Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] Różnica między max/min bagnetu, potencjometr przepust
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214] Różnica między max/min bagnetu, potencjometr przepust
Autor Wiadomość
Saaphyri 



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 236

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 12, 2017 19:48   [R214] Różnica między max/min bagnetu, potencjometr przepust
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996

Witam, jaka jest różnica pomiędzy minimum a maximum na bagnecie ? lit ? pół litra ?

Wymieniłem swego czasu czujnik temperatury. Były do niego pociągnięte dwa przewodu:

- Różowo czarny i chyba różowo brązowy czy różowo siwy nie pamiętam dokładnie.

Po podaniu napięcia na jeden z tych przewodów, ustawia się przepustnica..hmm ?

Nie wiem czy ktoś przerabiał u mnie kiedyś elektryke i żyje własnym życiem czy tak ma być. Jakby ktoś w wolnej chwili mógł sprawdzić jakimi przewodami ma podłączony czujnik temperatory i dać znać- byłbym wdzięczny.

Znowu nawalił mi czujnik, aktualnie wentylator mam na przełączniczek, ale podłączając nowy sprawy nie wiem czy podłączyć go tak jak stary czy szukać gdzie powinien być podłączony.

_____

Rover 214Si 1.4 v16 1999r benzyna.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 12, 2017 19:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 13, 2017 07:04   

Saaphyri jak otwiera przepustnica? Przepustnica jest mechaniczna sterowana "manualnie" przez cięgno podłączone bezpośrednio do pedału gazu. Tak więc jak może Ci się otwierać sama?
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 13, 2017 22:27   

Min-max 1L
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
feldbahn75 




Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 70



Wysłany: Pią Kwi 14, 2017 06:10   

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=105058
 
 
Saaphyri 



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 236

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 14, 2017 20:45   

Znaczy sie jak sie na jeden z tych dwóch przewodów które swego czasu były podłączone do czujnika temperatury a dokładniej do termistora tam co jest trójnik co idzie do węża chlodnicy, to poporsut słychać ze 3 sekundy takie " bzzz " jakby sie ustawiała przepustnica. Podobno odpowiada ten potencjometr za obroty biegu jałowego. Sa omne na poziomie 1tysiąca i trzymaja sie rowno.

__________

A tak z innej beczki:

Rano przychodze - auto odpala ale zaraz gasnie, tak za 4 razem załapie i pali juz normalnie
do pracy dojezdzam, wychodze po 8h znowu to samo
Wracam do domu i jak wsiade powiedzmy po 4 godzinach to auto odpali normalnie a jak postoi dluzej to za ktoryms razem dopiero.

Sprawa ma sie tak, że auto pali na nie wiem 500 obrotach ? moze nawet mniej. Czasem dojdą do tysiąca ale jak depne gaz to obroty spadaja, jak depne gaz mocno to pradowpodobnie by auto zgasło bo obroty spadają, aczkowiliek nie probowałem go cisnac az do zgasniecia wiec nie moge tego potwierdzic praktyką. Jak pochodzi bez wciskania gazu kilka sekund i sie ustabilizuje to już normalnie gaz wciska m iboroty rosną. hmm ?

______

Dodam, że alternator mam walnięty, wcześniej ładował gdzies 12v a ostatnio ładuje mi 16v. Aku też do wymiany mam juz naładowanty jutro wsadze. Rozrusznik też oryginal 18 lat, szczotki sie czasem w nim zawieszaja.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Kwi 15, 2017 00:41   

Saaphyri, ty się lepiej weź za to auto albo oddaj na złom.
Krokowy silniczek masz do wymiany. Nie czyszczenia - wymiany.
Regulator napięcia w alternatorze też. Oddaj go do renowacji wymienią też łożyska.
Akumulator kup nowy. Rozrusznik zregeneruj albo kup używany.
Ogarnij elektrykę w aucie.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] różnica między silnikami 1.4
emil888 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Mar 06, 2012 20:29
rovek
Brak nowych postów [r220 sd '97 rok] Różnica między D a SD
Pytanie które mnie nurtuje
matlacz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Mar 27, 2009 16:08
matlacz
Brak nowych postów [R25] Różnica między skrzyniami w 1,4 a 1,6
yaroszek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Lip 02, 2013 10:42
leszczu
Brak nowych postów [R200] Roznica miedzy silnikami
topolinocarino Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Maj 04, 2007 16:45
piter34
Brak nowych postów [214Si a VCC] Różnica w komputerach między zwykłą a VCC
ADI-mistrzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Gru 30, 2009 20:46
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink