Gratki, Mareczku. Ale wiesz co jak tak patrze na te auta, części na trawie, to przypomina mi się obraz naszego wspólnego znajomego z Pilzna i jego podwórka za czasów świetności. Złóż jakiś filmik dla potomnych, na pamiątkę i wrzuć na YT. Coś ala to co nasz wspólny znajomy sklepił gdy składał byłego mojego 45/ZS.
Dzięki, ale z tym "znajomym" wole mieć jak najmniej wspólnego zamiast bawić się w robienie filmików, trzeba działać turbo nie załozone, a ZS dalej tylko 240KM, także jest co robić
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 08, 2018 21:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Markzo nie no okazja to Ci się fajna trafiła dziwię się że jeszcze zawieszenia nie przełożyłeś i hamulców od ZR
A tylne lampki cie nie podkusiło zmienić to kiedy będzie turbo VVC chyba będzie 1 w Polsce takie cuś
dziwię się że jeszcze zawieszenia nie przełożyłeś i hamulców od ZR
w ZR był gwint, który poszedł do Osiołka a co do reszty..
adam_26 napisał/a:
A tylne lampki cie nie podkusiło zmienić to kiedy będzie turbo VVC chyba będzie 1 w Polsce takie cuś
lampki mi się nie podobają, wole serię a VVC uturbione chyba jest jakieś w PL, ja na razie musze ogarnąć ECU żeby się dało stroić
tymczasem... dzięki Karasiowi wpadły takie fanty:
autko opłukane i tak się prezentuje
Vi usiadło jakieś 20-25mm, jest dużo sztywniej ale mi to pasuje Karaś dzięki za super zwieche!
A co do planów na najbliższe dni...
282mm na przód + 260mm na tył Autko powinno już sensownie skręcać i hamować... zostanie zmienić opony, mimo zapewnień te chińczyki są o kant du*y rozbić także na wakacjach można montować burbosa
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Bardzo ladny kierat,nie tylko 160 taki mialy ja tez posiadam.Galka biegow wygląda na momo,taka jak u mnie.Na ebayu sa nalepki na srodek,1,2,3 etc. tak jak przychodzily w ori.Dokupilem i swietnie wygląda.Ogolnie projekt pierwsza klasa.Trzymam kciuki i będę obserwować.Moze kiedyś się pokusze o turbinke u siebie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ruszylem z remapem VVC na filmiku nie ma dzwieku, jednak to pelny zakres obrotow normalnie wyprzedzenie kata zaplonu dochodzi tam nawet do 20-30st, u mnie stoi na 0.5st
https://youtu.be/mXAOKnHwCgc
Mam juz mozliwosc korekcji zaplonu, paliwo tez ruszylem jednak do testow na drodze potrzebuje kontroler AFR. Zostalo przeskalowac mapsensor i moge odpalic VVC z turbinką
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Remi tak tak, nawet Kmaps nie robi tego po kablu gosc, ktory przy tych sterownikach pracowal w Roverze - gadalem , jednym jego klientem i jak pojechal do niego na remap to wyjmowal mu ECU. Jak chcesz po kablu to tylko programtor BDM i wlutowanie sie w pola na ecu.
Zreszta mam pytanie, bo pisales ze mapowales VVC po kablu, jak to robiles, skoro w tych 16kb nie ma zadnej mapy odpowiedzialnej za cokolwiek istotnego? Porownalem pelny wsad z tymi 16kb co kazdy zgrywa i tam jest tylko fragment mapysterowania krokowcem LOL.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Malym kroczkami do przodu zmodyfikowalem mape zaplonu, zwiekszylem kąt wyprzedzenia zaplonu, ecu ladnie to przyjmuje - brak bledow, dziwnych zachowan. Samo auto zaczelo przyjemniej sie odpychac, znaczaco poprawila sie reakcja na pedal gazu. Czekam na sonde AFR i zrobie pelny remap + wizyta.na hamowni a potem turbo, bo graty sie kompletuja
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum