Forum Klubu ROVERki.pl :: Filtr stozkowy.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr stozkowy.
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Maj 13, 2007 09:59   

Przepraszam ze tak nie na temat ale czy BubuZR przyjedziesz do modlina na zlot?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 13, 2007 09:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BubuZR 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 125
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Maj 13, 2007 11:07   

Przepraszam za kontynuację OT... jak nie będę miał w tym czasie nic do roboty to może wpadnę... no chyba, że nikt z Poznania i okolic nie pojedzie to odpadam.
_________________
www.wgrzesiak.com - fotografia motoryzacyjna
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Maj 13, 2007 11:12   

BubuZR napisał/a:
Pokaże pokaże z tego względu, że już na hamowni będzie wychodziło czy i jak poprawia lub pogarsza się charakterystyka pracy silnika... prawda jest taka, że sam stożek to poprawić może jedynie samopoczucie i dźwięk płynący spod maski...


sam stozek tak, ja mam na mysli calkowicie zrobiony dolot zimnego powietrza wraz ze stozkiem :) zamontowany poprawnie i wtedy jest efekt :D
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
BubuZR 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 125
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Maj 13, 2007 11:17   

No tak, wtedy jest :mrgreen: w sumie patrząc po swojej komorze silnika i (chyba) w 214 to szkoda, że Brytyjczycy umieścili filtr powietrza między silnikiem, a akumulatorem, bardziej podobało mi się rozwiązanie w Civicu, gdzie filtr powietrza jest umieszczony kawałek za kielichem, co pozwala na swobodne wsadzenie całkiem sporego boxu.
_________________
www.wgrzesiak.com - fotografia motoryzacyjna
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Maj 13, 2007 11:53   

Moje 5 groszy...
Polska jest nadal biednym krajem, w którym nie ma firm wyspecjalizowanych, potrafiących powiedzieć wszystko tuningu samochodów danej marki (z wyjątkami grupy VW). W związku z tym, każdy przypadek powinien być traktowany indywidualnie. Większość przypadków, z którymi się zetknąłem, poprawiała jedynie samopoczucie właściciela... Ale tylko do wizyty na hamowni.
Znam conajmniej kilka przypadków, w których właściciele po experymentach wrócili do serii. Dodatkowo, kosztował ich sporo pracy.

[ Dodano: Nie Maj 13, 2007 12:09 pm ]
... aby samochód miał fabryczne osiągi.
Osobiście, może jestem już starym grzybem, ale mnie by się nie chciało czyścić filtra i babrać się w oliwie do natłuszczania co 5kkm dla 0,5 konia mechanicznego...
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Maj 13, 2007 12:10   

W Hondach jest super rozwiazanie, szczegolnie ze stozek jest oddzielony jeszcze akumlatorem od silnika :) i seryjnie jest duza dziura doprowadzajaca powietrze:)

ja u siebie wybebeszylem co sie da zeby jak najwiecej zimnego lecialo plus mam filtr obudowany i mam o wiele wieksza dynamike niz seria. Szkoda tylko ze mam dupiany silnik :P no ale prezentow sie nie wybiera... zastanawiam sie nad zmiana, bo chce mocniejszy silnik, tylko nie wiem czy cale auto czy swapowac
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Maj 13, 2007 12:12   

Szybciej, lepiej i taniej będzie częstsza wymiana seryjnego filtra, aby zawsze był czysty.
 
 
sliwka 




Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 64
Skąd: Koło koło Konina



Wysłany: Nie Maj 13, 2007 13:09   

co tak wsiedliście nakpt?? :roll: przecie dobrze gada
_________________
działać, działać!!
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Maj 13, 2007 15:22   

jakby dobrze gadal to bysmy nie wsiedli na niego ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 14, 2007 09:07   

xavier napisał/a:
powiem tak..glosniej slychac swist turbiny i na 2gim biegu jest faktycznie lepszy zbior

To już przerabiałem. Głośny wydech i bardzo twarde zawieszenie. Sbiektywnie auto niesamowicie zap...a ale ale można je objechać kładącym sie na boki, cichym "dupowozem". Jak przejechałem się SC Sportingiem odniosłem wrażenie, że auto naprawdę jest szybkie, głośne i mocno trzęsie :)
Sęk w tym, że jak sprawdziliśmy się na światłach (jechałem ledwie turlającym się Mondeo 1.8 Tourer), okazało się, że szybkie SC ogląda tylny na dwójce tylny zderzak z dużej odległości... to już nie było placebo :)

[ Dodano: Pon Maj 14, 2007 9:13 am ]
HaDeSsS napisał/a:
a hamownia Ci nie pokaze tego co ulica

Faktycznie, ulica pokaże Ci jedynie różnicę między kierowcami...
Jedyny obiektywny pomiar daje tylko i wyłącznie hamownia, pod warunkiem, że pomiar dokonywany jest w zbliżonych warunkach pogodowych.
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Maj 14, 2007 11:47   

Tomi, chodzilo mi o ulice nie w znaczeniu kreski, ale dynamiki jazdy i pracy silnika
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Maj 14, 2007 14:38   

Tomi napisał/a:
HaDeSsS napisał/a:
a hamownia Ci nie pokaze tego co ulica


HaDeSsS napisał/a:
Tomi, chodzilo mi o ulice nie w znaczeniu kreski, ale dynamiki jazdy i pracy silnika

Czyżby ch-ka silnika zmieniała się po wyjeździe z hamowni? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Maj 14, 2007 15:57   

A czy ja cos takiego powiedzialem ??
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Maj 14, 2007 16:08   

HaDeSsS napisał/a:
A czy ja cos takiego powiedzialem ??

Ty to tylko sugerujesz swoimi wypowiedziami, które cytowałem.

Jeżeli źle Ciebie zrozumiałem, to napisz co miałeś na myśli pisząc "a hamownia Ci nie pokaze tego co ulica" oraz "Tomi, chodzilo mi o ulice nie w znaczeniu kreski, ale dynamiki jazdy i pracy silnika".

Hamownia moim zdaniem pokazuje możliwości silnika, natomiast ulica to już są możliwości samochodu (jako całości) + umiejętności kierowcy.
Ty cały czas piszesz o silniku.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Maj 14, 2007 16:22   

Ok, nie wyrazilem sie odpowiednio jasno..

Chodziło mi o mozliwosci samochodu na ulicy, ktore mogą wzrosnac bardziej niz bedzie to widoczne na hamowni.
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Maj 14, 2007 16:32   

HaDeSsS napisał/a:
Chodziło mi o mozliwosci samochodu na ulicy, ktore mogą wzrosnac bardziej niz bedzie to widoczne na hamowni.

Moim zdaniem wzrost będzie wprost proporcjonalny. :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Maj 14, 2007 16:54   

Ja własnie twierdze ze bedzie bardziej niz proporcjonalny :P hehe ach to licealne matematyczne slownictwo :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Maj 14, 2007 17:05   

HaDeSsS napisał/a:
Ja własnie twierdze ze bedzie bardziej niz proporcjonalny

Możliwości samochodu to moim zdaniem składowa stała. Składowa zmienna to umiejętności kierowcy (umiejętności ogólne oraz wykorzystania możliwości samochodu)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 14, 2007 17:11   

Tomi napisał/a:
HaDeSsS napisał/a:
a hamownia Ci nie pokaze tego co ulica

Faktycznie, ulica pokaże Ci jedynie różnicę między kierowcami...
Jedyny obiektywny pomiar daje tylko i wyłącznie hamownia, pod warunkiem, że pomiar dokonywany jest w zbliżonych warunkach pogodowych.
HaDeSsS napisał/a:
Tomi, chodzilo mi o ulice nie w znaczeniu kreski, ale dynamiki jazdy i pracy silnika

Tzn. co?? Bo już nie rozumiem. Paliwo się zmieni?? Gęstsze powietrze będzie?? A może przed wyjazdem na miesto specjalnie oblkładasz sobie lodem przewody dolotowe?
HaDeSsS napisał/a:
Chodziło mi o mozliwosci samochodu na ulicy, ktore mogą wzrosnac bardziej niz bedzie to widoczne na hamowni.

W jaki spasób?? Czyżby bardziej zdesperowany kierowca będzie więcej mieszanki wpychał do kolektora dolotowego??
Hamownia jest najbardziej obiektywnym miernikiem, nie czułym na subiektywne odczucia. Cinqecento sporting niezależnie od tego jak twarde posiada zawieszenie, ma tylko 54 konie (choć trzęsie jak 300-konny WURC).
Tyle na temat stożka i subiektywnych odczuć użytkownika.
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Maj 14, 2007 18:33   

Tomi napisał/a:
Tomi napisał/a:
HaDeSsS napisał/a:
a hamownia Ci nie pokaze tego co ulica

Faktycznie, ulica pokaże Ci jedynie różnicę między kierowcami...
Jedyny obiektywny pomiar daje tylko i wyłącznie hamownia, pod warunkiem, że pomiar dokonywany jest w zbliżonych warunkach pogodowych.
HaDeSsS napisał/a:
Tomi, chodzilo mi o ulice nie w znaczeniu kreski, ale dynamiki jazdy i pracy silnika

Tzn. co?? Bo już nie rozumiem. Paliwo się zmieni?? Gęstsze powietrze będzie?? A może przed wyjazdem na miesto specjalnie oblkładasz sobie lodem przewody dolotowe?
HaDeSsS napisał/a:
Chodziło mi o mozliwosci samochodu na ulicy, ktore mogą wzrosnac bardziej niz bedzie to widoczne na hamowni.

W jaki spasób?? Czyżby bardziej zdesperowany kierowca będzie więcej mieszanki wpychał do kolektora dolotowego??
Hamownia jest najbardziej obiektywnym miernikiem, nie czułym na subiektywne odczucia. Cinqecento sporting niezależnie od tego jak twarde posiada zawieszenie, ma tylko 54 konie (choć trzęsie jak 300-konny WURC).
Tyle na temat stożka i subiektywnych odczuć użytkownika.



na hamowni sa suche fakty, a na drodze rzeczywistosc
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Filtr Stozkowy
Kamill1176 Tuning mechaniczny 1 Sro Sie 24, 2016 09:13
bociannielot
Brak nowych postów [R ALL] Filtr stożkowy a gaz w aucie ... ??
andrzejziom Tuning mechaniczny 6 Nie Kwi 05, 2009 23:25
Tomek1212
Brak nowych postów Filtr Stożkowy Rover416si
Luk88 Tuning mechaniczny 4 Czw Paź 04, 2007 17:35
giewu
Brak nowych postów [214] Filtr stożkowy / dolot
Szulz Tuning mechaniczny 6 Pią Kwi 29, 2016 19:47
tomii620si
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ Rover 620 SDI] Filtr stożkowy
Artur20-2012 Tuning mechaniczny 5 Sro Wrz 12, 2012 12:23
Pływak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink