Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Pompa wspomagania i przekładnia kierownicza
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Pompa wspomagania i przekładnia kierownicza
Autor Wiadomość
michal_s. 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 45
Skąd: Wschowa



Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 18:38   [R620] Pompa wspomagania i przekładnia kierownicza
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam, mam takie pytanie; czy jest jeden rodzaj pompy wspomagania w silnikach SDI 2,0 105 KM niezależnie od modelu auta? Konkretnie mam do wymiany taką pompę w swoim aucie (cieknie) i spotkałem sie z opinią, że w modelach 200, 400, 600 z tymi silnikami jest jeden rodzaj pomp a żnów inni twierdzą, że są rózne typy pomp?
I druga sprawa dotycząca przekładni kierowniczej. Może ktoś też wie, czy można jakoś naprawić przekładnię kierowniczą, bo z lewej strony jak trzymam za drążek kierowniczy a druga osoba kręci kierownicą to czuję bardzo mocne stuki i jest duży luz. Czy można to zrobić? Ciekawe też, czy przekładnia z wersji angielskiej różni się od tej z wersji prawostronnej (to w razie gdybym jednak musiał wymienić całą przekładnię).
Proszę o odpowiedzi osoby zorientowane, bo będę musiał chyba zamawiać na Allegro, a nie chciałbym kupić niewłaściwych części. Z góry dziękuję! :cry:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 10, 2011 15:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 18:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 08:38   

Wg. mnie różnica może występować raczej pomiedzy pompami wspomagania dla wersji z klimatyzacją lub bez niej. Niestety nie jestem w stanie tego teraz sprawdzić.
Co do układu ierowniczego, to może masz luz na "jabłku" i cały drążek do wymiany, a nie od razu przekładnię. To można sprawdzić zdejnując gumową osłonę i wtedy powinno być widać.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
rolfik 



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 31
Skąd: gda



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 22:21   

Z tego co zauwazyłem róznica w pompach jest.Pomimo tego ze wyglądają tak samo róznią się tyłem(mocowaniem do bloku), niektóte bloki silników sa z większymi garbami pod mocowanie właśnie tej pompy.To takie moje spostrzezenie , ale głowy nie dam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Przekładnia kierownicza
Kilers Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Gru 05, 2012 09:43
Perez
Brak nowych postów [R620] Pompa wspomagania
wojtas_77 Rover serii 600, Honda Accord 13 Nie Wrz 13, 2009 20:20
Mazak
Brak nowych postów [R620] Pompa wspomagania
Zeus Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Mar 30, 2009 22:24
NEOSSS
Brak nowych postów [R620] Pompa Wspomagania - Cieknie
76Elvis Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Lut 27, 2008 09:43
sTERYD
Brak nowych postów [R620] Padła pompa wspomagania ?
encor Rover serii 600, Honda Accord 5 Sob Mar 05, 2011 20:04
encor



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink