Forum Klubu ROVERki.pl :: Kozik - Rover 200Vi (147KM/168Nm) - Sierściuch ;)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: greg-si
Pią Lip 12, 2013 20:17
Kozik - Rover 200Vi (147KM/168Nm) - Sierściuch ;)
Autor Wiadomość
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Kwi 13, 2012 17:04   

leszczu napisał/a:
Ja taka mocą byłbym już usatysfakcjonowany. :grin: Ale Kozik, działaj, działaj. :wink:


niedługo jak się odkuję to motur będzie do sprzedania ;) w poniedziałek lub wtorek powinienem dostać umowę o pracę ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 13, 2012 17:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Kwi 13, 2012 17:12   

Kozik, to Ty te wszystkie mody jako bezrobotny zrobiłeś :?: to co to dopiero będzie teraz jak zaczniesz zarabiać :mrgreen:
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 12:12   

bociannielot napisał/a:
Kozik, to Ty te wszystkie mody jako bezrobotny zrobiłeś :?: to co to dopiero będzie teraz jak zaczniesz zarabiać :mrgreen:


hehe nie aż tak, do końca tamtego roku pracowałem a dopiero od 1 stycznia byłem bezrobotny, trochę oszczędności miałem więc jakoś przeżyłem na bezrobociu ;)

teraz muszę się odkuć bo miałem w planach być max 3 miesiące na bezrobociu ;)
mody jak się robi własnymi rencami ;) to nie wychodzą wcale tak drogo :D

myślę, że VVC będę sprzedawał tak mniej więcej za miesiąc lub dwa ;) a pod machę jeszcze nie wiem co pójdzie, może jakieś 3.0 z alfy ;)

[ Dodano: Nie Kwi 22, 2012 12:12 ]
mały upp

nowy aluminowy wkład podłokietnika od hellboyy ;)







i zegary produkcja własna ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 13:45   

Taki pojemnik w podłokietniku powinien być w oryginale, znaczy w niektórych wersjach była na kasety, ale i też spotykało się puste. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 18:20   

co zrobiłeś,że masz tak ładnie podświetlone ?
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Maj 01, 2012 11:02   

Harry napisał/a:
co zrobiłeś,że masz tak ładnie podświetlone ?


Zegary:
1. lakier do paznokci czerwony
2. farbka fluorescencyjna zółta
3. farbka fluorescencyjna pomarańczowa
4. folia do przyciemniania szyb
Zegarek vacuum:
1. drukarka laserowa
2. maszynka do laminowania ;)

[ Dodano: Wto Maj 01, 2012 11:02 ]
no i przedni zderzak nie jest już taki piękny i nowy :( młoda kierowniczka w Roverze 25 wycofała mi w niego na stacji benzynowej ;/

ten weekend nie należy do najszczęśliwszych dla mojego portfela, robiłem uszczelkę pod głowicą w sobotę ;/
czas operacyjny
7-9 - głowica na wierzchu
9-11 dojazdy, planowanie głowicy
11-14 docieranie zaworów, składanie itp
14-18 grill :D
18-24 kończenie roboty
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 01, 2012 12:06   

Kozik napisał/a:
robiłem uszczelkę pod głowicą w sobotę ;/
czas operacyjny

Czyli ten termostat PRT to tylko taki pic na wodę. :neutral:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Maj 01, 2012 12:58   

leszczu, ja prt założyłem dopiero coś koło listopada, wcześniej go nie miałem, mój kuzyn powiedział że jakbym nie miał tego termostatu to uszczelka padłaby szybciej
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 01, 2012 13:34   

A jaką wcześniej uszczelkę miałeś założoną ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Maj 01, 2012 13:46   

leszczu, ja jej nie zakładałem ale była podwójna, kupiłem silnik i nic praktycznie w nim nie robiłem tylko jeździłem, zrobiłem na tym silniku 32tys km i uszczelka się wysrała, ale teraz jest zrobione super,
wymieniłem wszystkie uszczelki które były rozbierane, uszczelniacze zaworowe, dotarte idealnie zawory itd
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 02, 2012 08:50   

dawaj go na rolki :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 02, 2012 13:38   

Markzo, teraz to nie wiem kiedy będę w domu także z rolkami też kiepsko, nie wiem czy to lipa czy prawda ale wydaje mi się że mi się spalanie zmniejszyło :shock: nie wiem czy docieranie zaworów miałoby aż taki wpływ?

Zobaczymy na dłuższym dystansie

[ Dodano: Sro Maj 02, 2012 13:38 ]
aaa i jeszcze jedna rzecz, sprawdzałem ciśnienie na cylindrach wychodziło mi na wszystkich 4 garach między 13,2-13,5 czy to dobrze? bo sam nie wiem, w sumie to ciśnienie powinienem mieć w dupie bo motor jest bardzo mocny jak na swój wiek ;) ale ciekawi mnie to
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Maj 02, 2012 16:37   

cisnienie masz ok, takie powinno byc
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 02, 2012 20:42   

flapjck1, hehe na Ciebie zawsze można liczyć, miałem dzwonić z tym pytaniem ale nie chciałem Ci głowy pierdołami zawracać ;) jeszcze raz dzięki za help desk przez telefon ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
neo88 




Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 138
Skąd: Grodzisk WLKP.



Wysłany: Wto Cze 19, 2012 16:51   

Cytat:
Kozik
jakie graty instalacji LPG posiadasz?
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 19, 2012 18:04   

2x parownik alaska
listwa taurus
komp dt gas system gas tech 704s
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
neo88 




Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 138
Skąd: Grodzisk WLKP.



Wysłany: Wto Cze 19, 2012 18:09   

Kozik napisał/a:
2x parownik alaska
dlaczego 2x parownik alaska, nie lepiej 1x ac-r01 ?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 19, 2012 19:07   

2 parowniki daja po 1,6 bara chyba i na bank sa wydajniejsze niz 1 :)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 19, 2012 19:37   

Markzo napisał/a:
2 parowniki daja po 1,6 bara chyba i na bank sa wydajniejsze niz 1 :)


teraz prawie 1,9bara ;) 1,5bara na jednym było przy 1,4 16V
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
neo88 




Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 138
Skąd: Grodzisk WLKP.



Wysłany: Wto Cze 19, 2012 19:46   

Markzo napisał/a:
2 parowniki daja po 1,6 bara chyba i na bank sa wydajniejsze niz 1 :)

Ciśnienie można wyregulować, poza tym ciśnienie 1,6 bara nie jest na pewno zdrowe dla wtrysków.
Zwykły AC-r01 katalogowo do 150km w praktyce do 180km :
http://allegro.pl/redukto...2427795724.html
AC-r01 czerwony katalogowo do 250km :
http://allegro.pl/r49-red...2420457249.html
2 alaski ogarną moc do 150km, dla mnie 2 reduktory do 90km to strata miejsca pod maska oraz więcej płynu chłodniczego.
Kozik jakie masz spadki ciśnienia przy max bucie?

[ Dodano: Wto Cze 19, 2012 19:46 ]
Kozik napisał/a:
teraz prawie 1,9bara

Kolega wie że węże PARKERA wytrzymują do 2.0 bara? Tu nie chodzi o to żeby mieć jak najwyższe ciśnienie tylko aby ciśnienie przy max bucie nie spadało. Np. ciśnienie 1.2 bara przy max bucie nie może spaść do 0,8 ponieważ zacznie się robić uboga mieszanka gazu a co za tym idzie w przypadku silników serii K przyśpiesza HGF.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink