Forum Klubu ROVERki.pl :: komputer Stand Alone Det3 - możliwości w VVC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
komputer Stand Alone Det3 - możliwości w VVC
Autor Wiadomość
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 97

MG ZR

  Wysłany: Wto Kwi 24, 2018 16:54   komputer Stand Alone Det3 - możliwości w VVC

Hej witam was serdecznie :)

Ostatnio mam cały czas w głowie ten cały stand alone
Powiedzcie mi jakie są możliwości gdyby to wpakować do ZR VVC?
Cokolwiek to by pomogło czy średnio do wolnossaka

A tu wykres z hamowni :D
Załamałem się lekko :(
https://photos.app.goo.gl/jHWQe8MbZLOouTEf1
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 24, 2018 16:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 180 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 6943
Skąd: Błażowa

Rover 75


Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 07:31   

Det to nie SA tylko swinia ;) moze pracowac w trybie Fuel Implant ale to namiastka sterownika stand alone jak emu, easy ecu itp.

Mozesz zapiac deta w trybie swinki, nie wiem czy det 3 ogarnia zaplon w vvc (musialbys zweryfikowc czy obsluguje roverowy trugger). Jesli yak, moglbys ruszyc zaplon i paliwo, na pewno to cos da.

Druga sprawa, wykres wyglada calkiem ladnie jesli chodzi o przebieg krzywych. Moze silnik juz troche zmeczony? Jaki masz dolot i wydech?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 97

MG ZR

Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 08:42   

Markzo, na hamowni dolot miałem stożek ;< ale już zamontowany jest ori puszka plus filte K&N, układ wydechowy seria tj, katalizator-tłumik środkowy i koncowy turboworks. kolektor wydechowy owinięty bandażem aż do katalizatora
 
 
Markzo 




Pomógł: 180 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 6943
Skąd: Błażowa

Rover 75


Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 08:57   

No to masz przyczyny :) wywal stozek, zaloz ori puchem z rezonatorem i ori dolotem, tlumik koncowy musi byc komorowy ;) ppdejzewam tu straciles swoje kuce :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 150 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3471
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 18:10   

No i sugerowanie się Agmą to chyba nic dobrego ;)
_________________
R400 1.4 -> R620Ti -> R420Si -> R400 2.0 Turbo -> R200 Coupe ->
R200 Coupe Turbo & R800 Coupe Turbo
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 435
Skąd: Radom



Wysłany: Nie Maj 06, 2018 10:46   

Po co zmieniać na EMU czy dokładać DETa skoro MEMS3 to sterownik, który da się bez problemu modzić. Proponuję odezwać się np do TC-Performance. ;)

A 141KM w 160tce to trochę słabo. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa, stan układu zapłonowego, kompresja oraz stan katalizatora.
  
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 180 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 6943
Skąd: Błażowa

Rover 75


Wysłany: Nie Maj 13, 2018 19:49   

MultecFSO, a DET3 działa w VVC?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 97

MG ZR

Wysłany: Pon Maj 14, 2018 20:46   

Panowie
Więc ori pucha jest + filtr K&N. wszystko zmontowane razem z rezonatorem oraz dopływem powietrza zimnego do rezonatora.
Po drgreg-si, Tak :D Tuners powiedział mi mniej więcej to samo :D z koleji moi znajomi jak hamowali auta to było bardzo zaniżone.
MultecFSO, Układ zapłonowy nowy wymieniony rok temu, kompresje sprawdzę w wolnej chwili.

Jednak pojadę na hamownie już jakąś lepszą i stacjonarną. Końcowy tłumik do wywalenia i wmontowanie komorowego jak i ogarnięcie całego układy tj. wymiana rur bo mam pospawane redukcje i tak dalej.

Pozdrawiam :) :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink