Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Poszukuję ale mam wątpliwości i uprzedzenie do marki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Poszukuję ale mam wątpliwości i uprzedzenie do marki
Autor Wiadomość
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Nie Cze 24, 2018 00:02   [MG ZT] Poszukuję ale mam wątpliwości i uprzedzenie do marki

ZR znalazł nowego właściciela - niech mu służy bezawaryjnie i przynosi wiele radości ale do rzeczy.

Interesuje mnie MG ZT eventual. R75 i nie chcąc rozpętać gównoburzy po 4-ch latach z ZR'em i forum można nabrać opinii o marce. Niestety nieprzychylna, a okłamywać przestałem się już dawno temu.
Mimo to mam kilka pytań ws. ZT:
-czy v6 2,5 trapi HGF?
-czy 260 można znaleźć w Polsce i czy też trapi go HGF?
-wersja 190 jest żwawa czy raczej dla emerytów?
-warto iść w diesel'a? daje radę z taką budą?

Eventualnie jakie inne auto polecacie? Skłaniam się ku kombi (działalność). Kwota operacyjna to 15k

Wiem też, że odpowiedzi na moje pytania znajdę na forum ale najzwyczajniej nie mam czasu na przeszukiwanie. Szybciej jest napisać posta i przeczytać odpowiedź zaraz po powiadomieniu. Zrozumcie.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 24, 2018 00:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Cze 24, 2018 10:54   

O 260 zapomnij, chyba, że możesz wydać 40k na anglika + przekładkę.

Diesel spoko, kilka rzeczy "popularnych" do zepsucia jest, ale jak się zrobi raz, a porządnie to spokój na lata (wentylator, pompka + wysprzęglik, koło pasowe), a z popularnych usterek już dla wszystkich wersji to na pewno szybko wybijające się łączniki stabilizatorów, końcówki drążków, coś tam z centralnym zamkiem lubi się dziać, magiel delikatny i jeśli jest wersja z nieksenonami to lubią się żarówki przepalać często.

Diesel po dobrej mapie daje radę, zależy też czego oczekujesz, jeśli miałeś wcześniej ZR160 to dupy nie urywa (mam takie porównanie, bo wcześniej miałem też ZR160) Także osiągami najbardziej zbliżony będzie ZT190 (jakiś ułamek sekundy wolniej się zbiera niż ZR160.


ZT190 nie tyle co HGF a inne bolączki tego motoru, na pewno VISY i jeszcze kilka innych rzeczy, najlepiej jak się wypowiedzą użytkownicy tych wersji, którzy nie są fanbojami.
 
 
Nagash 




Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 87
Skąd: Baczyn

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 24, 2018 12:00   

W KV6 2.5 też może trafić się HGF - w R 75 Brata akurat taki przypadek miał miejsce, ale względem pozostałych silników z tej serii, to trzeba mieć wyjątkowe szczęście - albo nieszczęście - do HGFu.
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Cze 26, 2018 13:58   

Jeśli chcialbyś zostać przy marce i w miare bez awaryjnie jezdzić to raczej skłaniał bym się na diesla i żeby nie miec problemów z wysprzeglikiem , pompą sprzęgła dwumasą itd. To zostaje automat, wiem brzmi trochę emerycko ale przy sztywnosci zt i remapie u Marka ta ciężka kolumbryna potrafi sporo zdziałać w sumie już 2 rok swoim kopciuchem w automacie na zlotach jesiennych najszybszy rover/mg.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 26, 2018 14:10   

Z racji przejscia na emeryture mojej mamy, rodzice beda sprzedawac 75, jakbys byl zainteresowany odezwij sie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Cze 27, 2018 10:02   

Od Markzo Polecam ;D też nie powinno sprawiać problemów
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 27, 2018 13:47   

Bardzo ładna 75 u Markza!!! Widziałem na żywo i polecam!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Lip 13, 2018 20:05   

Chłopaki pomóżcie bo mnie trafi.
MG ZT diesel albo V6 - nie chce muła więc V6 190KM, a diesel 131 chyba.
Wiem, że V6 są drogie w utrzymaniu ale trudno, poradzę jakoś (ZR przez 4 lata wyniósł mnie ponad 44k!)
Mam wolne i jeżdżę tu i tam bez sukcesu. Głównie A4 Avant oglądałem ale próg cenowy za wysoki i przeważnie trupy z wkładem na start.
Co myślicie?
https://www.otomoto.pl/of...6-ID6zaBtr.html

auto do opłat i niby z niemieckiego klubu MG
zrzut w oryginalnym rozmiarze można powiekszać
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Pią Lip 13, 2018 20:53   

Tego MG sprzedaje YOBACK, skontaktuj sie z nim, chetnie odpowiada na wszystkie pytania.
Gdzies tutaj chyba nawet pisał ze wymianiany był wysprzeglik i pompka o ile mnie pamiec nie myli.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lip 13, 2018 21:15   

Dokładnie - tego MG sprzedaję ja. Odpowiem na wszystkie pytania na tyle ile będę potrafił ;)

Samochód został sprowadzony z uszkodzonym wysprzęglikiem - naprawa objęła nowy zestaw pompy sprzęgła i wysprzęglika.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 13, 2018 21:15   

1,8t bardzo niskim kosztem robisz jak Dzelo - 200KM :) i zjadasz cdt/cdti/v6 :) przy 1/3 kosztów obsługi :) polecam auto mojego ojca serio :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Pią Lip 13, 2018 21:29   

Ale dźwięk v6 czy v8 jest "jedyny taki" Turbo jak najbardziej.Wszystko jedynie się opiera na tym co chce zrobić przyszly wlasciciel?
Jeśli o mnie chodzi to raczej zwolennik v6,moze dlatego ze kilka miałem.I najbardziej mnie bawila 2.0 N/a v6 mivec w :

Swietne auto pomimo napedu na przod.200 kucy z 2ch litrow bez dodatkow.
Hultaj 2,7 v6 nie miał już tego ducha.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 13, 2018 21:36   

https://youtu.be/13gxyF3RFzc :d
Koszty utrzymania nie są jakieś wysokie, koszt podniesienia mocy to zależnie od tego ile jesteś wstanie zrobić sam to jakieś 1500zł w górę.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Lip 14, 2018 18:26   

dzelo23, mówisz o 2,5 V6?
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 14, 2018 18:42   

Nie, chodzi o 1.8T.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 14, 2018 21:56   

dzelo23 i Markzo tak jak mówi Malignus
Malignus napisał/a:
Ale dźwięk v6 czy v8 jest "jedyny taki" Turbo jak najbardziej.Wszystko jedynie się opiera na tym co chce zrobić przyszly wlasciciel

dla porównania wrzucam V6 :mrgreen:

https://photos.app.goo.gl/7X14LgYXBbbQNZfz9

ja bym brał na twoim miejscu V6 190 chociaż 2.0 sprawne też robi robotę i ten dzwięk :mrgreen:

[ Dodano: Sob Lip 14, 2018 21:56 ]
NoPE napisał/a:

Co myślicie?
https://www.otomoto.pl/of...6-ID6zaBtr.html
[/url]


Na pewno skąpo wyposażony ale warto sprawdzić bo można go potem wyposażać.
_________________
:pisze:
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Sie 04, 2018 23:33   

Dzięki chłopaki za podpowiedzi. Niestety wybór padł na.... ...fabię w kombiku :| Z konieczności.
Szarpie nieźle, bo jest po chipie 145KM i 313Nm ale jeździ się nią fatalnie. Za miękko, nudno a na zakrętach kładzie się jak kura przed kogutem.
Wiem, że to inna klasa auta i nie ma co porównywać do ZR'a (który i tak szałem nie jest) ale jego zestrojenie najbardziej mi odpowiadało. Teraz to doceniam i termin "pewny w prowadzaniu" nabiera właściwego znaczenia (oczywiście w zakresie indywidualnych doświadczeń).
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
nanab 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 684



Wysłany: Nie Sie 05, 2018 16:02   

Nie lepiej było wziąć zr i zeswapować na 1,9tdi? :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Wątpliwości co do wiarygodności ogłoszenia.
Arturro67 Chcę kupić ROVERka 4 Wto Lis 12, 2013 21:54
Adrian
Brak nowych postów [Rover 414] - wątpliwości przed zakupem
Rower Chcę kupić ROVERka 6 Nie Cze 30, 2013 13:19
Rower
Brak nowych postów [MG ZS 180] Lublin, Zamość, Marki (k. W-wy) -ktoś ma blisko?
slav Chcę kupić ROVERka 34 Nie Paź 02, 2011 10:42
parasite
Brak nowych postów [Rover 25] Szukam dobrego wozu każdej marki. Opinie o tym?
Aleksdgreat Chcę kupić ROVERka 9 Sob Sty 28, 2017 14:19
gralu
Brak nowych postów [MG ZT V8 Poszukuję] Poszukiwane MG ZT V8
SyntaX Chcę kupić ROVERka 13 Pon Mar 25, 2019 17:15
AdaskoC



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink