Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] IDT "Check engine"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] IDT "Check engine"
Autor Wiadomość
marek501 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 296
Skąd: Kutno



Wysłany: Nie Paź 01, 2017 18:01   [R45] IDT "Check engine"
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam kolegów , wyświetlił mi się nie wiem dlaczego "Check engine" silnik pracuje poprawnie co się dało posprawdzałem i dalej nie wiem o co chodzi , czyli muszę odczytać kod błędu - moje pytanie, został mi się po ex r75 kabel do TOAF VAG KKL (ze zlutowanymi pinami) coś nim zdziałam czy muszę zakupić np ELM ? Moj roverek to idt z 2003r.
pozdr.
_________________
marek501
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 01, 2017 18:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 01, 2017 19:13   

A ten komputer w swoim R masz przedliftowy czy już poliftowy ?
Z tego co mi wiadomo, ecu przedliftowy nie zagada z ELM pod kątem odczytu i kasowania błedów, odczyta tylko podstawowe parametry, obroty, ciśnienie turbiny, kąt wtrysku.
Najtańsza opcja do przedlifta to chiński autocom, koszt ok 200-300zł.
Polift już chyba spokojnie gada z ELM327.
 
 
marek501 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 296
Skąd: Kutno



Wysłany: Nie Paź 01, 2017 22:37   

Bladego pojęcia nie mam jaki u mnie siedzi komputer, roverek jest z roku modelowego 2003 , różni się od poprzednich roczników paroma drobiazgami ale czy komputerem ? Raczej nie wydam 200-300 zł na interfejs to już raczej poszukam jakiegoś mechanika z dobrym sprzętem albo zamówię ELM koszt niewielki a może zagada .

pozdr.

byłem w garażu sprawdzić typ komputera - MSB101150
_________________
marek501
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 02, 2017 00:29   

To masz ecu przedlifta i tam elm327 nie zagada pod punktem bledow .
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
marek501 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 296
Skąd: Kutno



Wysłany: Pon Paź 02, 2017 09:45   

Czy coś oprócz T4 podejdzie ? Do britisch cars mam 120 km trochę daleko jak się nie wie co silnik boli.
_________________
marek501
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Paź 02, 2017 10:27   

marek501, np Autocom, KTS boscha chyba też zagada
 
 
 
marek501 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 296
Skąd: Kutno



Wysłany: Pon Paź 02, 2017 22:22   

bociannielot napisał/a:
marek501, np Autocom, KTS boscha chyba też zagada

Dzięki za podpowiedz, mam ze 2km do BOSCH SERVICE - jutro podjadę.
_________________
marek501
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 02, 2017 22:36   

Tylko się czasem nie zdziw jak by się KTS nie połączył bo tez takie przypadki są jak Bosch service nie ogarnia swojego sprzętu :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
marek501 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 296
Skąd: Kutno



Wysłany: Wto Paź 03, 2017 22:50   

No i miałeś rację Remigiusz BOSCH SERVICE nie ogarnął własnego produktu ich KTS nie potrafił się połączyć z moim rovekiem-koszt 0 zł . Ale dali mi namiar na niezależnego mechanika 500m dalej i o dziwo jego KTS się połączył błędów jednak nieczytał i nie kasował , następny tester nawet sią nie połączył dopiero trzecie ustrojstwo o nazwie LAUNCH (poniżej) połączyło się odczytało i skasowało błędy i można je spokojnie doliczyć do listy urządzeń ogarniających nasze roverki.
_________________
marek501
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 03, 2017 23:24   

Problem z kts jest chyba wersja oprogramowania ze niektóre się łączą a inne nie.

[ Dodano: Wto Paź 03, 2017 23:24 ]
Verus i launch sie te lacza alw rzadko kto to jakos kurcze ma :-/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów [R45 1.4 Benzyna 2002] Check Engine i "zamulanie"
chio1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Maj 27, 2010 23:54
Boncky
Brak nowych postów [R45] - kontrola "check engine"
ketchup1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Wrz 11, 2014 11:08
dudek2006
Brak nowych postów [R420]Po wymianie poduszki "olejowej"drży całe wnę
basti Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Lip 13, 2013 15:27
basti
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [rover 416si] Jak wybic tuleje wahacza - "cukierek"
danielp1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Kwi 11, 2012 11:26
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink