Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool

Temat dotyczący programu TOAF, narzędzia diagnostycznego dla samochodów marki Rover 75/MG ZT
Autor Wiadomość
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Pią Lip 21, 2017 22:04   

MD napisał/a:
Czyli na pierwszy ogień idą wtyczki przy przepustnicy.

Sprawdz też linke .. mzoe sie przyciela
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 21, 2017 22:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jmierzwa952 



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 36
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Lip 31, 2017 09:35   

takie male pytanko, czy po włączeniu w toaf'ie żeby wycieraczki zatrzymały się po zatrzymaniu auta, potrzebny jest czujnik deszczu?
oraz czy radio zwiekszza swoją głośnoścć z przyśpieszaniem w każdym czy tylko odpowiednie modele radia?
 
 
 
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 31, 2017 09:44   

jmierzwa952
1. nie, czujnik deszczu nie jest potrzebny.
2. radio fabryczne Symphony i duża fabryczna nawigacja na pewno, inne - zależy czy radio taką funkcję posiada i jest poprawnie podłączone (pin A1 w kostce ISO, pin 10 w starej i nowej kostce BMW).
_________________
"Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
 
 
czarek236 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 96
Skąd: Głogów



Wysłany: Pon Lip 31, 2017 11:58   [R75] brak wskazań Toaf Tool

Witam Panowie,mam połączenie po blutuf,port4 do Tofa gdy zadaje mu wykrycie skanuj pojazd.nie wykrywa,może ktoś z was miał podobny problem i go rozwiązał.
Za wszelkie wypowiedzi bardzo dziękuje pozdrawiam.


MaReK- jest to ustrojstwo o nazwie ELM 327,rozbierałem i na pinie nr 8 nie jest nic podłączone.
Ostatnio zmieniony przez czarek236 Pon Sie 07, 2017 06:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jmierzwa952 



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 36
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Sie 01, 2017 07:03   

to u mnie wycieraczki nie zatrzymuja się na postoju...
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 01, 2017 08:30   

Toaf bez problemu polaczyl sie ze sterownikiem silnika i modulem poduszek w roverze 25 1.8VVC 2000r. :) odczytuje i kasuje bledy :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 01, 2017 10:40   

jmierzwa952, powinny schodzić o jeden bieg, a na czasówce się zatrzymywać (acz to jest jeszcze chyba zależne od tego jak gęsto jest ustawiona czasówka, bo jak jest mocno gęsto to schodzi tylko do minimum, ale nie jestem pewny) ta funkcja nazywa się wiper speed dependant czy jakoś tak, nie pamiętam jak to przetłumaczone.
Markzo, no proszę... z MEMS 3 się powinien łączyć bo w 75 1,8 siedzi to samo, ale poduszki to nie pomyślałem... próbowałeś jeszcze ABSa?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 01, 2017 11:02   

Steryd, chyba nie dalo rady, sprawdze dzis :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Sie 04, 2017 09:45   

czarek236 napisał/a:
Witam Panowie,mam połączenie po blutuf,port4 do Tofa gdy zadaje mu wykrycie skanuj pojazd.nie wykrywa,może ktoś z was miał podobny problem i go rozwiązał.
Za wszelkie wypowiedzi bardzo dziękuje pozdrawiam.

A co to za interfejs? To że coś udaje port COM to nie wszystko. TOAF musi mieć fizyczne połączenie na pinach 7 i 8, gdyż program nie potrafi przełączać komunikacji w zależności od zapotrzebowania (przekaźnik w interfejsach typu autocom/dephi).

Markzo napisał/a:
Toaf bez problemu polaczyl sie ze sterownikiem silnika i modulem poduszek w roverze 25 1.8VVC 2000r. odczytuje i kasuje bledy

A to Ci :) A mi w MG TF nie chce :P
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Sie 04, 2017 13:05   

bo w TF masz mems 1.9
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
zajarek43 



Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 12
Skąd: Przejdź do mapy



  Wysłany: Pią Sie 04, 2017 14:45   Mapa do CDTi przed liftem

Witam.
Potrzebuję mapy z CDTi do CDT przed liftem.
 
 
mocu 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 208
Skąd: Jastrzębie Z



Wysłany: Pią Sie 04, 2017 15:47   

W Toafie jak wejdziesz w chip tuning to będziesz miał do wyboru jaką mapę chcesz wgrać. Jest tam CDT, CDTI i CDTI+.
_________________
teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular... :)
 
 
zajarek43 



Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 12
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Sie 04, 2017 15:52   

Dzięki mocu!
A czy mogę wgrać tę CDTi+ ? No i czym się różni od CDTi?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 04, 2017 17:51   

sTERYD napisał/a:
Markzo, no proszę... z MEMS 3 się powinien łączyć bo w 75 1,8 siedzi to samo, ale poduszki to nie pomyślałem... próbowałeś jeszcze ABSa?

ABS nie szprecha z Toafem :(

MaReK napisał/a:
A to Ci A mi w MG TF nie chce

w MG ZS 1,8 z 2003r laczy sie też z silnikiem i poduszkami :) ABS nie probowalem ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
mocu 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 208
Skąd: Jastrzębie Z



Wysłany: Sob Sie 05, 2017 14:01   

zajarek43 napisał/a:
Dzięki mocu!
A czy mogę wgrać tę CDTi+ ? No i czym się różni od CDTi?


CDTI+ to soft CDTI tylko troszkę podrasowany przez jednego z twórców Toafa (Niech im piwo dane będzie), chyba przez Marka, ale nie pamiętam.
Ja właśnie tą opcję wgrałem. Na hamowni nie byłem, ale autko jakby stało się wyrywniejsze :) Wgrywaj śmiało.
_________________
teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular... :)
 
 
zajarek43 



Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 12
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Sie 05, 2017 19:12   

Dzięki! Wgrałem. Hula aż miło. :P
 
 
pawelo12 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 54

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 06, 2017 19:34   

Cześć, to normalne, żę przy silniku 1.8 nie mam w TOAF'ie zakładki "kontrola" ? Sprawdzałem w wersjach 0.5.00.43 i 0.5.00.51.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Sie 06, 2017 20:53   

Nie ma. W 2.0/2.5v6 oraz 1.8 nie ma livedaty ;/
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 08, 2017 16:05   

Mam małe pytanko czy ciśnienie palwa wstępnego 4.1bara jest dużo za duże? Rozleciał mi sie zaworek zwrotny i przerabiam metalowy - rozkrecilem i włożyłem sprężynę ze starego zaworka i takie mi ciśnienie pokazuje . Dzieki za szybką odpowiedź
Podczas wciskania gazu spada na 3.4bara
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89116&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 08, 2017 17:56   

Rekord jaki widziałem to 4,55 i nic się nie działo ;)
Jeśli ciśnienie spada do 3.4 przy butowaniu to ja bym zostawił. Sprawdź jeszcze jak wygląda przy jeździe i mocniejszym obciążeniu.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Toaf Tool Chip Tuning - CDT -> CDTI
MATRIXorg Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Lut 25, 2019 12:33
MaReK
Brak nowych postów [MG ZT CDTI 2.0 ]PODNIESIENIE MOCY PROGRAMEM TOAF TOOL
88Belfegor Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Sty 27, 2022 22:12
MaReK
Brak nowych postów [R75]TOAF
grota10 Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Sie 09, 2023 20:16
marcin.misek
Brak nowych postów [R75]Toaf
Dargor Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Gru 09, 2017 21:06
Dargor
Brak nowych postów [R75] Pomoc z Toaf'em
itemek48 Rover serii 75, MG ZT 34 Sro Mar 23, 2022 23:58
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink