Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Mg ZT190 Blokady.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Mg ZT190 Blokady.
Autor Wiadomość
antek124 



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 76
Skąd: czeremcha



Wysłany: Sob Cze 20, 2020 21:57   [R75] Mg ZT190 Blokady.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999

Poszukuję blokady rozrządu do MG zt 190 2.5V6.
Czy ktoś z Kielc i okolice posiada takie blokady? I czy, ktoś by użyczył odpłatnie takie blokady? Szykuję się do zmiany rozrządu na przyszły piątek.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 20, 2020 21:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piotrpg 




Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 36



Wysłany: Nie Cze 21, 2020 09:11   

Ktos z forum wypożycza .
na fb szybciej ci odpiszą.
Potrzebujesz blokady + dodatek do 190(inne nakladki)
 
 
antek124 



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 76
Skąd: czeremcha



Wysłany: Nie Cze 21, 2020 10:41   

Wolałbym odebrać osobiście niż bawić się z kurierem. Dla tego szukam kogoś z okolic. Dzięki za wiadomość. Pozdrawiam.
 
 
piotrpg 




Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 36



Wysłany: Nie Cze 21, 2020 11:00   

Zmieniałem bez blokad :P :P .
Najpierw male paski potem główny. Nie ma problemu.Nie wolno tylko kół walków od strony paska głównego odkręcać. bo sa bez klina. Sprawdź napinacz hydrauliczny rozrządu czy żyje ;)
 
 
antek124 



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 76
Skąd: czeremcha



Wysłany: Nie Cze 21, 2020 21:10   

Tak tylko u mnie jest taka przypadłość że zmieniać będę wałki z 2.0 v6 na wałki z MGzt190. Więc wiąże się ze zmianami wałków i rozkręceniem kół. A druga sprawa to nie przypominam sobie a żeby był tam wałek gładki. Wałki miały wycięcia na klin koła.

[ Dodano: Nie Cze 21, 2020 21:10 ]
Adaptery na mgzt 190 mam już załatwione. Kto w okolicach kielc posiada blokady do r75 2.5 v6?
 
 
Mariuszczs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2019
Posty: 89



Wysłany: Pią Cze 26, 2020 13:31   

Daj znać czy tłoki spotykają się po takim zabiegu z zaworami. 2.5 ma wyższą krzywkę. Wydaje mi się że nie bez powodu zrobili inne wałki do 2.0

[ Dodano: Pią Cze 26, 2020 13:31 ]
Ile płaciłeś za komplet wałków ?
Mapkę wgrywasz z MG, czy wymieniasz kompa lub stroisz ? Jeśli wgrywasz to czy TOAFem da się to ogarnąć ?
 
 
antek124 



Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 76
Skąd: czeremcha



Wysłany: Sob Cze 27, 2020 21:38   

Po niedzieli będę robić. Przecież zawory 2.0v6 i 2.5v6 są takie same. wcześniej sprawdzałem jak miałem silnik 2.0 v6. Za wałki dałem 300zł z przesyłką. Jak zrobię to się odezwę. A będę wgrywać od MG, tylko muszę się ugadać z Mariuszem. Toaf chyba nie da rady przy benzynie.
 
 
Mariuszczs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2019
Posty: 89



Wysłany: Nie Cze 28, 2020 12:06   

Zawory takie same ale wał robi jeden obrót a tłok w 2.0 robi mniejszy przesuw w tym czasie czyli przy jakimś tam małych obrocie wału tłok w 2.0 robi ciut mniejszy suw niż tłok w 2.5 i tutaj zastanawiające jest dlaczego wałek wydechowy zrobili 1 mm niższy. Może jest miejsce, tylko zwracam uwagę na okoliczność. Skręć sobie te kilka Nm na starych uszczelkach i popatrz co się dzieje. Rozrząd pracuje kątowo razem z wałem sztywno. W razie czego można przefrezować tłoki.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Cze 28, 2020 16:11   

Ja mam blokady ale bodajże bez adapterów na 190KM
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Nie Cze 28, 2020 22:43   

Mariuszczs napisał/a:
Mapkę wgrywasz z MG, czy wymieniasz kompa lub stroisz ? Jeśli wgrywasz to czy TOAFem da się to ogarnąć ?

Nie.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
Mariuszczs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2019
Posty: 89



Wysłany: Nie Lip 19, 2020 11:39   

Jeszcze warto przeanalizować ( ja nie mam wiedzy ale mi świta ) czy wałki wydechowe jednak nie były by lepsze od 2.0. Do tego strojenie zamiast wgrywania softu z MG 190 ? krutszy skok to pole do popisu na większe obroty mocy max

[ Dodano: Nie Lip 19, 2020 11:39 ]
jak to wyszło wszystko ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT/ZS] ECU MG ZT190 vs. ZS180
Markzo Rover serii 75, MG ZT 12 Pon Lis 14, 2011 08:53
Markzo
Brak nowych postów [MG ZT190] Problem, cylinder!
Palal Rover serii 75, MG ZT 3 Wto Wrz 11, 2018 19:16
adam_26
Brak nowych postów [MG zt190]Problem z obrotami
kaoka52 Rover serii 75, MG ZT 11 Sob Sty 09, 2016 15:31
dj_darco
Brak nowych postów [MG ZT190]Gajzer ze zbiorniczka wyrównawczego?
pachuxd Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Wrz 10, 2020 13:28
SeniorA
Brak nowych postów [MG ZT 190] Różnice w ustawieniu rozrządu R-75 V6 a MG ZT190
carduus Rover serii 75, MG ZT 20 Wto Maj 21, 2019 21:26
RobertoP



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink