Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SDI '97]Ciśnienie wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SDI '97]Ciśnienie wtrysku
Autor Wiadomość
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Paź 08, 2007 21:01   [R220 SDI '97]Ciśnienie wtrysku

Witam chciałem zapytać ile powinno wynosic cisnienie wtrysku paliwa
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 08, 2007 21:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 17:36   

kadzaf napisał/a:
Witam chciałem zapytać ile powinno wynosic cisnienie wtrysku paliwa
nie wiem na pewno ... czy to nie chodzi o to co poniżej zaznaczyłem?
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 17:40   

No proszę. Można je kręcić do 5300rpm :lol: :wink:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 17:44   

czyli to nie to co chciał kolega kadzaf :oops: ?

zdecydowanie wolę jez. niemiecki i programy techniczne Mercedesa bądź Mana :twisted:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 17:49   

giewu napisał/a:
czyli to nie to co chciał kolega kadzaf :oops: ?

Nie, nie.
Zrzut dobry i tam jest to ciśnienie wtrysku.

Ja się odnosiłem do maksymalnych obrotów silnika. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 17:54   

Z tymi obrotami, to co rusz, to inaczej. W instrukcji do mojego r620 SDi 95r. stoi max 4200 rpm. W Szumiradzie Brt bez czekania do odcinki pokręcił mi do 4500, a ja w jego 220 SDi również bez czekania do odcinki wykręciłem ok 5000 :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 09, 2007 18:00   

thef, odcinka jest właśnie przy 5300rpm.

thef napisał/a:
W instrukcji do mojego r620 SDi 95r. stoi max 4200 rpm

Ale co? Jest napisane, żeby nie przekraczać, czy coś innego?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 18:18   

Piter, właśnie to zweryfikowałem, te 4200 to, wg moich umiejętności tłumaczenia, Maksymalna Prawidłowa Prędkość Obrotowa. Więc chyba jest tak, jak sugerujesz - nie przekraczać. Dla chętnych ;) :
- Deutsch - Hochstdrehzahl geregelt,
- English - Maximum governed speed
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 18:27   

giewu napisał/a:
czyli to nie to co chciał kolega kadzaf :oops: ?



dzieki za podanie
ale dziś własnie wyjałem jednego i jak sprawdziłem to pokazywał mi prawie 1900, a na wtryskiwaczu pisało 2000 ,wiec może być (nie leje,) a zimny ładnie pali)
bo jak na początku przyłozyłem kartke pod tłumik to kartka była lekko mokra, (wiec czyli nie spalał ) a potem jak jeszcze raz odpaliłem to juz mu przeszło (jak przykreciłem tego wtyskiwacza,i sprawdzeniu bezpieczników i kostek przewodów)

a czy spaliny powinny byc gorące (jak przyłoże ręke tak gdziez z 6cm od koncówki tłumika to nie moge utrzymać tak spaliny są gorące (czyżby był za pózny zapłon?)

[ Komentarz dodany przez: thef: Wto Paź 09, 2007 18:29 ]
Kadzaf zlituj się, używaj znaków interpunkcyjnych.
Ostatnio zmieniony przez thef Wto Paź 09, 2007 19:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 18:37   

Popatrz na fotki z Jachranki a konkretnie na tą:
http://www.roverki.pl/mod...howpic&pid=9615
i będziesz wiedział, czy są gorące :mrgreen: :mrgreen: :cool: :lol:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 18:41   

chyba niezle pałował silnik aby tak tłumik rozgrzać,u mnie napewno tak sie nie nagrzewa ale przy innych dieslach można utrzymac na takiej odległości ręke a u mnie sie nie da :???: (a przeciez układ wydechowy to tez długi jest wiec spaliny chyba nie powinny być aż tak gorące)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 18:52   

kadzaf napisał/a:
chyba niezle pałował silnik aby tak tłumik rozgrzać,

W końcu to były próby sportowe :twisted: :lol: a nie wycieczka emerytów ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:30   

a jak mozna sprawdzić kąt wtrysku paliwa?
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:35   

Tylko na komputerze. Rover Testbook lub Bosh KTS500 lub nowszy.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:38   

thef napisał/a:
Tylko na komputerze. Rover Testbook lub Bosh KTS500 lub nowszy.

a czy to jest jakis program?? i czy mozna go dostać oraz gdzie sie go podpina?
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:41   

kadzaf napisał/a:
a czy to jest jakis program?? i czy mozna go dostać oraz gdzie sie go podpina?
Niestety, to komputer wraz z oprogramowaniem, musisz podjechać do mechanika, który posiada taki osprzęt.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:45   

thef napisał/a:
kadzaf napisał/a:
a czy to jest jakis program?? i czy mozna go dostać oraz gdzie sie go podpina?
Niestety, to komputer wraz z oprogramowaniem, musisz podjechać do mechanika, który posiada taki osprzęt.

mam znajomego co posiada taki sprzet, tyle tylko nie ma akurat takiego oprogramowania
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:46   

Nie, to jest urządzenie. Kupić mozna, ale tanie nie jest :mrgreen: wpina się go w złącze serwisowe. Przeczytaj techniczny FAQ i wątki o [serii L] oraz artykuły ze strony klubowej a pewnie wiiele Twoich pytań stanie się nieaktualne ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:56   

http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
Brt a o co chodzi z kasowaniem tych błędów? i co oznaczają te skróty, co są napisane na zdjeciu?
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Paź 09, 2007 20:00   

To co znalazłeś, to procedura samodzielnego odczytu błędów zapisanych w pamięci komputera. Skróty oznaczają różne czujniki i urządzenia, z których komputer zczytuje podczas pracy różne dane. Błędy można usunąć ręcznie poprzez 55krotne przekręcenie stacyjki z pozycji 0 w pozycję II (zapłon) w kilkusekundowych odstępach czasu - po prostu komputer sam kasuje błędy jeżeli nie pojawią się powtórnie w określonej ilości cyklów odpaleń i to można tu wykorzystać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 SDI]Kat wtrysku
Bordos Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Czw Lip 09, 2009 23:32
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 SDI] Jak ustawić/sprawdzić kąt wtrysku?
kadzaf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Czw Gru 17, 2009 21:30
iwan00
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R220 SDI]Jaki kąt wtrysku w rover 220 sdi?
visionperfect Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Sty 18, 2013 17:09
szoso
Brak nowych postów [R220 SDi '97]Opóźnić czy przyspieszyć kąt wtrysku
marord Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pią Lis 20, 2009 09:55
Brt
Brak nowych postów [R220 SDi '97]Kąt wtrysku TDi - w którą stronę przekręcić ?
marord Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Gru 20, 2007 20:53
giewu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink