Czarny termostat ma temp otwarcia 82 stopnie a berzowe 87 stopni taka jest roznica
Ja kupiłem ten jasny i działa (chyba). W trasie trzyma ladnie temperature na polowie skali ale w miescie juz nie zawsze... Nie powinien w miescie miec caly czas na polowie skali?
w alfie zrobiłem prowizoryczny kartontuning chłodnicy i jest lepiej .... trochę szybciej łapie temperaturę i łatwiej ją utrzymuje w trasie ... muszę szczelniejszą wersję zrobić i żeby jakoś wyglądało
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Jugol, Jutro bo dziś już ciemno i nic nie będzie widać
szoso420, Dorwałem akurat taka chuda plexe za 10zl i jeszcze na dol mi wystarczy ale jutro może się z tym pobawię Zrobiłem to jeszcze na szybko zanim się ciemno zrobiło
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
mhh mi po przejechaniu 2km wskazowka temperatury idzie znacznie do gory... tylko ze wtedy mam wylaczone grzanie....
tak ze nie wiem po co cokolwiek robic -.-
r214i benzyna
mhh masz racje przepraszam mam diesla VW T4 1,9 tdi 1996r. i 2x nagrzewnica na przod i tyl grzeje mi sie po 4-5 km na miescie w trasie 7-8km potem jak dam na maxa na grzanie nog to po jakims czasie czuc przegrzane podoszwy od butow... wydaje mi sie ze wszystko zalezy od tego co sie leje do ukladu chlodzenia jak i od sprawnosci nagrzewnic itp. jezeli koledzy leja wode na lato a nie plyn przez kilka lat to potem sa problemy-.- wiem to z autopsi mojego golfa 2 1,8 benzynki 1991r ktorego bylem posiadeczem na poczatku i ktory mi sie nie nagrzewal przez 10km na miescie -.- wymiana nagrzewnicy termostatu przeplukanie chlodnicy i 3-4 km wialo ciepelko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum