Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Cewka czasu wtrysku paliwa kod 34
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:49
[R400] Cewka czasu wtrysku paliwa kod 34
Autor Wiadomość
arjo1 



Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 5
Skąd: Sieradz



Wysłany: Czw Sie 16, 2007 20:13   [R400] Cewka czasu wtrysku paliwa kod 34
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam wszystkich kilka dni temu zakupiłem [R 400 2,0SDI 99r] i mam następujący problem a mianowicie w trakcje jazdy zapala się chack i samochód traci moc. Sczytany numer błędu to 34 czyli cewka czasu wtrysku paliwa. Po sprawdzeniu okazało się że urwany jest przewód przy kostce idący do pompy. Kostka ta posiada 3 złącza do których dochodzą dwa przewody. Jeden z przewodów dochodzi do pinu nr. 1 i wychodzi również z pinu nr. 1, drugi dochodzi do pinu nr.2 a niestety nie wychodzi z niego a wyjście jest z pinu nr. 3. I tu moje pytanie: Jakie jest prawidłowe połączenie przewodów w kostce? Na co jeszcze zwrócić uwagę?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 29, 2010 17:20, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 16, 2007 20:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Sie 16, 2007 20:20   

Popraw temat na zgodny z zasadami
Cewka czasu wtrysku jest umieszczona w pompie wtryskowej.
Najczęstszą przyczyną wyskoczenia takiego błędu jest przerwa w okablowaniu pompy.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sie 16, 2007 20:21   

Witamy i na początek zrypka :mrgreen: zapoznaj się z ZASADAMI pisania tematów w usterkach i popraw swój temat.

A teraz te przyjemniejsze rzeczy: TUTAJ znajdziesz link do RAVE a w nim są kompletne schematy elektryczne na podstawie których powinieneś bez problemu znaleźć właściwy sposób podłączenia przewodów przy pompie.

i ogólnie poczytaj sobie techniczny FAQ i inne artykuły na stronie ;)

No i gratuluję nabycia Roverka :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
arjo1 



Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 5
Skąd: Sieradz



Wysłany: Pią Sie 17, 2007 19:36   

Witam niestety problemów ciąg dalszy i tu moje pytanie czy przewód różowo-czarny podłączony do przepływomierza do piny nr. 2 i jeszcze do kilku czujników powinien mieć potencjał masy?
Pozdrawiam
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 17, 2007 22:21   

arjo1, dostałeś ostrzeżenie za niestosowanie się do zasad kącika i upomnień administracji forum.

TUTAJ znajdziesz częściową odpowiedź na swoje drugie pytanie.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
arjo1 



Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 5
Skąd: Sieradz



Wysłany: Czw Sie 23, 2007 21:26   

Witam
Problem został rozwiązany. Urwany przewód musi być połączony do cewki znajdującej się w pompie wtryskowej i wtedy po włączeniu zapłonu słychać charakterystyczne buczenie. W trakcie naprawy pojawił się kolejny problem z czujnikiem podniesienia igły wtryskiwacza uszkodzona okazała się złączka. Na szczęście przepływomierz był ok. Dziękuję wszystkim za pomoc.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sie 23, 2007 21:34   

Ułamane przewody przy pompie są bolączką tych silników. Warto od czasu do czasu się im przyjrzeć ;) Fajnie, że wszystko działa ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Cewka czasu wtrysku paliwa
k.wrobel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Mar 04, 2008 22:15
k.wrobel
Brak nowych postów [R420Di, 96r] Błąd 34 - Cewka czasu wtrysku paliwa
laskarm Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Sty 27, 2010 19:14
szoso
Brak nowych postów [R420D 96r] Alarm bez pilota zazbraja się od czasu do czasu
Kabotyn Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Czw Paź 01, 2009 00:00
kasjopea
Brak nowych postów [R45] Głupiejący alarm od czasu do czasu
ADI-mistrzu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pon Lut 03, 2014 15:16
IROLA
Brak nowych postów [Rover 420DI] Cisnienie wtrysku paliwa ??
janusz9111 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Gru 28, 2011 19:43
bizon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink