Wysłany: Sro Sty 06, 2016 08:26 [R75] VIS Power, cały czas kręci się silniczek
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witajcie,
Kolejna dziwna przypadłość mojego r75 2.5,
Otóż sprawa wygląda tak, że już od jakiegoś czasu jestem po wymianie modułów VIS Power i Balance.
Jednak w niedługim czasie po tym jak je wymieniłem pojawiła się dziwna sprawa z nimi związana. Po zgaszeniu samochodu i wyjęciu kluczyka (w trakcie jazdy pewnie też, ale tego nie słychać) cały czas kręci się silnik modułu Power (ten pionowy) to momentu, aż samochód odłączy zasilanie.
Sytuacja nie zdarza się zawsze, czasem się kręci, czasem nie.
Ma ktoś jakiś pomysł albo informacje co to może być i jak sobie z tym poradzić? Dodam, że drugi moduł działa poprawienie.
Z góry dzięki za info.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 06, 2016 08:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W takim razie pomyliłem moduły, sorki
W każdym razie chodzi o ten pionowy, klapkę wyciągnąłem od razu jak zaczął się dziwnie kręcić i jest cała, nie uszkodzona.
VISy mam od użytkownika "dzieju", który je naprawia. Są też na nich te diody sygnalizujące działanie , świecą kiedy moduł jest w spoczynku, a jak dodam gazu to światełko znika sygnalizując działanie modułu- po czym znowu się zapala.
Jednak z tym który cały czas się kręci jest tak, że dioda w ogóle się nie świeci bo silnik cały czas działa.
Co polecacie zrobić, rozkręcić moduł i sprawdzić co z zębatką?
W takim razie pomyliłem moduły, sorki
W każdym razie chodzi o ten pionowy, klapkę wyciągnąłem od razu jak zaczął się dziwnie kręcić i jest cała, nie uszkodzona.
VISy mam od użytkownika "dzieju", który je naprawia. Są też na nich te diody sygnalizujące działanie , świecą kiedy moduł jest w spoczynku, a jak dodam gazu to światełko znika sygnalizując działanie modułu- po czym znowu się zapala.
Jednak z tym który cały czas się kręci jest tak, że dioda w ogóle się nie świeci bo silnik cały czas działa.
Co polecacie zrobić, rozkręcić moduł i sprawdzić co z zębatką?
Zaraz zaraz jak jak ci się mógł VIS dziwnie kręcić z klapką przecież ona się w koło nie kręci więc ci się na pewno nie przekręcił mógł się co najwyżej zakleszczyć. Co masz na myśli zaczął się dziwnie kręcić i z kąt wiesz że silnik się kręci cały czas jak się dioda świeci cały czas to świadczy że VIS (zębatka ślimaka) stoi w jednej pozycji. Chyba że coś tam brzęczy cały czas. Według mnie nie powinieneś klapki wyciągać to mogło tylko pogorszyć sprawę.
Nie nie, klapka jest cały czas na miejscu. Po prostu sprawdziłem czy jest w całości i wróciła na swoje miejsce tak jak była.
Wiem, że silniczek cały czas się kręci bo go słyszę, jest to dosyć głośne, słychać nawet jak maska jest zamknięta- dioda nie świeci się. Gdy auto odcina prąd po jakimś czasie od wyciągnięcia kluczyka silniczek przestaje się kręcić.
to trzeba zobaczyć do zębatek w środku co tam się dzieje
to też napisałem że ślimak albo wyskoczył albo powiedział papa. Jest możliwość ze wygładziła się zębatka główna ale nie słyszałem żeby komukolwiek to się stało bo silniczek za słaby jest by to wykonać
[ Dodano: Czw Sty 07, 2016 11:38 ]
Aha, jak chcesz używać auta to lepiej odepnij tego Visa będzie pewnie więcej palił i lekko zamuli ale jechać się da
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum