Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Zbyt duże spalanie oraz problem z immo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 16:53
[R414] Zbyt duże spalanie oraz problem z immo
Autor Wiadomość
dudi30 



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 30
Skąd: Środa Śląska



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 16:30   [R414] Zbyt duże spalanie oraz problem z immo
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996

witam, ja mam rover 414 1,4 16v za 1996 roku i za dużo mi pali bo około 9l przy spokojnej jeździe na trasie i mam też obroty za duże ok 1300 wydaje mi się ze mam nieoryginalny komputer (auto kupione niedawno) czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie nr seryjne komputera powiinny być de tego auta i czy bedzie pasować komputer z poloneza 1,4 16 v które też miały silnik rovera ?? ? A i jeszcze jedno - rozładował mi się akumulator i po nmaładowaniu nie działa mi pilot i immobiliser co się stało??
_________________
DvDi
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 25, 2010 23:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 09, 2007 16:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Maj 09, 2007 16:45   

dudi30 napisał/a:
mam też obroty za duże ok 1300

TAkie są obroty jałowe?

dudi30 napisał/a:
czy bedzie pasować komputer z poloneza 1,4 16 v które też miały silnik rovera ?? ?

Dlaczego chcesz szukać kompa z Poloneza?
Kompów od R jest pod dostatkiem, a na podmianę musisz mieć komp o takich samych numerach MKC xx xx xx.

dudi30 napisał/a:
rozładował mi się akumulator i po nmaładowaniu nie działa mi pilot i immobiliser co się stało??

Należy wykonać synchronizację pilota z centralką alarmu.
Szukanie nie boli:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#23
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dudi30 



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 30
Skąd: Środa Śląska



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 19:49   

to gdzie moge znaleźć taki komputer i jaka jest cena używanego komputera bo na allegro są tyle te do polonezów i własnie chodzi mi o te numerki komputera bo skąd mam je wziąśćjak wydaje mi sięze mój jest nieoryginalny :( prosze żeby ktoś podał mi jakie ma w aucie o tych samych parametrach a te obroty 1300 to są na wolnych obrotach
_________________
DvDi
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 19:51   

a po co chcesz wymieniać kompa , wymien silniczek krokowy i będzie ok.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
dudi30 



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 30
Skąd: Środa Śląska



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 19:56   

Chce mieć pewność ze jest to dobry komp. żeby w przyszłości nie mieć z tym problemów a gł. chodzi o zbyt duże spalanie.......
_________________
DvDi
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 09, 2007 19:58   

No właśnie dlaczego komp?? Jesteś pewny, że to on?? Kompy się psują, ale duzo częściej padają inne rzeczy. Zrób jak pisze PHJOWI wyczyść lub wymien krokowca i powinno pomóc. A przynajmniej będziesz pewny, ze to nie jest przyczyna. Zeby sienie okazało, że wymienisz kompa a to nic nie da.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
dudi30 



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 30
Skąd: Środa Śląska



Wysłany: Czw Maj 10, 2007 01:13   

Wielkie dzięki za opis jak zsynchronizować pilot z alarmem :) zaoszczędziłem 150 zł. :) :) a co do tego komputera to wydaje mi się ze mój jest za duży bo nie pasuje do oryginalnych otworów na śruby i to mnie męczy a;e zrobie tak jak radzicie. Ile może kosztowac używany czy też oryginalny komputer, gdzie go kupić i jaki ma mieć symbol - może odpowie mi ktoś kto ma taki sam rover 414 1,4 16V z 96 roku albo wyśle fote jak to wygląda pod jego maską........
_________________
DvDi
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Maj 10, 2007 09:59   

Dalej się pytamy: CZy jesteś pewny, że to komp???? Opisz co do tej pory sprawdziłeś.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
dudi30 



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 30
Skąd: Środa Śląska



Wysłany: Czw Maj 10, 2007 10:55   

Jeszcze nie zdążyłęm sprawdzić niczego bo dopiero co uporałem sie z immo. ale mówie że mój komp jest za duży i nie mieści sie w fabryczne miejsce a poza tym juz 2 mechaników mi powiedziało ze to jest inny komp niż powinien byc, po drugie widziałem fote kompa innego auta i jest prawie 2 razy mniejszy. tu zdjęcie kompa od innego auta http://www.fotosik.pl/pok...cf4339245b.html mój jest 2 razy szerszy dlatego jestem prawie na 100% pewny że jest nieoryginalny i to może być powód zbyt dużeg ospalania czy tez innych rzeczy które mogą mi wyjśc w przyszłości w po południ wstawie zdjęcie mojego kompa :( dlatego pytam jaki to ma być kop (jakie nr seryjne) i gdzie go moge kupić i za ile, używany lub nowy.........

[ Dodano: Czw Maj 10, 2007 11:15 am ]
A i jeszcze jedno...... czy po ewentualnej wymianie komputera bede miał jakieś problemy żeby otwierać samochó pilotem tym co mam teraz bez żadnego synchronizowania.. czy imm jest zapisany w tym własnie kompem??? a jezeli juz tak to czy bedzie to tkaie proste jak w opisie wcześniejszym ??
_________________
DvDi
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 10, 2007 11:30   

dudi30 napisał/a:
A i jeszcze jedno...... czy po ewentualnej wymianie komputera bede miał jakieś problemy żeby otwierać samochó pilotem tym co mam teraz bez żadnego synchronizowania

Podejrzewam, że tak, ale to będzie musiał ktoś potwierdzić.

Zrób fotkę swojego kompa albo napisz nam jakie są jego numery lub oznaczenia.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Maj 10, 2007 16:01   

trzeba synchronizowac kompa z immo, potrzebny do tego komputer diagnostyczny tylko do roverów
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 10, 2007 16:04   

komp z poloneza najprawdopodobniej nie podejdzie, bo wraz z nim trzeba by bylo zmieniac kolo zamachowe
jesli na jalowych na cieplym silniku ci trzyma 1300 to za duzo, moze masz czujnik temp zepsuty
byc moze trzeba tez zrobic reset pamieci adaptacyjnej kompa
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 10, 2007 16:10   

AndrewS napisał/a:
byc moze trzeba tez zrobic reset pamieci adaptacyjnej kompa

Jak się to robi?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Maj 10, 2007 16:14   

ja to robie testbookiem
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 10, 2007 16:16   

PHJOWI napisał/a:
ja to robie testbookiem

No nie wątpie. Ja się pytam jak to zrobić bez TestBooka.

Podejrzewam, że Andrzejowi chodzi o reset nastaw silnika krokowego (pięć razy pedał gazu w podłogę).
Dla mnie pamięć adaptacyjna to zupełnie co innego. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Maj 10, 2007 16:19   

jak dobrze pamiętam 5 razy i chyba gaz do czerwonej kreski, ale to tylko moja sugestia :)
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 10, 2007 16:21   

PHJOWI napisał/a:
jak dobrze pamiętam 5 razy i chyba gaz do czerwonej kreski, ale to tylko moja sugestia :)

Ale to tylko reset nastaw krokowca, który np. nie bierze udziału w ustalaniu czasu wtrysku podczas przyspieszania.
Pamięć adaptacyjna (mapy paliwowe korekt) to coś innego niż nastawy silnika krokowego.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 10, 2007 16:21   

piter34 napisał/a:
Podejrzewam, że Andrzejowi chodzi o reset nastaw silnika krokowego (pięć razy pedał gazu w podłogę).


dokladnie o to mi chodzi

piter34 napisał/a:
Dla mnie pamięć adaptacyjna to zupełnie co innego.


masz ksiazke tam wszystko jest opisane, jak dobrze pamietam to ten reset obejmuje wlasnie nastawy silnika krokowego

sa tam dwa dzialy "Pamiec Adaptacyjna" i "Adaptacyjna regulacja biegu jalowego " w obu dzialach jest mowa obiegu jalowym silnika nie ma nic o mapach
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 11, 2007 12:22   

Na moje oko to jest komp z poloneza.

[ Dodano: Pią Maj 11, 2007 12:22 pm ]
O taki jak te:
http://allegro.pl/search....y=0&new=0&pay=0
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Maj 12, 2007 22:08   

na wyglad faktycznie jak "poldkowy ",
dziwne jest to ze samochod wogole odpala
dla pewnosci podaj jeszcze numer jaki ma ten komp
nasz rover 214 Si wogole nie odpala na kompie z poldorovera
obroty zdecydowanie za wysokie
albo nastawy silnika krokowego sa zle potrzebny mu reset
albo dziala caly czas automatyczne ssanie
wtedy podejzany jest czujnik temp plynu chlodzacego
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R414] Problem z immo
niemogę uruchomić auta, alarm się niewyłącza
dtx Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pią Kwi 27, 2007 10:19
maciej
Brak nowych postów [R414] Usunięty Immo, problem z odpalaniem ze stacyjki
alfam17 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Czw Lis 24, 2011 22:46
alfam17
Brak nowych postów [R414] Zbyt wczesnie załączający sie ABS
coliniak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Wto Paź 20, 2015 20:41
kolin17_71
Brak nowych postów [R416SI] Duze spalanie
niu90 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 28 Pon Mar 25, 2013 16:14
boczas
Brak nowych postów [R400] Duże spalanie w mieście z 9l do 15 l/100
Tytus_K Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Mar 11, 2009 19:04
Tytus_K



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink