Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freel]Wymiana uszcelki pod nastawnikiem pompy wtryskowej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freel]Wymiana uszcelki pod nastawnikiem pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
kkdarch 



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 32
Skąd: Sangrodz



Wysłany: Sob Paź 17, 2015 09:48   [Freel]Wymiana uszcelki pod nastawnikiem pompy wtryskowej
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam szanownych kolegów.
Mam taki mały dylemat a mianowicie cieknie mi paliwo pomiędzy pompą a nastawnikiem.Czy mogę normalnie wyjąć nastawnik ,wymienić uszczelkę(są dostępne choćby na allegro) i zamontować.Nic się nie przestawi?Oczywiście zaznaczę pozycję obudowy nastawnika względem pompy.
Można by było przy okazji tej operacji wymienić świecę żarową czwartego cylindra.
Pozdrawiam

[ Dodano: Sro Paź 07, 2015 08:29 ]
Witam
Uszczelki wymienione,silnik pracował nie regularnie i jakby chrapał.
Przesunąłem obudowę nastawnika w stronę koła pasowego dosłownie o grubość włosa i jest jak należy,obroty w okolicy 800/min i jest stabilna praca.
Wczoraj kolega podłączył mi interfejs diagnostyczny i odczytał wartości:
Dawka paliwa 5mg
kąt wtrysku (chyba statyczny ale się zmienia)2*na biegu jałowym i na maksa 8*
kąt wtrysku (chyba dynamiczny) 1*na biegu jałowym i na maksa 9*
doładowanie 167kPa (chyba)
Czytałem że statyczny kąt wtrysku powinien wynosić 4* ale nie mogę tego znaleźć.
Żadnych błędów na kompie poza historycznym przepływomierza który był wyczyszczony.
Przepływomierz o ile dobrze pamiętam pokazywał na jałowym 25kg/h a jak mu dałem gazu na maksa było coś koło 70kg/h.
Proszę o weryfikację tych danych.
Dariusz
Autko idzie do sprzedaży więc chcę aby nowy właściciel był tak samo zadowolony z użytkowania jak ja przez pięć lat .

[ Dodano: Sob Paź 17, 2015 09:48 ]
Przepraszam że tak piszę post pod postem ale mam jeszcze jedno pytanie.
Jaki jest rozmiar oringa pod rozdzielaczem pompy wtryskowej .Pytam gdyż jeszcze tam mam mały wyciek paliwa i przy okazji wymieniłbym też oringi od dawki paliwa.
Sklep z oringami mam niedaleko więc mogę kupić znając wymiary.
Z góry dziękuję
Dariusz
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 17, 2015 09:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
KszoQ 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: Dębica



Wysłany: Nie Paź 25, 2015 22:33   

Po ruszeniu nastawnika zmienia Ci się dawka/wydatek paliwa na resztę parametrów nie ma to wpływu.
Kąt wtrysku ma mieścić się w w zakresie 2° do 4° z tym że lepiej jak najbliżej 4°
Oring pod głowicą pompy fi(wew) 63mm/2,5mm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Freelander] Wymiana i regeneracja pompy wtryskowej
oryniak Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Wto Sty 05, 2016 14:06
oryniak
Brak nowych postów [Freelander] Wymiana pompy wtryskowej - problem
Ustawienie koła pasowego/ośka
radost Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 10 Pią Lip 08, 2016 09:18
monika26105
Brak nowych postów [Freelander] Wyciek z pompy wtryskowej
jadczakwiktor Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 5 Nie Lut 26, 2017 18:31
Remigiusz
Brak nowych postów [Freelander] Nnastawnik pompy wtryskowej.
Legion1349 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 3 Wto Gru 15, 2009 11:44
Legion1349
Brak nowych postów [Freelander 2.0 TD 1999] wymiana pompy wspomagania
donka Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Sob Sie 13, 2011 09:03
donka



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink