Forum Klubu ROVERki.pl :: Avinle - R220sdi GT2056s
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Avinle - R220sdi GT2056s
Autor Wiadomość
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 13, 2015 10:01   

Pierdzielisz się z tym strasznie........................ brak słów
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 13, 2015 10:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Avinle 



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 86
Skąd: Żywiec

MG ZR

Wysłany: Pią Lut 13, 2015 16:42   

Maniu badz tak dobry i daj mi swoja pensje to wstawie turbo w ciagu miesiaca niecalego:). Dzisiaj dojechaly dwa kolejne klocki do ukladanki a mianowicie kolektor i EGT dzieki pomocy Tuners-a. :)
Ostatnio zmieniony przez Avinle Pią Lut 13, 2015 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Lut 13, 2015 19:08   

tuners-a :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Avinle 



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 86
Skąd: Żywiec

MG ZR

Wysłany: Wto Mar 31, 2015 22:31   

Sorrki za moj blad juz poprawione :)

[ Dodano: Wto Mar 31, 2015 22:31 ]
Dzisiaj doszedł wskaźnik doładowania Auto gauge Peak.

Do tego zaprzyjazniony kolega przygotował mi spawajac do plytki egr wspawujac tulejke i w koncu uwolnilem wydech od niepotrzebnego EGR.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 01, 2015 01:20   

Nie urwałeś śruby na EGR :razz: Płytka EGT jak najbardziej git teraz montuj zegar i rob pomiary EGT :D

Widze ze mix 50/50 Acetone+Dextron zadziałał ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 01, 2015 09:14   

Czyli powoli do przodu, tak trzymać :) .
 
 
 
grzes41gt 



Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 2



Wysłany: Sro Kwi 01, 2015 09:42   

Autko rewelacja, obmacane na żywca :p Dużo już włożonej pracy a plany tez godne uznania :)
 
 
Avinle 



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 86
Skąd: Żywiec

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 02, 2015 22:19   

Dzisiaj zabrałem sie za nowa wiazke do zegarów lecz niestety brak ogrzewanego garazu i teperatura wygonila mnie po godzinie do domu :( . Mam nadzieje ze jutro uda mi sie juz zamontowac wskazniki.



Ostatnio zmieniony przez Avinle Nie Sty 07, 2018 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
grzes41gt 



Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 2



Wysłany: Czw Kwi 02, 2015 22:32   

Działaj, działaj bo trzeba będzie to obadać na spocie jak tylko pogoda się zrobi :mrgreen:
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Kwi 03, 2015 13:32   

Lux, coś się Dzieje, ale wskaźnik boosta mogłeś kupić od 0-3 bo po zmianie turbo w tym skali Ci braknie :p
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Avinle 



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 86
Skąd: Żywiec

MG ZR

Wysłany: Pią Kwi 03, 2015 14:18   

Spokojnie nie braknie :)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 03, 2015 15:15   

Braknie mówiłem to samo to nie się tobie peaka zachciało jak skali braknie i tak :mrgreen:

A po drugie coś wyzerowany nie jest ten wskaźnik pokazuje poniżej zera :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Avinle 



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 86
Skąd: Żywiec

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 16, 2015 20:00   

Dzisiaj kolejny dzien montażu wskaźnikow tym razem w ciepłych warunkach. Wykalibrowanie wskaznika (na zdjeciu tego nie widac ale juz jest skalibrowany wskaznik doladowania). Oczywiscie bez przygód sie nie obylo spalilem bezpiecznik od kabla zasilajacego wzmacniasz :D :)








[ Dodano: Czw Kwi 16, 2015 20:00 ]
Kolejne elementy układanku doszły przerobiona turbina, kolanko i MBC podziekowania dla Remiego za pobawienie sie z turbo i zmiana gruszki a Trosnka za sprzedaż kolanka i starej turbiny przydała sie :)







 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 16, 2015 20:16   

Moje rękawiczki gumowe byś wyciągnął z turbiny :wink:

Montuj to w końcu :D Pliki płytek dostałeś :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Avinle 



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 86
Skąd: Żywiec

MG ZR

Wysłany: Czw Cze 04, 2015 14:07   

No coż w koncu widac pierwsze efekty zbieraniny dzisiaj zostały nagwitowane dwa otwory jak to u mnie zwykle bywa nie obyło sie bez problemow...

Zlamal sie jeden gwintownik ale jakos sie udalo nagwintowac. Został także rozwiercony otwor na sruby mocujaca plytke z kolektorem i oczywiscie przykrecenie turbiny do plytki i kolektora.

Jak juz u mnie bywa kupilem za dlugie sruby i trzeba ciac :D













[ Dodano: Czw Cze 04, 2015 14:07 ]
Sorrki za moje opóznienie w aktualizowaniu tematu ale spowodowane to było praca...

Ale do konkretów nie dawno tak jak planowalem zamontowalem GT2056 nie obyło się bez komplikacji których naprawianie i poprawianie troche zajęło.

Częsci do zamontowania


Kanału nie ma wiec trzeba było sobie jakoś poradzic




Czegoś tutaj brakuje troche zajeło mi wyciagniecie starej turbiny



Pierwszy napotkany problem kable przy wtyczce od pompy były w oplakanym stanie


Zakupiłem i złożyłem nowe dwie kostki hermetyczne 4-pinowe i jedna kostkę 2-pinową bo urwałl się kabelek przy wtyczce od sterowania iglicą na pierwszym wtryskiwaczu



Kable zostały przedłuzone o około 15 cm mam nadzieję że to coś pomoże jeszcze zostało zakupic peszle na kable




Tak wygląda turbina GT 2056 na oryginalnym kolanku z GT15 potrzebny był adapter aby zamontowac i wszystko do siebie przykrecić


Uszczelka czekala 2 lata na swoje zamontowanie w koncu sie doczekała :)


Niestety nie udało mi się zrobic zdjęcia troche wczesniej warunki pogodowe nie pozwoliły. Trzeba było wykrecic wszystkie szpilki z głowicy trzymające kolektor i kolektor ssący aby przypasowac i przymocować kolektor z turbina, kolankiem i poczatkiem wydechu. Przy okazji odciać od kolanka wspornik bo przeszkadzal podczas montazu tak wyglada juz zamontowane turbo.

Powiem wam że jest naprawde ciasno nie wiem czy wieksze turbo podeszło by bez większych modyfikacji grodzi bądz kolektora.


Trzeba było tez przyszlifowac odrobine róg kolanka powód brak miejsca


Tak to wyglada teraz przy grodzi troche jest bajzlu ale nie ma czasu narazie na poprawki i porządki...


Po otwarciu maski wyglada to narazie tak


Tutaj mamy spływ ( do poprawki odrobine za długa guma ) wraz z dopływem oleju do turbiny jak to wyglada od dołu. Spływ bedzie za niedługo modyfikowany u kolegi na kanale.




Wszystko było by pieknie gdyby skonczyło się na tych modyfikacjach ale problemy były odnosnie wydechu podczas odpalania jechania w tył bądz ruszania wydobywal sie dwiek bicie metalu powodem tego halasu była mała szczelina miedzy belka grodzi a wydechem


Myslałem aby pospawac wydech na adapterze który z Remi zrobil ale znajomy podsunął mi inny pomysł. Przedłużyć o około 2 - 2,5 cm łape mocowania skrzyni. Przy okazji customowa poduszka bo w starej zapiekła sie śruba. Minusem tej wersji poduszki było to że na auto zostały przełozone wieksze wibracje bo guma byla twardsza od oryginalnej. Podczas stania w korku myslalem ze pier...lca dostane auto w srodku brzmialo jak tuba basowa.....







A oto efekt po przeróbkach na customowej poduszce usunołem metaliczne bicie zrobiło się miejsce jak widac. Ale trzeba było zakupic nowy wklad do lapy mocowania skrzyni


Efekt drgania są w normie jak by nie było nic ruszane przy lapie.


Na ten moment tyle udało mi sie zrobic. Do zrobienia zostało jeszcze wlutowanie diody zenera przed map sensor i poprawa chipa aby wycisnac troche wiecej
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 05, 2015 18:42   

Czuje, że będzie dużo dymu :D działaj działaj, dobra robota ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Avinle 



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 86
Skąd: Żywiec

MG ZR

Wysłany: Pią Gru 18, 2015 21:15   

oj Markzo jest jeszcze troche dymu trzeba to zniwelowac.

Ale narazie blacharke w aucie musze zrobic i regulacja turbo poszla na drugi plan ehh ....

[ Dodano: Wto Wrz 29, 2015 18:18 ]
Dzisiaj doszła paczuszka z tą oto częscią :) Ale niestety poczeka na montaż aż auto wróci od blacharza i lakiernika :)



[ Dodano: Pią Gru 18, 2015 21:15 ]
No to aktualizujac watek auto wrociło z lakierni efekt hmm?? Mi sie podoba jest cos nowego i lekko szalonego jak to mowia jak sie bawic to na calego :) Oto efekt ciezkiej miesiecznej pracy:






Co do kolejnych modyfikacji w aucie to na planie jest wymiana amortyzatorow przod tyl z mg zr 160 oraz hamulcy z 262lite i bebny na 282 wentylowane dodatkowo tarcze tyl 260 :)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 27, 2015 10:19   

Wygląda bardzo fajnie, ciekawe jak na żywo ten brokat wyszedł :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Nie Gru 27, 2015 10:51   

To ile mocy na tej turbinie masz w końcu?
 
 
Avinle 



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 86
Skąd: Żywiec

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 14, 2016 17:53   

natsu9 narazie nie wiadomo bo dalej trwaja prace przy chipie aby ustalic co jest powodem odcinania dawki miedzy 3400 a 4000 tys rpm.

A jeszcze intercoolera nie mam zalozonego wiec sprawdzanie teraz jest nie oplacalne. Wole gdy wszystko bedzie wlozone i bedzie dzialac.

Ale wiadomo pieniadze nie sypia sie z nieba wiec troszke to potrwa....

[ Dodano: Wto Lut 02, 2016 20:10 ]
No wiec troche odświeze temat. Troche w aucie sie zmieniło za sprawą nowych amortyzatorów wraz ze spreżynami i hamulce z samochodu MG ZR 160.

Auto dostało przeszczepu zawieszenia z wersji silversone na wersje zr 160 było to spowodowane zużyciem co sie dziwic jeżeli od nowości nie bylo to wymieniane a sprawe komplikowała pęknięta lewa tylna spreżyna.

Dodatkowo auto dostało nowa belke, hamulce tarczowe na tyl oraz wentylowane 282mm na przód. Wczesniej auto posiadało tarcze lite na przód 262mm oraz bebny na tył. Co do odległości między zaciskiem a felgą to powiem jest ciasno ale co się dziwić na 15" calowej feldze :)

Narazie auto czeka dalej na dokladniejsze odpowietrzenie układu hamulcowego zapewne pompa ABS jest zapowietrzona przez bład podczas pracy ale cóż szybkość nie chodzi parą z dokladnościa za błędy trzeba placić.

Podziękowania dla Tuners'a za jego cierpliwość i włożona prace przy samochodzie :)

\




















[ Dodano: Nie Lut 14, 2016 17:53 ]
Nowy wentylator klimatyzacji może teraz nowy intercooler sie zmiesci :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink