DET został odpięty całkowicie od silnika, steruje tylko EBC. Programatorem udało mi się nagrać mapę i silnik odpalił Jest problem z kasowaniem kości, dlatego programator wysłałem do Sail'a na testy, jak wróci będę bawił się dalej
Przyszedł czas na zimówki, zrezygnowałem w obu autach z nalewek - ich największą zaletą są właściwości jezdne w głębokim, kopnym śniegu. Od dawna takich zim u nas nie ma, a na mokrym asfalcie jest po prostu źle Przy okazji pomalowałem felgi, kolor...hmm subaru wannabe?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Co do nalewek to dokładnie jak napisałeś. Na zaspy o trudne warunki super ale na mokrym kiepskie. Mnie choc najbardziej odgłos toczenia na autostradzie denerwował.
Kości masz Flash ?
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Fabrycznie jest M27C256 wlutowane na stałe lub M27C512 w podstawce. Nagrałem M27C256 (eprom) i auto bangla, natomiast Sail znalazł mi 27sf512 i to jest eeprom, czyli wielokrotnego zapisu. To nie chciało działać, ale to pewnie moja wina i brak wiedzy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
pomaluj fele na biało tradycyjnym lakierem, a za zaoszczędzoną kasę z kombinacji z plastishitem i malowanie co rok kup porządny specyfik do mycia felg, który rozpuści osady z klocków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum