Forum Klubu ROVERki.pl :: [R all] Katalizator z Benzyny do Diesla
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R all] Katalizator z Benzyny do Diesla
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 10, 2018 23:03   [R all] Katalizator z Benzyny do Diesla
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witajcie,

mam takie pytanie bo jakoś jednoznaczniej odpowiedzi odszukać nie mogę, a każdy co innego mówi :roll:

Jak to jest z katalizatorami od benzyny lub diesla ? Co można je miedzy sobą podmienić :?: Jest sporo katów np firmy AWG dla EURO 3 gdzie podają tylko benzyna a co się stanie jak się wsadzi do diesla taki kat :?: Te z AWG do diesla maja podane jako EURO 2. Myślałem kupić jakiś taki większy katalizator do pojemności np 3 litrów :lol:

Ma ktoś doświadczenia w tej dziedzinie. :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 10, 2018 23:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Cze 11, 2018 12:52   

Z tego co wiem to one różnią się metalem z którego są wykonane i te benzynowe nie robią w dieslu i na odwrót ale tak tylko słyszałem od jednego kolesia więc pewności nie mam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 11, 2018 18:00   

sknerko, Z tego co doczytałem na uczelni to jednak sa różnice bo w benie jest to 3 way cat i ma inne metale na sobie, a w dieslu ma się więcej szlachetnych metali bo działa jako katalizator oksydacyjny :razz:

Dźwinę ze nie maja na EURO 3 do diesli nigdzie :-/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Nie Lip 22, 2018 22:47   

Do diesla mają więcej platyny. Magnaflow chyba robi euro3 do diesla.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Mar 20, 2019 11:10   

to jak są jakieś nowe informacje? Ja będę próbował wsadzić dieslowy kat do turbo benzyny, czy to bezpieczne?
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ALL] ile pali benzyny na rozruch LPG
Traianus Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 16 Czw Lut 26, 2015 22:00
AndrewS
Brak nowych postów [R all]Ogólnie Temat Katalizator
Dziwne zjawisko
kolin Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Czw Wrz 13, 2007 13:57
piter34
Brak nowych postów [ Wszystkie] Jakość benzyny. Orlen , BP , inne.
fredii Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Wto Mar 24, 2015 00:09
Lysack
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Diesel]Preparaty czyszczące do diesla itp.
dawidmdj Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Maj 30, 2012 21:00
tronsek
Brak nowych postów [Diesel] Jak eksploatować silnik Diesla?
bartoszek_m Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Czw Paź 28, 2010 00:01
borys876



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink