Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] Alternatywa dla VNT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] Alternatywa dla VNT
Autor Wiadomość
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Paź 08, 2015 18:03   

cos takiego ino czekam na opaski zaciskowe i musze podspawac mocowanie rury nad silnikiem ,wyscie do WG oraz wieszak (czekam na maga bo pozyczony)











[ Dodano: Czw Paź 08, 2015 18:01 ]






wszystko pasowalo dolot jak i wylot zrobiny z 2cali ,nie chce przerabiac tematu pekajacych wezy mam tego dosc

[ Dodano: Czw Paź 08, 2015 18:03 ]
w 220 pekaly praktycznie wszystkie nawet walnal ten na 4x plotnie
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 08, 2015 18:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 08, 2015 18:09   

Wygląda fajnie :razz: Z rurami masz racje dobrze ze pospawałeś od razu tylko bym te gumy wymienił na silikonowe, bardziej odporne i opaski inne to mus bo sciagne tobie te gumy za chwile :wink:

Pytanie co dałeś miedzy kolanki SDI oraz turbo i wydech ? Jest to masa czy jakaś uszczelka uniwersalna ?

Montuj te końcówki wtrysków jeszcze :P

[ Dodano: Czw Paź 08, 2015 18:06 ]
Ahh i z czego zrobiłeś spływ do silnika bo widzę jakaś dłuższa rurka karbowana jest.

[ Dodano: Czw Paź 08, 2015 18:09 ]
I załóż sobie osłonę pasków od strony pompy :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Paź 08, 2015 18:25   

Remigiusz napisał/a:
Wygląda fajnie Z rurami masz racje dobrze ze pospawałeś od razu tylko bym te gumy wymienił na silikonowe, bardziej odporne i opaski inne to mus bo sciagne tobie te gumy za chwile


wlasnie nie wiem czy jeszcze nie przerobie tego jeszcze inaczej
po glowie chodzi mi ten FMIC ktory ci pokazywalem jednostronny dac go z przodu przed wiatrakami powinien wejsc

Remigiusz napisał/a:
Pytanie co dałeś miedzy kolanki SDI oraz turbo i wydech ? Jest to masa czy jakaś uszczelka uniwersalna ?

tak kolanko oryginal z SDI i przykrecony przez kryze (jutro pokaze fotke )

Remigiusz napisał/a:
Montuj te końcówki wtrysków jeszcze

no trzeba bedzie zamowic i do wlutowania mapki szykuj mi ;)

Remigiusz napisał/a:
Ahh i z czego zrobiłeś spływ do silnika bo widzę jakaś dłuższa rurka karbowana jest.

splyw oryginalny od turbawki z IDT tez tam GT1549 ino harmonijka wiec rozciagnalem i wyprofilowalem wydalo :)

Remigiusz napisał/a:
I załóż sobie osłonę pasków od strony pompy

wszystko bedzie ino narazie bylo dopasowywanie rur pod oryginalny IC ale pewnie bez potrzeby
chociaz tu wieksza turbawka wiec moze nie bedzie puchnal jak podkrecona do 1,6bara oryginalna ,no trzeba bedzie przetestowac a potem zobaczy sie co i jak :)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 08, 2015 18:33   

kadzaf, FMIC pakuj pewnie ze tak i ten co pokazywałeś wejdzie :) To czekam na foto tej płytki.

Co do map to czekają :D Ale jak będziesz końcówki td200 pakował to pasuje je trochę zmienić :wink:

Chyba ze to rozciąganie tak ludzi bo wygląda jak by to był inny spływ :wink: Na Gt20 spokojnie można na 1.9-2.0 bar śmigać bez obaw.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Paź 09, 2015 10:20   

ciegno od WG przedluzylem poniewaz inaczej wyprofilowalem mocowanie gruszki gdysz zimna strone wirnika przekrecilem aby miec wyjscie na weza praktyczenie centralnie w pionie
flansza laczaca turbawke z kolektorem 10mm










mozna bylo zalozyc na oryginalnej pierwsze rurze od SDI 220 bo w 420 45 troche inaczej wyprofilowana ale za bardzo seryjnie sa posciskane wiec
flansze rurka 2 cale i troche wyobrazni

[ Dodano: Pią Paź 09, 2015 10:20 ]
Aha no i jako ze cale to kolanko odeszlo w prawo musialem dorobic calkiem nowy wspornik pod turbawke ktory jest przykrecany do bloku silnika .
rurka zasilajaca po lekkim wyprofilowaniu podeszla od serii
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 09, 2015 12:22   

Widzę ze mój patent na płytkę i kolano od sdi daje rade :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Paź 10, 2015 10:39   

Remigiusz napisał/a:
Widzę ze mój patent na płytkę i kolano od sdi daje rade :)

Oryginalnie do tej turbawki idzie katalizator wiec nic sie nie podpasuje zbytnio
wiec trzeba przykrecac przez kryze a kolanko z sdi jest juz wyprofilowane pod lagodny przeplyw spalic wiec mozna je wykorzystac
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi
Brak nowych postów [K-series] VCC w 1.4?
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 31 Pią Lip 15, 2011 22:39
marcinmarcin
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 16:50
Remigiusz
Brak nowych postów [K-Series] Głowica VCC ->1.6
kezmanq Tuning mechaniczny 9 Wto Sie 27, 2013 13:11
rafalrz1989



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink