Markzo, przecież tą folię wystarczyło tylko odkleić z kierunków
taaa tylko tam jakiś janusz kawalek plastiku przezroczystego przykleił
Sebastian620 napisał/a:
Zacny roverek i lakier w dobrym stanie
lakier mam nadzieje dopiero będzie w dobrym stanie
Pieczarkowy napisał/a:
Zazdrość mnie ogarnia widząc te Twoje tematy.
e bez przesady toż to tylko Rover xD
BTW mam zagwozdkę odnośnie mocy. Auto ma plastikową przepustnicę, dolot z VVC z wkładką K&N. Komputer wygląda jak z ZR, kolektor wydechowy jak z ZR160, katalizator jest, wydech po zewnątrz za katalizatorem ma 55mm, za tłumikiem środkowym 51mm. Za katem jest druga sonda i jest podpięta. Czy to jest 145tka? czy 160tka? można to jakoś sprawdzić bez wizyty na hamowni?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 09, 2017 20:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lut 09, 2017 21:41
Witam.
Zr 160 miał podciśnieniem sterowaną klapkę na końcowym tłumiku. Elektrozawór w komorze silnika. Można również model ecu sprawdzić. Ale mógł mieć np program od 160 wgrany. Różnica przebiegu mocy i momentu jest niewielka i widoczna w okolicy odcinki. Seryjnie 25Vi wychodziły tylko 145KM. Ale co ktoś robił przez 15 ponad lat... Nie wie chyba nikt. Hamownia chyba jako jedyna określi moc.
Pozdrawiam i frajdy z jazdy życzę.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 455 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Lut 09, 2017 22:23
Rover 25 miał tylko 145konna wersję. Ale głowica może być taka, jak wyżej. Wątpię, by przy takiej unifikacji elementów silnika jaka była w MG/R głowice były różne. Zresztą i tak to nic nie daje.
W zasadzie należałoby zmienić sterownik, przepustnicę i chyba tyle. Nie jestem pewien jakie wtryskiwacze były w tej odmianie, jeśli granatowe 0280156024 to nie trzeba ich wymieniać.
Witam.
Zr 160 miał podciśnieniem sterowaną klapkę na końcowym tłumiku. Elektrozawór w komorze silnika. Można również model ecu sprawdzić. Ale mógł mieć np program od 160 wgrany. Różnica przebiegu mocy i momentu jest niewielka i widoczna w okolicy odcinki. Seryjnie 25Vi wychodziły tylko 145KM. Ale co ktoś robił przez 15 ponad lat... Nie wie chyba nikt. Hamownia chyba jako jedyna określi moc.
Pozdrawiam i frajdy z jazdy życzę.
tłumik końcowy ma 1 końcówkę i nie ma elektrozaworu
Cytat:
Rover 25 miał tylko 145konna wersję. Ale głowica może być taka, jak wyżej. Wątpię, by przy takiej unifikacji elementów silnika jaka była w MG/R głowice były różne. Zresztą i tak to nic nie daje.
W zasadzie należałoby zmienić sterownik, przepustnicę i chyba tyle. Nie jestem pewien jakie wtryskiwacze były w tej odmianie, jeśli granatowe 0280156024 to nie trzeba ich wymieniać.
O to już coś, wtryski sprawdzę na weekendzie
Pytam o to, bo pewny byłem 145KM po przekopaniu internetów. Ziarnko wątpliwości zasiał VIN:
gdzie pisze 160KM
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lut 10, 2017 09:26
Markzo napisał/a:
tłumik końcowy ma 1 końcówkę i nie ma elektrozaworu
bo to R vi a nie MG ZR, masz oryginalny wydech, nie ma powodów do smutku w tym wieku pewnie i tak już by seria z MG ZR nie dawała rady i wymagała by wymiany a to jest nie do dostania .
Pierwsza rzecz to ogarnięcie luzów na krzyżaku zmiany biegów Kolega dotoczył mi tulejki i skasowałem luzy - jest prawie tak jak w ZS
Druga sprawa to montaż lpg.. Centralka to Stag 4, parownik KME Silver, wtryski AC 01. Nie zdążyłem dziś zamontować wszystkiego, ale najważniejsze rzeczy ogarnąłem
Rozbiórka:
taki mam kolektor/wtryski:
przepustnica:
Wtryski są granatowe, numeru nie odczytałem przepustnica jest chyba taka jaką miałem w 1.6, koło 43mm na motylku. Taka powinna być?
wiertki w kolektorze:
węże:
listwa przykręcona:
Dziś założyłem jeszcze kolektor ssący, zapiąłem wode, paliwo, wiązke wtrysków LPG. W poniedziałek będę chciał zamknąć etap instalacji pod maską i zapodać zbiornik
Cały czas dobrą radą i wskazówkami służył mi najlepszy gazmen ever - Koziken wielkie dzięki
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ostatnio zmieniony przez Markzo Nie Maj 06, 2018 12:41, w całości zmieniany 4 razy
Szukaj przepustnicy od Zr160 52 mm. Powinna trochę jeszcze bardziej ożywić auto.
spróbuje wjechać na rolki tak jak jest, a potem zobaczymy
Gazior upchnięty pod maską tak się prezentuje:
Na dniach posadze butle i przewody, zobaczymy co to warta Na razie największą zmianę dało usunięcie luzów na krzyżaku zmiany biegów, jeździ się rewelacyjnie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ostatnio zmieniony przez Markzo Czw Mar 15, 2018 19:53, w całości zmieniany 1 raz
Przepustnica z poloneza 56mm:
PB98 - 143KM/164Nm (przy mniejszej przepustnicy jestem w stanie tyle na gazie wycisnąć)
LPG - 137KM/155Nm o ile dobrze pamiętam
Potem założyłem ori przepustnicę 48mm:
PB98 147KM/168Nm
LPG 142KM/164Nm
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tylko to wszystko na ori ECU ja planuje remap i wtedy wieksza przepustnica moze miec sens z Kozikiem konsultuje wszystko co robie przy VVC - jego auto to dla mnie wzor jezdzilo rewelacyjnie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tylko to wszystko na ori ECU ja planuje remap i wtedy wieksza przepustnica moze miec sens z Kozikiem konsultuje wszystko co robie przy VVC - jego auto to dla mnie wzor jezdzilo rewelacyjnie
a chyba ze tak
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ciekawostka. Na k6 mam gotową mapę stnd. 1.8 vvc, no cat, 168bhp . Co z trakcją na większej przepustnicy? Nie prościej założyć offsety, zrobić remap. Masz 170koni na średnio świeżym silniku bez podnoszenia odcinki. Potwierdzone i powtarzalne...
Ciekawostka. Na k6 mam gotową mapę stnd. 1.8 vvc, no cat, 168bhp . Co z trakcją na większej przepustnicy? Nie prościej założyć offsety, zrobić remap. Masz 170koni na średnio świeżym silniku bez podnoszenia odcinki. Potwierdzone i powtarzalne...
zaczne od hamowni po odpaleniu LPG i podstawowych wymianach eksploatacyjnych to, co wyjdzie będzie punktem startowym wtedy będą jakieś mody przy KV6 nie zacząłem od pomiaru serii i potem miałem problemy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 455 Skąd: Radom
Wysłany: Sro Lut 15, 2017 22:50
Wtryskiwacze masz odpowiednie.
W razie gdybyś poszukiwał takiej 52mm to odezwij się na PW.
Ogólnie przepustnica 56mm według angoli pogarsza górę, szczególnie, gdy jest bez ogranicznika i otwiera się dalej niż 80% (fabrycznie jest ogranicznik na wsporniku linki). Z tego co kojarzę to 52 wystarczy spokojnie do 180kunia.
Chętnie bym się pobawił i postawił VVC na EMU, ale niedługo się z nim raczej rozstaję. Zatęskniłem za 1.6. I do niego na pewno wpadnie przynajmniej DET 3.
Chętnie bym się pobawił i postawił VVC na EMU, ale niedługo się z nim raczej rozstaję. Zatęskniłem za 1.6. I do niego na pewno wpadnie przynajmniej DET 3.
Emu do k-serii jest ogarniete, chlopaki zrobili lotusa na tym sterowniku, co prawda nie wiem czy byl dostrojny do konca
Vvc tez by sie dalo tym kontrolowac
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum