pelson91...to czekam na zdjęcie bo bardzo jestem ciekaw...a sprężyny masz nowe czy używane?...jak będziesz wiedział już to podaj jakiej firmy no i gdzie kupiłeś..
Sprężyny kupiłem używane od Adama z Zakroczymia. Ciekaw jestem czy mi się auto podniesie trochę. Obecnie mam pękniętą sprężynę z tyłu, obie skorodowane, trochę strach jeździć po polskich dziurawych drogach a firmę obadam w poniedziałek rano jak będę tam. Zawieszenie robię jakoś w czerwcu, po 10-tym
[ Dodano: Pon Maj 27, 2013 17:28 ]
Aktualizacja. Dziś DR Marian wymienił mi m.in. sprężyny z tyłu na oryginalne MG ZT. Poprzednie były "krótsze" bo obie były popękane, lewa była krótsza o 1 zwój (CAŁY), a prawa o 3/4 zwoju). Jest sztywno, twardo, ale... wysoko. Zdjęcia dla porównania poniżej:
pelson91, jest pięknie. Niech mój wróci od lakiernia, to wstawię zdjęcie, wówczas przed swoim będziesz się kłaniał
Jaka wysokość mają sprężyny od MG? Bo bym pojechał nakręcić, zamiast kupować używane
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wydaje mi się, że są o 1/2 zwoju krótsze od seryjnych. Ale seryjne są zdecydowanie bardziej miękkie. Więc generalnie auto jest podobnej wysokości, z tym, że jest twardsze i sztywniejsze.
To w moim przypadku za dużo się chyba nie zmieni w wyglądzie...będzie jedynie twardziej...Myslałem że jednak sprężyny od MG są krótsze od seryjnych w R75 w bardziej widoczny sposób...hmmm...
Odświeżam temat zakładał ktoś do R75 sprężyny od ZT na przód na oryginalny amortyzator? Zaczął mi lać amortyzator i będę wkrótce wymieniał i przy okazji założył bym niższe sprężyny.
Powiem Ci tak, amortyzatory nie są od MG ale też nie wiem jakie mam, po prostu ściągnąłem stare Sprężyny i założyłem od MG, Sprężyny są o tyle niższe, że nie trzeba ściągaczy do sprężyn, tylko pomóc drugiej osoby. Samochód znaczne niżej siedzi, dużo lepiej wygląda, ale dla mnie jest jeszcze za miękki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Korci mnie ogromnie wymiana tych sprężyn, ale boję się że opony zacznie ścinać i trzeba będzie szukać amortyzatorów od MG, albo wracać do seryjnych sprężyn
KV6 i diesel maja te same przednie sprężyny przy czym dwie wersje, normalne oznaczone kolorem brązowym i czerwonym oraz sportowe kolor brąz i brąz, 1.8 silnik normalne to brąz i żółty, a sportowe brąz i niebieski. Warto pamiętać, że amorki ZT są znacznie krótsze i mają twardszą sprężyne do szybszej reakcji. Jeśli chodzi o tył to nie wiem jakie kolory były przyporzadkowane do sportowych, czy ZT i 75 bo producent chyba nie podawał takich informacji poprostu pod tylną kanapą jest informacja jakie kolory powinien mieć dany samochód.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum