wymieniłem wszystkie wkładki, ponieważ jak już pisałem zepsuła mi się w drzwiach,a nie chciałem nosić dwóch kluczyków, do wkładek dostałem 2 kluczyki z czego jeden udało się uruchomić, przełożona kostka z obudowy kluczyka starego i przeprogramowana pestka z nowego pilota-kluczyka, żeby współpracował z immo, kluczykiem otwieram-zakykam, odpalam, jest OK, ale otwierania z pilota nie udało się uruchomić
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 18, 2016 21:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Rozumiem. Miałeś jeden kluczyk, a teraz masz dwa.
Miałeś aktywną pestkę do IMMO, a została Ci doprogramowana druga.
Teraz musisz tylko dopisać dwa piloty I tyle.
Jeśli nie chcesz podróżować to rozstań się na dwa dni z modułem komfortu (jest przykręcony za schowkiem nad nogami pasażera - czarny jeśli masz szyby z tyłu elektryczne lub biały jeśli z tyłu masz szyby na korbki). Dosyłasz moduł i ew. dwa piloty, które będą miały naklejkę na układzie scalonym w postaci np. FA3129.
Moduł wysyłasz do marcin.misek lub do mnie. Na drugi dzień otrzymujesz kompletny zestaw, który podłączasz z powrotem do auta i masz dwa kluczyki, dwie pestki immo i dwa piloty
Cennik na PW.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja jutro idę walczyć z moim autkiem.
Przy mrozach/deszczu (ogólnie przy zwiększonej wilgoci) pilot zaczyna mi wariować i nie otwiera/zamyka mi drzwi. Raz zaskoczy, a raz nie. Trzeba stać i naciskać aż się uda. Przypuszczam, że gdzieś dostaje się wilgoć (pewnie tam za schowkiem pasażera) - a najlepsze jest to, że mam zrypany zamek mechaniczny i nie mogę otworzyć auta kluczem od pasażera, ani od bagażnika bo tutaj to się kręci 360 stopni . Dzisiaj w pełnym deszczu próbowałem przez 1h dostać się do auta przez klikanie pilota aż zaskoczy ale niestety nie udało się. Jutro jak się nie dostanę do auta i nie podjadę do gościa co się tym zajmuje to będę zmuszony zadzwonić do "nagłych" awarii i fachowiec włamie mi się do auta...
W drugim pilocie, który dostałem od poprzedniego właściciela nie mam jakby zlutowanych przycisków do otwierania/zamykania. Chcąc wymienić baterie, po rozebraniu okazało się, że nie ma tych przycisków Jak sprawdzić ten odbiornik fal radiowych? W którym miejscu jest on położony i jak to wygląda?
Szukaj pod mieszkiem recznego ( mala czarna skrzynka z 3 kablami)
Ew za licznikiem jak tam nie znajdziesz
A jak sprawdzic ? najlepiej wyjac, i sprawdzic wzrokowo czy jest OK, tak samo kabel przylaczeniowy. Tylko aby go wyjac pewnie trzeba zdjac całą konsole srodkową
wiec najlepiej pozyczyc od kogos taki i sprawdzic podlaczajac go.
A do pilota dolutuj przyciski i sprawdz;]
Proponowałbym jednak wizytę u marcin.misek. Niech on Ci to zrobi i sprawdzi dokładnie wszystkie elementy. Drogi nie jest, a przynajmniej rzetelnie Ci auto zdiagnozuje Ciekawe co tam BCU za błędy zalogowało
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dzisiaj zabrałem moje dwa klucze do kolesia, co się tym zajmuje.
Ogólnie przy naciskaniu czegokolwiek na pilocie nie migała dioda (a powinna), nie było żadnego sygnału.
Wymiana baterii nie naprawiła problemu.
Facet naprawił mi 2 piloty, w jednym nie było w ogóle przycisków a cała płytka była w opłakanym stanie. Wsadził mi to do nowej, oryginalnej obudowy w oby dwóch przypadkach.
Za całość wziął 400zł. (1 pilot 150zł, 2gi 250zł). Teraz samochód otwiera mi się bez problemu, diody świecą. Przy kolejnej wizycie będę robił u niego zamek w drzwiach ponieważ klucz nie działa na mechanizm otwierania.
Witam.
Zamieszczam schemat podłączenia uniwersalnego sterownika zamka centralnego do Roverka 75. Podłączenie to zapewnia uzbrojenie alarmu, zamykanie i ryglowanie zamków, zamykanie wlewu paliwa oraz otwieranie i wyłączanie alarmu.
Można podłączyć sterownik uniwersalny bez modyfikacji oryginalnej instalacji. Obrazuje to schemat nr3. Należy jedynie zmienić ustawienia ryglowania zamków za pomocą np. TOAF albo T4.
Jeżeli sterownik uniwersalny steruje bagażnikiem tylko plusem to należy wstawić przekaźnik jak na schemacie 1 lub 2.
Zasięg centralnego można zwiększyć bez montowania w elektronikę R75 obcych tworów.
Nie wiem jak to się ma do zamków? Czy system wykorzystuje zamki oryginalne czy montuje się w drzwiach jakieś obce siłowniki? Jeśli nie wymienia się zamka, to po co w ogóle to montować? Dla samego zwiększenia zasięgu i innego kształtu pilota? Trochę wyważanie drzwi otwartych na oścież, ale kto co lubi, jest, to jest - schemat dostępny - można sobie podłubać. Na pewno niejeden Janusz motoryzacji skorzysta
Może jak nie było TOAF'a i zmiana BCU oraz pilotów była udręką, to obecnie jest to kilkadziesiąt złotych i już. Przy zgubionych kluczach immo i tak trzeba dopisać, a przy okazji w cenie 100 zł można dokodować używanego pilota i zostajemy z fabrycznym rozwiązaniem.
Jak padnie zamek w drzwiach kierowcy, można zastosować zamiennik używany z anglika lub naprawić zamek. Teraz i takie opcje są dostępne.
Motson napisał/a:
Facet naprawił mi 2 piloty, w jednym nie było w ogóle przycisków a cała płytka była w opłakanym stanie. Wsadził mi to do nowej, oryginalnej obudowy w oby dwóch przypadkach.
Za całość wziął 400zł. (1 pilot 150zł, 2gi 250zł). Teraz samochód otwiera mi się bez problemu, diody świecą. Przy kolejnej wizycie będę robił u niego zamek w drzwiach ponieważ klucz nie działa na mechanizm otwierania.
Nie wiem czy to nie za dużo Wiadomo, każdy chce zarobić, ale zestaw naprawczy to koszt kilkunastu złotych. Nawet jak kwarc padnie, to go można wstawić w zamienniku. Myślę, że tutaj za "know how" zapłaciłeś. Chyba, że gość dał Ci całego pilota i skopiował.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
lyzwak jak komuś padnie to się naprawia a nie druci.
Jak coś jest to ma być sprawne a nie potem montujemy coś co już mamy a potem się dziwimy, że coś nie działa jak powinno albo po jakimś czasie coś 'się sfajczy' a my nie wiemy co.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum