Walczyłem z tym samym u mnie, parę dni temu. Po uszkodzeniu paska rozrządu postanowiłem iśc na taniochę, założyłem jedną głowicę z auta gdzie był objawy uszczelki właśnie. Splanowałem, no i niestety kopcił jak wściekły, była pęknięta. łatwo i szybko sprawdzisz która głowica, zdjąć od dołu tłumiki z obu głowic i odpalić. U mnie po samym zdjęciu było widać, że pierwsza głowica (mokro w tłumiku). Ew. zrób test na zawartość spalin w układzie chłodzenia, bo może być mocno zapowietrzony. Przykładowo tym http://allegro.pl/blekit-...5176337104.html Przed testem płyn w testerze ma mieć niebieska barwę po teście zmieni barwe na żółtą, prawie czerwoną, spaliny w układzie chłodzenia. Najlepiej wsypać go do chłodnicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum