13, 2014 14:23   

BigBoyPL napisał/a:
Możesz mieć problem po wypadku ze znalezieniem części typowo do SW. To jest zderzaki, relingi, amortyzatory.


Dzięki. Widzę Twojego awatara, a jak w przypadku MG, jaka jest różnica między 25, głównie o osiągi i ceny napraw mi chodzi ? :neutral:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lis 13, 2014 14:33   

Albert napisał/a:
głównie o osiągi i ceny napraw mi chodzi ?
osiagi sa te same oprocz wersji 160, niektorych wersji diesla, hamulce powinny byc wydajniejsze w ZR, detale wykonczenia wnetrza sie roznia, to samo z zewnatrz (wiekszy spoiler itp), zawieszenie lepsze do pokonywania zakretow (sztywniejsze)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 214 Si] Książka napraw
cinek79 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Maj 05, 2007 16:39
PTE
Brak nowych postów [Rover 25 2.0Diesel, 2000 rocznik] przegub zewnętrzny
Kwasiek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Wto Wrz 21, 2010 19:40
pimo28
Brak nowych postów [rover 25 MGZR street wise 2.0 tdi 2005]
76TOMEK07 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Lip 12, 2019 13:46
76TOMEK07
Brak nowych postów [R214] - Książka napraw
Karzel15 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Lip 24, 2010 18:49
kasjopea



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink