Potrzebuje pliczek z rozpoznanymi mapami do Winolsa.
Software ID 351065.
Jezeli jakas dobra dusza moze podeslac na PW to bylbym wdzieczny. Jakis zremapowany pliczek tez by sie przydal do porownania
Ten opis może być zafałszowany. Więc nie brałbym go na poważnie.
TOAFem nie tyle strach robić, bo on to zrobi poprawnie, tak jak ma zaprogramowane. A, że może mieć pokręcone i wgrać nie tę mapę do odpowiedniego sterownika, a potem stwierdzić, że wgrywana poprawna mapa nie jest od tego sterownika
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tak jak pisalem aktualnie mam soft 351065, podrzuci ktos na PW soft od CDTI, troche boje sie wgrywac toafem, boje ze sie uwali sterownik. Wolalbym wgrac to galletto, duzo mniejsze prawdopodobienstwo ze cos pojdzie nie tak.
Z gory dziekuje
Wsady jakimi dysponują ludzie to w większości 48kb, których galetto nie dotknie.
A wrzucanie TOAFem to loteria. Niemniej jednak - próbowałbym Jak masz galetto, to w razie niepowodzenia postawisz go na nogi - no chyba, żeby się nie udało
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Co do zmiany mapy TOAFem, to czy program dopasuję mapę do wersji po kodach ZCS, tzn. czy jeżeli mam automat z kontrolą trakcji i tempomatem, to program mapę wgra odpowiednią do silnika i wersji sterownika, czy jest jedynie jedna najpopularniejsza mapa dla wersji z manualem i bez TC?
W sytuacji gdy mapa nie przypasuje, to można podłączyć się TOAFem i przywrócić kopię zapasową lub wgrać poprzednią mapę, czy oznacza to uwalenie sterownika?
Co do zmiany mapy TOAFem, to czy program dopasuję mapę do wersji po kodach ZCS,
Nie. Taką opcję ma T4, a TOAF z założenia miał być narzędziem do indywidualnych konfiguracji. Program rozpoznaje wersję sterownika, ale niekoniecznie dobrze proponuje mapę. W nowej wersji będzie to poprawione.
AHIGIENIX napisał/a:
tzn. czy jeżeli mam automat z kontrolą trakcji i tempomatem, to program mapę wgra odpowiednią do silnika i wersji sterownika
Nie. Gdyby tak było, nie naprawiłbyś zepsutego wcześniej (np. innym narzędziem) sterownika. Program daje możliwość wyboru czy mapa ma być z trakcją, bez trakcji i moc. Obecność tempomatu nie ma tutaj żadnego znaczenia. To nie w tej sekcji jest konfigurowane.
AHIGIENIX napisał/a:
W sytuacji gdy mapa nie przypasuje, to można podłączyć się TOAFem i przywrócić kopię zapasową lub wgrać poprzednią mapę, czy oznacza to uwalenie sterownika?
Jak pokazało doświadczenie, mnie udało się sterownik naprawić dopiero na stole - programatorem pamięci. Ale możesz próbować, to są raczej odporne na głupotę ludzką sterowniki
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Kiedy planujecie wydać nową wersję? Analizuję czy nie której poczekać na pewniaka, bo u mnie jak coś sie może zepsuć, to zepsuje się na pewno. Czy za aktualizacje nap będzie pobierana jakaś oplata, czy załatwiać te kwestie indywidualnie przez dotacje? Aha w razie niepowodzenia dałbyś radę (nie za darmo oczywiscie) naprawić sterownik przesłany pocztą?
AHIGIENIX, nie panikuj i nie zakładaj scenariusza czarnego
Mapy, które oferuje program są bezpłatne i jest to domyślna moc jaką oferował MG/Rover swoim klientom - zarówno ta uboższa jak i ta zwiększona. Jeśli chcesz coś więcej to albo na PW albo przez formularz na stronie http://toaf.roverki.eu/
Z jakiego regionu, albo miasta jesteś?
Ps.
Nowa wersja będzie jak zbierze się więcej poprawek.
Dla samych map nie ma co wypuszczać wersji.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum