Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25/45 MG ZR/ZS 2.0iDT] Wgranie mocniejszej mapy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25/45 MG ZR/ZS 2.0iDT] Wgranie mocniejszej mapy
Autor Wiadomość
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 09:29   

moze to było do mnie ja czesto i gęsto edytuje bo zawsze mi sie coś przypomni ;)
Mi chodziło faktycznie o B6.
Ale juz cicho bo przyjdzie Kasjopea i oberwe za zrobienie offtopa :P
Ostatnio zmieniony przez sobrus Wto Wrz 15, 2009 09:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 09:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 09:29   

sobrus napisał/a:
Ale to juz było wyjaśnione - da się ale niezbyt dynamicznie.

w iDT ;) w SD/SDi da się przyzwoicie dynamicznie :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 11:07   

U mnie (oczywiście na ciepłym silniku) poniżej 2 tys. obr. da radę bez problemu poruszać się w ruchu miejskim. Zależy od dnia - temp. i wilgotności powietrza. Wiadomo, że przy takich obrotach o wyprzedzaniu np. w trasie można zapomnieć. Zdarza się poprostu, że przy przyciśnięciu gazu na piątym biegu, przy 60 km/h, bez problemu utrzymuję się w kolumnie, która w miarę energicznie przyspieszyła do np. 90 km/h.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 11:20   

Mixtated napisał/a:
przy przyciśnięciu gazu na piątym biegu, przy 60 km/h


Dusisz go patrze :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 11:38   

Leniwy jestem i często nie chce mi się redukować. Mimo to staram się poniżej 1200 obr nie jeździć :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 11:43   

Benzynowy silnik K1.6 też na piątce od ok 60 da rade jechać (2000rpm ma przy 70km/h i tu juz nawet normalnie przyspiesza, choć do wyprzedzania to sie nie nadaje zupełnie) ale jak tylko dodam gazu w wyobraźni widze te biedne panewki ....
Ale może troche za bardzo sie przejmuje, to jeszcze zdecydowanie nie jest ten buczący odgłos który potrafi wydać silnik poniżej 1500rpm....
Raczej tak jakby na niższych obrotach było słychać skrzynie biegów ;) Tak jakby tarcie.
Nie znam sie jednak więc profilaktycznie tego unikam.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 11:50   

Ja od czwórki to już minimum 1500 rpm ;)
No bo jak się przyspiesza ze zbyt małych obrotów na wysokim biegu (a nie redukuje) to chyba wtedy skrzynia jest "nadwyrężana".
Ja w mieście zawsze rozpędzam się do 70 km/h, wbijam 5, mam 1500 rpm i sobie jadę ekologicznie i ekonomicznie;)
A takie przekroczenie to całe nic (jakieś 65 km/h rzeczywiste) :P
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 11:54   

W moim mieście rzadko da się jechać 70km/h :P Przeważnie jeżdżę na "4". A tak poza tym to nie uważacie, że skrzynia jest troszkę przykrótka? A w zasadzie 1 i 2.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 12:15   

Zależy chyba jeszcze od "stopnia" przyspieszenia. Jeżeli przyspieszasz bardzo delikatnie, ledwo dotykając pedał gazu to skrzynia chyba przeżyje. Takie ... toczenie się ;)
Oczywiście jest to jazda emerycka i przy jeździe pod górkę to nie przejdzie.

Ja tak czasem jeżdze 1800-2000rpm na piątce ("econo" :D ). Ale jak górka to redukcja na czwórkę albo rozpędzić się do 2500rpm...Nie słysze abym katował silnik więc chyba wszystko w porządku. No ale kończe moje wywody o benzyniaku bo zupełnie nie na temat :) Fajny temat szkoda ze tutaj dieslowski ;)
Ostatnio zmieniony przez sobrus Wto Wrz 15, 2009 12:21, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 12:19   

PopaY napisał/a:
A tak poza tym to nie uważacie, że skrzynia jest troszkę przykrótka? A w zasadzie 1 i 2.

1 jest zdecydowanie za krótka :mrgreen: Przy energicznym starcie (nie sprincie) spod świateł, wystarczy musnąć pedał gazu i już jest 2200 obr/min. Ale, co tu narzekać - urok diesla :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 13:58   

Nie zapominajcie, ze taka jazde emerycka powinno sie uprawiac zawsze.
Zawsze, do momentu rozgrzania silnika, co by nie katowac turbiny.

Dlatego zawsze przez te pierwsze 5min po odpalenia auta wrzucam 4-ke przy 40kmph i 5-tke przy 60kmph.
Bez turbiny na zimnym silniku wibracje troche telepia buda, ale da sie przezyc.
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 14:28   

Ja tak robię zawsze (no dobra, przeważnie ;) ) 1 do 15km/h, 2 do 30km/h, 3 do 45km/h i na 4 jadę dalej nie przekraczając 60km/h.
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 14:32   

panowie, proszę nie róbcie OT. Ten temat jest za ciekawy żeby go zaśmiecać i potem będzie cięzko coś znaleźć jak będzie miał 10 stron :|
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Sob Paź 03, 2009 15:21   

Odświeżam temat, bo jest on zbyt ważny by przepadł w czeluściach forum... Krzysi3k5, czy coś już wiadomo na temat wgrania mapy do Twojego R25?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Paź 03, 2009 16:54   

Niestety teraz czasu za bardzo nie mam...
Postaram się w następnym miesiącu umówić z Mariuszem na wgranie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] 1,4 8v LPG Wykaz mapy LPG pytanie
czort Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Lip 25, 2011 23:01
Fafnoscie
Brak nowych postów [Rover 214 Si] --> 216Si problem z sterownikiem, mapy pal
Poparzony Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Maj 04, 2015 19:02
Poparzony
Brak nowych postów [ZR] Ratunku! Potrzebuję oryginalne mapy silnika
Frankie104 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Pon Gru 09, 2013 19:52
Frankie104
Brak nowych postów [R214 Si 96r.] Mapy zapłonu - ktoś posiada ?
ADI-mistrzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Mar 10, 2010 19:16
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R25 2.0iDT]
potencjometr pedału gazu
heyak Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Mar 04, 2009 15:03
lineumaciel



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink