takie male pytanko, czy po włączeniu w toaf'ie żeby wycieraczki zatrzymały się po zatrzymaniu auta, potrzebny jest czujnik deszczu?
oraz czy radio zwiekszza swoją głośnoścć z przyśpieszaniem w każdym czy tylko odpowiednie modele radia?
jmierzwa952
1. nie, czujnik deszczu nie jest potrzebny.
2. radio fabryczne Symphony i duża fabryczna nawigacja na pewno, inne - zależy czy radio taką funkcję posiada i jest poprawnie podłączone (pin A1 w kostce ISO, pin 10 w starej i nowej kostce BMW).
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Witam Panowie,mam połączenie po blutuf,port4 do Tofa gdy zadaje mu wykrycie skanuj pojazd.nie wykrywa,może ktoś z was miał podobny problem i go rozwiązał.
Za wszelkie wypowiedzi bardzo dziękuje pozdrawiam.
MaReK- jest to ustrojstwo o nazwie ELM 327,rozbierałem i na pinie nr 8 nie jest nic podłączone.
Ostatnio zmieniony przez czarek236 Pon Sie 07, 2017 06:44, w całości zmieniany 1 raz
jmierzwa952, powinny schodzić o jeden bieg, a na czasówce się zatrzymywać (acz to jest jeszcze chyba zależne od tego jak gęsto jest ustawiona czasówka, bo jak jest mocno gęsto to schodzi tylko do minimum, ale nie jestem pewny) ta funkcja nazywa się wiper speed dependant czy jakoś tak, nie pamiętam jak to przetłumaczone.
Markzo, no proszę... z MEMS 3 się powinien łączyć bo w 75 1,8 siedzi to samo, ale poduszki to nie pomyślałem... próbowałeś jeszcze ABSa?
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Witam Panowie,mam połączenie po blutuf,port4 do Tofa gdy zadaje mu wykrycie skanuj pojazd.nie wykrywa,może ktoś z was miał podobny problem i go rozwiązał.
Za wszelkie wypowiedzi bardzo dziękuje pozdrawiam.
A co to za interfejs? To że coś udaje port COM to nie wszystko. TOAF musi mieć fizyczne połączenie na pinach 7 i 8, gdyż program nie potrafi przełączać komunikacji w zależności od zapotrzebowania (przekaźnik w interfejsach typu autocom/dephi).
Markzo napisał/a:
Toaf bez problemu polaczyl sie ze sterownikiem silnika i modulem poduszek w roverze 25 1.8VVC 2000r. odczytuje i kasuje bledy
A to Ci A mi w MG TF nie chce
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Sob Sie 05, 2017 14:01
zajarek43 napisał/a:
Dzięki mocu!
A czy mogę wgrać tę CDTi+ ? No i czym się różni od CDTi?
CDTI+ to soft CDTI tylko troszkę podrasowany przez jednego z twórców Toafa (Niech im piwo dane będzie), chyba przez Marka, ale nie pamiętam.
Ja właśnie tą opcję wgrałem. Na hamowni nie byłem, ale autko jakby stało się wyrywniejsze Wgrywaj śmiało.
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Mam małe pytanko czy ciśnienie palwa wstępnego 4.1bara jest dużo za duże? Rozleciał mi sie zaworek zwrotny i przerabiam metalowy - rozkrecilem i włożyłem sprężynę ze starego zaworka i takie mi ciśnienie pokazuje . Dzieki za szybką odpowiedź
Podczas wciskania gazu spada na 3.4bara
Rekord jaki widziałem to 4,55 i nic się nie działo
Jeśli ciśnienie spada do 3.4 przy butowaniu to ja bym zostawił. Sprawdź jeszcze jak wygląda przy jeździe i mocniejszym obciążeniu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum