Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214Si '97+LPG] Szarpanie przy ruszaniu na LPG. Pomocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 10:35
[R214Si '97+LPG] Szarpanie przy ruszaniu na LPG. Pomocy
Autor Wiadomość
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 14:23   

Na lpg-forum w dziale galeria jest taki fajny temat - "mega drut team" tam można sobie alaskę obejrzeć w wielu autach, co nie znaczy że się sprawdza - wręcz przeciwnie. Można oczywiście przekonywać siebie, że "jakoś to będzie" i jeździć, ja wolałbym mieć zapas wydajności reduktora i nie martwić się przy każdym wdepnięciu gazu czy mi reduktor nie zamarza ;) Tym bardziej, że cenowo zavoli i alaska są porównywalne, a wydajność zavolaka znacznie przewyższa alaskę.
Pozdrawiam :)
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 09, 2010 14:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 09, 2010 14:40   

Kozik napisał/a:
Audi A8 4,2L (dwa parowniki) i w Jeepie Grand CHerokee 4L (dwa parowniki) (nie wiem czy tak sie pisze)
w tych autach pewnie siedzi arctic a nie alaska. Alaska i Arctic sa tak podobne, ze ciezko odroznic na pierwszy rzut oka :)

praktis, dzieki za tamto wyjasnienie...przeciez to takie logiczne :D hehe nie pomyslalem

praktis napisał/a:
Można oczywiście przekonywać siebie, że "jakoś to będzie" i jeździć, ja wolałbym mieć zapas wydajności reduktora i nie martwić się przy każdym wdepnięciu gazu czy mi reduktor nie zamarza ;) Tym bardziej, że cenowo zavoli i alaska są porównywalne, a wydajność zavolaka znacznie przewyższa alaskę.
i dlatego wlasnie na dniach zmieniam wtryski na pojedyncze MJ, a przy nastepnej no moze jeszcze nastepnej wyplacie wymeniam reduktor...czyli lepiej zavoli zetan N niz scirpiona mini??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 09, 2010 15:49   

faecd, jak najbardziej się z Tobą zgadzam.
Niestety nie mam w chwili obecnej wystarczająco dużo czasu aby ustosunkować się do Twoich wypowiedzi ale w wolnej chwili to zrobię :)
Oczywiście ja się bardzo cieszę z zabranego przez Ciebie głosu.
Twój opis sytuacji, może zbyt ostry ale otworzył mi oczy i prawda jest taka, że gdyby nie to, to pogodziłbym się z nieprawidłowym ustawieniem, nie wiedząc co mi się"należy" w kwestii instalacji.

Co do cytowania Twoich wypowiedzi, faktycznie nie pomyślałem o tym.
Zależało mi na szybkim rozwikłaniu mojej sprawy żebym mógł popołudniu podjechać i wiedzieć co powiedzieć instalatorowi.
Nie zwróciłem uwagi na tak "błahą" w tamtej chwili kwestię ochrony danych osobowych i jakiejkolwiek edycji wypowiedzi.
najmocniej przepraszam.

Przy okazji, na każdym forum wtedy, moje wypowiedzi były nieco chaotyczne i non stop pytające o coś :D
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Maj 09, 2010 16:10   

faecd napisał/a:
Kozik napisał/a:
Audi A8 4,2L (dwa parowniki) i w Jeepie Grand CHerokee 4L (dwa parowniki) (nie wiem czy tak sie pisze)
w tych autach pewnie siedzi arctic a nie alaska. Alaska i Arctic sa tak podobne, ze ciezko odroznic na pierwszy rzut oka :)


W jeepie na 100% jest alaska, w tych A4 też w A8 to tylko widziałem że tak wygląda, a co do druciarzy/niedruciarzy to ja się nie znam mówię co widziałem i u mnie spełnia w 100% moje wymagania, a teraz po zestawie naprawczym parownika i wymianie filtrów jest jak nówka instalacja ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 10, 2010 12:55   

Mały update.
Kupiłem dzisiaj kabelek do SAMSUNGA na USB i dzisiaj zrobię interfejs do STAG'a

Pobawię się mnożnikiem bo mam wrażenie, że jednak słabiej się wkręca niż na benzynie od ok 3500RPM (chociaż mało kiedy jadę z taką prędkością obrotową).
Poza tym, nie widzę innych opcji do bezpiecznej zabawy żeby nie wpłynąć negatywnie bo się na tym nie znam.

O ile się nie mylę, dzięki STAG4 uzyskałem możliwość śledzenia na żywo parametrów silnika, predkości obrotowej, napięcia lambdy, a w najnowszym oprogramowaniu chyba jeszcze jakieś temperatury (ale chyba nie silnika :P ).
Możliwość skalibrowania wskazań kontrolki, w zależności od ilości gazu w zbiorniku no i oczywiście wychwytywanie wszelkich nieprawidłowości i zmian.

Szkoda tylko, że w program nie jest wbudowana opcja sprawdzania przyspieszenia i chociaż mniej więcej, mocy.
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
springonion 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 54
Skąd: Grudziądz/Gdynia



Wysłany: Pon Maj 10, 2010 18:50   

Ja na razie zatrzymałem się na tym że mam sondę lambda do wymiany - w najgorszym wypadku, bo jeszcze muszę sprawdzić połączenia. Bez sygnału z sondy nie sposób ustawić stabilnie mapy, także trochę muszę poczekać.
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 10, 2010 22:27   

Wydryszek, tylko nie przeplac za złacze superseal. Pametaj potrzebujesz złaczke 4 pinowa, do tego 3 piny! (4ty uzywany jest jedynie jak kabel jest na porcie kom, przy usb uzywamy tylko 3) i usszczelki sztuk 4!

Ja za cale złącze zapłacailem jakies 4-5 zł ;D jakby co to polecam sklep monster elektronik z Krakowa. Wujek google na pewno znajdzie ;D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 10, 2010 23:02   

faecd, kabelek od SAMSUNGA rozbebeszyłem i podłączyłem "szpilkami"" pod wtyk na kablu STAG ale niestety mam Windows 7 w notebooku i nie radzę sobie z ręcznym forwardowaniem i odblokowaniem portów COM.
Ściągam VMWare i odpalę na nim Windows XP z driverami i softem ACGasSynchro.
Wtedy, mam nadzieję się połączy.[/b]
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
tezewiusz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: czestochowa



Wysłany: Wto Maj 11, 2010 11:39   

Cóż nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale ja bym po prostu zwiekszył mnożnik na mapach i sądzę że problem zniknie u mnie też jest ten sam parownik i problemu nie mam tyle że kalibracje sam robiłem i jak na razie nie narzekam (moja instalka :stag 4,pojedyńcze magicjety ,i interfejs do tego zrobiony na max 232 koszt może 10zł)
 
 
 
Homi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 111
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Maj 12, 2010 09:49   

Podłączając się do tematu...

Mam podobne objawy do tych które miał Wydryszek, to znaczy jak puszczę gwałtowniej sprzęgło przy ruszaniu to samochód gaśnie, jeśli przytrzymam go dłużej na sprzęgło to nie ma problemu. Mam instalacje BRC Sequent 24.
Jednak moja instalacja ma już prawie rok, wcześniej nic takiego się nie działo.
Czy instalacja mogła się rozregulować?

Ps. Świece mają 12kkm, kable, palec etc, 5kkm, cewka 2kkm.

Dziękuje za odpowiedź.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 12, 2010 09:54   

Homi napisał/a:
Czy instalacja mogła się rozregulować?


tak mogła się rozregulować, ja reguluję instalację co około 5 miesięcy aby samochód jeździł idealnie

[ Dodano: Sro Maj 12, 2010 09:54 ]
Jeśli na benzynie jest ok to przejedź się do gazownika
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Homi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 111
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Maj 12, 2010 10:54   

Dziękuje Kozik.

Instalacja jest jeszcze na gwarancji, jak sądzicie zrobi mi to w ramach gwarancji (w rozumieniu za darmo)? :)
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Maj 13, 2010 08:36   

Homi napisał/a:
Instalacja jest jeszcze na gwarancji, jak sądzicie zrobi mi to w ramach gwarancji (w rozumieniu za darmo)?


Różna interpretacja gaziarzy, zwykle regulacja nie jest na gwarancji ;) ale jak będziesz grzecznie rozmawiał to kto wie...
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Homi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 111
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Maj 13, 2010 11:35   

Hehe, ja zawsze grzecznie rozmawiam... :razz:
Dzięki.
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 14, 2010 10:07   

Hmm... walczyłem kilka dni z kabelkiem od SAMSUNGA który ma konwerter USB->RS232 ale STAG 4 w ACGasSynchro 6.0.0...coś tam, nie jest wykrywany.
Standardowe "Brak sterownika gazu".
Używa ktoś może takiego kabla albo potrafi podpowiedzieć, jak domowym sposobem skonstruować kabelek USB z konwersją na RS232 który będzie działał ze STAG'iem i nie będzie to kosztowało majątek jak oficjalny kabel??
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
Budyn 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 137
Skąd: Łask / Szczecin

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 14, 2010 10:34   

Zapytaj się faecda on powinien znadz dopowiedz na Twoje pytanie :smile: , tylko że On przerabiał kabel od noki.
 
 
 
springonion 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 54
Skąd: Grudziądz/Gdynia



Wysłany: Nie Maj 16, 2010 00:36   

Ja używam takiego kabelka do połączenia sterownika z laptopem. Musisz mieć zainstalowany sterownik kabla:sterownik Potem przy podpiętym stagu wybierasz z menu port programu AC Gas Synchro Port Prolific COM... w zależności na którym porcie sterownik utworzy połączenie z kablem.
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 16, 2010 01:06   

Tylko ze wydryszek ma windowsa 7 :/ ja tez mam i to 64 bitowego i na taka wersje systemu nie ma sterownikow elektroniki kabla. Na szczescie brat ma laptopa z xp wiec mu podbieram :)

Co do kabla to jak masz wgrane sterowniki to wazna jest pinologia. Ja sie sugerowalem jakims schematem z elektrody i dupa, okazalo sie ze pomerdało im sie cos i w innym zródle znalazlem ciut inne rozwiazanie które jak reka odiał zadziałało.

Zenit i Stag maja takie same złacza tylko pozamieniane pozycje 1<->4, 4<->1, 2<->3, 3<->2

Jak nie znajdziesz dobrej pinologii to w ostatecznosci moge rozmontowac swoje złącze i podyktowac Ci jak powinienes miec podpiete piny. Napisz jakie kolorki masz
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
springonion 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 54
Skąd: Grudziądz/Gdynia



Wysłany: Nie Maj 16, 2010 23:28   

W moim kabelku od samsunga przewody które wykorzystuję do połączenia to czarny (masa) biały i niebieski (szyny danych). Do wtyczki przy stagu mam połączone kolorami: czarny-czarny, niebieski-biały, biały- niebieski. U mnie zadziałało od razu i żadnych problemów nie miałem do tej pory.
 
 
pdasiek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 263
Skąd: Kielce

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 22, 2010 20:12   

panowie możecie coś powiedzieć na temat mojej instalacji gazowej. chodzi mi to o długości tych przewodów różnych itp itd. co byście zmienili itp. zaznaczam że mam te szarpanie i mnie bardzo wkurza hehe, jednak narazie nie reguluje bo samochód czeka na generalny remont silnika.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214Si 16V 98r] Dziwny dźwięk przy ruszaniu.
chabri Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Gru 10, 2007 21:33
morris
Brak nowych postów [R214Si] Szarpanie przy nizszych obrotach
poziom1989 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Maj 01, 2014 10:47
adrianek
Brak nowych postów [Rover 214 i 1.4 LPG] Szarpanie przy zmianie biegów POMOCY
marcin2343 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pią Paź 10, 2008 07:54
giewu
Brak nowych postów [R200]Gaśnie przy ruszaniu
BlackMaster3 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Sie 16, 2014 10:29
zacekpl
Brak nowych postów [r216si 1.6 16v 97'] trzeszczenie przy ruszaniu
stefan7113 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Wto Lip 07, 2009 14:53
stefan7113



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink