Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416Si 99r] Bialy dym z rury na cieplym silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:47
[R416Si 99r] Bialy dym z rury na cieplym silniku
Autor Wiadomość
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 13:43   

sprawdziłeś stan oleju ?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 04, 2010 13:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 14:51   

to na 99% HGF. lecz posprawdzaj jeszcze dokladnie wszystko.
a dodam ze czeka to kazdego roverka k16.
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 16:33   

polofix napisał/a:
to na 99% HGF. lecz posprawdzaj jeszcze dokladnie wszystko.
a dodam ze czeka to kazdego roverka k16.


Jak masz pisać głupoty to sory nie pisz wcale. Jak znasz marke i dbasz jak należy o silnik w Roverku to nic się nie stanie!!! A to czy jest to hgf można sprawdzić bez oleju i płynu! Co do autora tematu to weź podłóż suchy karton pod samochód rozgrzej silnik i bedziesz wiedział czy Ci płyn ucieka na zewnatrz czy po prostu wyparowuje w silniku!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 16:53   

skoro kolega pisze ze leci za nim bialy dym,zbiorniczek ma juz szczelny,o oleju nie pisze czyli ok,a wody ubywa prawie tyle co paliwa to chyba gdzies ta woda[para] musi z plaszcza wodnego do wydechu jakos sie dostawac.
 
 
 
moro545 



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Świdnica



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 17:18   

A wiec tak:
stan oleju jaki byl taki jest, nie ma osadu na korku wlewu oleju. nie ma w zbiorniczku wyrownawczym zadnego syfu, plyn nie bulgocze w zbiorniczku, silnik chodzi rowno a w garazu jak stal na zapalonym silniku to prawie wogole nie kopcil.
Zauwazylem jedno!!! Na scianie grodziowej od strony silnika w miejscu gdzie znajduje sie nagrzewnica jest mokry ten dywanik co oslania sciane. Mokry jest ale tylko ponizej wezy wchodzacych do nagrzewnicy. Najbardziej mokry jest po lewej strony, caly nasiakniety ale nie wiem dokladnie czy plynem chlodniczym czy czym innym. Z prawej strony tez jest mokry i widac slady jak by kapalo cos na poduszke silnika (chyba to jest poduszka).
Dodam ze z wezy nie cieknie bo macalem tam palcami i jest sucho ( ani z jednego ani z drugiego). Ten dywanik normalnie mozna wyciskac tak jest nasiakniety!! Nie wiem czy to jest plyn poniewaz w sumie tak nie smierdzi ale sam juz nie wiem.
Nagrzewalem go dzisiaj w garazu tak ze kilka razy wlaczal sie wentylator i nigdzie nie bylo widac wycieku, przeszukalem wszysciutenko!!!
Moze ta informacja pomoze - zauwazylem ze jak silnik jest juz nagrzany to cieply nawiew na postoju mi nie leci!!!! jak rusze to zaczyna grzac coraz cieplejszym az w koncu goracym!!! jak zatrzymam sie na swiatlach to znow zaczyna leciec letnie powietrze az w koncu chlodne!! rusze z miejsca i jest ok!!! Co to ku... moze byc!!! juz normalnie wariuje!!
Dmuchawa schladza silnik, termostat puszcza duzy obieg, wszystko wyglada na ok ale nie jest!!!
POMOCY!!!!
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 17:25   

moze nagrzewnica jest nieszczelna?! a obieg powietrza masz włączony na wewnetrzny?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 17:29   

moro545 napisał/a:
Co to ku... moze byc!!!

no bo jak dodajesz gazu, auto wchodzi na obroty to pompa wody mocniej działa :) tak nie powinno być
jak na postoju dodasz gazu to poleci ciepłe powietrze (chyba)
moro545 napisał/a:
Nagrzewalem go dzisiaj w garazu tak ze kilka razy wlaczal sie wentylator i nigdzie nie bylo widac wycieku, przeszukalem wszysciutenko!!!

jak cieknie to raczej w czasie jazdy, na postoju ciężko może być znaleźć wyciek
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
moro545 



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Świdnica



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 18:23   

Obieg powietrza mam wylaczony (czyli powietrze z zewnatrz).
Fakt jak dodaje gazu to odrazu mam cieple powietrze nawet na postoju!!! No i co moze byc tego przyczyna?
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 18:27   

nie chce walnąć jakiejś głupoty ale wydaje mi sie że zapowietrzony układ chłodzenia i walnięta nagrzewnica
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
moro545 



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Świdnica



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 18:52   

Uklad dzisiaj odpowietrzalem, zreszta za kazdym razem odpowietrzam jak dolewam plynu takze mysle ze chyba jest odpowietrzony. A co do tej nagrzewnicy to jest taka mozliwosc ze by wyciekal ten plyn przez nia od strony silnika i moczyl ten dywanik?
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 18:52   

no to ustaw nawiew na obieg wewnętrzny... Ciufcia jeśli ma jakąś nieszczelność na nagrzewnicy a na to wygląda to bankowo jest non stop zapowietrzony a to jest akurat pierwszy krok do rozpieprzenia uszczelki pod głowicą
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
moro545 



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Świdnica



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 18:57   

No wlasnie boje sie ze przez taka glupote zrobi sie HGF!! Ciezko jest dostac sie do nagrzewnicy i zlokalizowac usterke??
Co to da jak zamkne obieg??
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 18:57   

Vesper416 napisał/a:
Ciufcia jeśli ma jakąś nieszczelność na nagrzewnicy a na to wygląda to bankowo jest non stop zapowietrzony

tak też myślałem
Vesper416 napisał/a:
a to jest akurat pierwszy krok do rozpieprzenia uszczelki pod głowicą

nie jeśli nie dopuści do jazdy bez płynu w układzie ;)
moro545 napisał/a:
A co do tej nagrzewnicy to jest taka mozliwosc ze by wyciekal ten plyn przez nia od strony silnika i moczyl ten dywanik?

kilka razy na forum chyba już były takie przypadki
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
moro545 



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Świdnica



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 19:03   

Plyn dolewam na biezaco wiec mysle ze nic sie nie stanie. W sumie jezdze dziennie tylko 10 km wiec przegrzac sie nie za bardzo da. Jak by ktos mial jeszcze jakies sugestie to pisac.
Poszukam na forum o tej nagrzewnicy, a jak ktos by wiedzial gdzie to znalezc to prosze o linka.
Dzieki chlopaki
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 19:06   

moro545 napisał/a:
A co do tej nagrzewnicy to jest taka mozliwosc ze by wyciekal ten plyn przez nia od strony silnika i moczyl ten dywanik?
Przez sciane grodziowa przechodza tylko krocce na weze i przy przeciekajacej nagrzewnicy raczej nie ma mozliwosci aby wyciek byl do komory silnikowej, chyba, ze leci z wezy na tych kroccach.
Vesper416 napisał/a:
no to ustaw nawiew na obieg wewnętrzny
w czym to ma pomoc? tak czy tak obieg jest przez nagrzewnice.
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Sty 05, 2010 00:22   

moro545, sprawdz zawor nagrzewnicy ktory jest na wezu przy scianie grodziowej pod komputerem czy czasami on nie jest winowajac ubywajacego plynu...
 
 
 
moro545 



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Świdnica



Wysłany: Wto Sty 05, 2010 08:44   

Zawor sprawdzalem i nic nie cieknie. Musze jeszcze powiedziec ze smierdzi mi w srodku plynem chlodniczym jak wlacze nawiew. Zastanawia mnie tylko to z tym nawiewem na postoju ze leci chlodne powietrze a jak rusze lub dodam gazu to cieple.
Co do dymu z rury to zauwazylem ze to raczej jest jak w wiekszosci aut. Jechalem dzisiaj i wczoraj za roverami i tez im tak dymilo. Zreszta widuje auta ze jeszcze bardziej im dymi wiec chyba tak ma byc.
Cos mi sie wydaje ze wine za wszystko ponosi nagrzewnica!!!
 
 
shilus82 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 857
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 05, 2010 09:23   

A masz w środku auta sucho?bo może przez nagrzewnice cieknie ci ten płyn chłodniczy,skoro piszesz,ze smierdzi jak ci dmucha
 
 
moro545 



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Świdnica



Wysłany: Wto Sty 05, 2010 14:12   

Sprawdzalem tak pobieznie i nigdzie nie widze zeby dywanik byl mokry. Powinno byc mokre po stronie pasazera chyba tak? Zaraz pujde jeszcze zerkne dokladnie jak to wyglada.
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Wto Sty 05, 2010 14:36   

moro545 napisał/a:
Powinno byc mokre po stronie pasazera chyba tak?
Raczej w prawej lub lewej okolicy za konsola srodkowa.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416Si] Problem na zimnym silniku
Zysku Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Sro Lip 11, 2012 21:46
Zysku
Brak nowych postów [R416si 97]szarpie dopiero na rozgrzanym silniku
beta166 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Cze 19, 2009 22:53
faecd
Brak nowych postów [R416si 96r.]Ile się mieści litrów oleju w silniku?
Pawel_416 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Maj 15, 2010 10:22
Kot
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r45] Problem z cieplym powietrzem
vhv Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Sie 30, 2011 18:24
driftdreamer
Brak nowych postów [R416Si] Problem z odpaleniem silnika R416Si..
egon23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 25 Pią Lis 04, 2011 00:30
egon23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink