Tulejki jak najbardziej na plus wraz z wybierakiem.. tak jak mowisz.. oem jest oem..
na razie nawet shorta-shiftera nie zakładałem, bo nie chciało mi sie ciąć na aucie wybieraka na prawde fajnie to teraz chodzi
tomii620si napisał/a:
a co do mocy.. myslisz ze mapa + przestawiony zaplon its nie mialy na to wplywu ?
bankowo miały, bo przede wszystkim przy takich upałach spada mi boost, do około 0,8b. Zrobi się chłodniej, np: wieczorem i mam 1b po całości obrotów - a paliwo cały czas ustawione dla boostu 1,4b także te 3 sprawy i może to były przyczyny, pojade w końcu na hamownie i wystroje go 2gi raz to będzie wiadomo
Korzystając z paru wolnych chwil przetestowałem myję ciśnieniową i pare kosmetyków, poniżej efekty
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
dobry szampon to jest? bo Vig się mnie ostatnio pytał o jakiś dla swojej bujnej czupryny
dla owcy się nada
Tymczasem mały rarytas udało się dorwać po długich poszukiwaniach kupiłem kierownicę z MG F/TF o najmniejszej średnicy muszę tylko założyć pilot od tempomatu i można montować
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, miałeś taki pod ręką czy ten z rovera mems3 ci w jakiś sposób nie pasował ?
Nie wiem na ile jest prawdy w tym co podają sprzedawcy i jak się to ma do działania:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 21:30
Witam. Ten z mems'a 3 jest do 118kPa czyli 1180hPa, czyli tylko minimalnie ponad atmosferyczne. Przy doładowaniu 1atm ciśnienie jest o 100kPa wyższe. Czujnik odczytuje ok 200kPa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum