Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416Si] Problem z odpaleniem silnika R416Si..
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416Si] Problem z odpaleniem silnika R416Si..
Autor Wiadomość
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 10:48   

Może komputer błędów nałapał? Można by zrobić adaptacja komputera, chyba tak to się nazywa, musisz na jakiś czas odłączyć akumulator z 2-3 godziny, potem go podłączyć, nie zapomnij o synchronizacji immobilajzera, bo samochodu nie odpalisz, i odpalić silnik i pozwolić mu pracować dopóki nie załączy się wentylator chłodnicy, potem trzeba by zrobić parę kilometrów. Tak to chyba wygląda jeśli dobrze pamiętam. Nie sądzę, żeby pomogło, ale spróbować można
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 10:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
egon23 



Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Kowalewo Pom.



Wysłany: Nie Kwi 03, 2011 17:35   

Więc panowie.. zrobiłem tak oddałem auto do gazownika na przegląd gazu, po czym on zdiagnozował "zatarty silniczek krokowy" więc zamówiłem.. na wszelki wypadek zamówiłem nową cewkę zapłonową, bo do starej nie mam jakoś zaufania.. termostat, bo nie trzyma temp. podczas jazdy.. pompka paliwa bo stara może nie podawac takiego ciśnienia jak być powinno.I zostało sprawdzone ciśnienie na cylindrach i symetrycznie pokazuje 12 atmosfer. I teraz pytanie czy tyle atmosfer jest ok. jak na ten silnik?? bo z tego co doczytałem powinno być 14 ..
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 20:35   

Powinno być po 14, ale przy 12 wydaje mi się że też powinien zapalić
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
egon23 



Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Kowalewo Pom.



Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 15:40   

Jak odbiorę auto, od kolegi mechanika to zobacze. jak będzie chodziło i ile gazu będzie paliło.. bo ostatnio jak zatankowałem za 90zł prawie 40L to po przejechaniu 150 km nie miałem połowy zbiornika.. to chyba dużo!!..

[ Dodano: Pon Kwi 11, 2011 11:54 ]
Więc odebrałem auto i.. dodatkowo została wymieniona cewka, bo miała przebicie i czujnik położenia wału. Po za tym została wgrana nowa mapa dawkowania gazu i pali mi teraz ok 12l/100km i naj prawdopodobniej auto ma nie szczelny układ dolotowy i łapie fałszywe powietrze bo na paliwie nie chodzi prawie wcale.. dławi sie i gaśnie i na wszelki wypadek zamówiłem kolektor ssący wraz wtryskiwaczami bo mogą być zapieczone od gazu i zamiast rozpylać to leją paliwo i wymienie czujnik od przepustnicy.. Ale za to na gazie nawet ładnie chodzi tylko że na wolnych obr. chodzi nie równo.

[ Dodano: Sob Kwi 30, 2011 15:40 ]
Noo.. autko zrobione w końcu :grin: .. ale po za tym że wymieniłem cały układ zapłonowy to sie okazało że wtryski były zapieczone, dziurawy kolektor ssący i przepustnica z czujnikem.. wynienione zostały te częśći i oczywiście nowa uszczelka pod kolektor ssący.. i chodzi na dotyk :grin: :grin: i został mi rozrząd do zrobienia bo rolka napinacza głośno chodzi i sprzęgło.. Reasumując co było wymienione: (Układ zapłonowy)- cewka, kable, kopułka, palec, świece. (Układ paliwowy)- pompa wraz z pływakiem, listwa z wtryskiwaczami. (Układ dolotowy)- kolektor ssący, pzepustnica z czujnikiem, silniczek krokowy, filtr pow. Dziękuje wszystkim za cenne wskazówki :smile: :smile: Pozdrawiam
 
 
awtky 



Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 8
Skąd: Grójec



Wysłany: Czw Lis 03, 2011 20:36   

Napisz co ile kosztowało jeśli możesz.
 
 
egon23 



Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Kowalewo Pom.



Wysłany: Pią Lis 04, 2011 00:30   

kolektor ssący z listwą wtryskową z alllegro 50zł okazyjnie, cewka 140zł, kopułka 60zł, palec 30zł, kable ok80zł, przepustnica 60zł, świece ok 50zł, silniczek krokowy 100 użuwany, no i koszt uszczelek ale tego nie pamietam..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r416Si] Zmiana silnika,problem z odpaleniem
marcin.81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Pon Sty 23, 2012 21:02
7Tomi
Brak nowych postów [R416Si] Problem z odpaleniem
Pazdzioch. Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pon Sty 23, 2012 22:44
dorkanred
Brak nowych postów [R416si 98]problem z odpaleniem
daro89 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Sty 31, 2015 16:06
daro89
Brak nowych postów [R416Si automat] problem z odpaleniem
canine1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Sie 20, 2011 22:07
darek_wp
Brak nowych postów [R416si '96] Potrzebna pomoc. Problem z odpaleniem.
balcer Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Paź 08, 2020 15:35
Maniekmaniek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink