Forum Klubu ROVERki.pl :: ot sie zdarzyla przygoda taka pozbawilem swojego MG zderzaka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
ot sie zdarzyla przygoda taka pozbawilem swojego MG zderzaka
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 06, 2007 17:23   

Moze ja mam kontrole trakcji, ale nie mam narazie ABS'u a to podobno ze soba gra ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 06, 2007 17:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Gru 06, 2007 17:30   

MaReK napisał/a:
Moze ja mam kontrole trakcji,

To łatwo sprawdzić szukając przycisku na konsoli środkowej.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 06, 2007 17:37   

Nie mam takiego przycisku. Tytlko tempomat ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Gru 06, 2007 18:17   

No to i kontroli trakcji też nie masz :/
W R75/ZT była kontrola, którą dało się wyłączyć przyciskiem na konsoli środkowej. Nawet w tych modelach "drugiej" serii nie było takiej kontroli bez przycisku wyłączającego. Uwierz mi na drodze w zimę kontrola jest dobra, bo się zbiera, a nie ślizga. Ale jeśli się gdzieś pod górkę wyjeżdża to nie jest dobre, bo silnik ci nie wchodzi na obroty. Dużym plusem kontroli jest to że na asfalcie "zrywa" nie zrobisz i nie zdzierają się opony.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 06, 2007 22:13   

Ale ja nie podwazam istoty posiadania kontroly trakcji. Ubolewam, ze jej nie mam ;)
Wiem co to jest, to takie francuskie ESP - bardzo przydatna sprawa, jak slusznie piszesz przy ruszaniu na sliskim i przy zlapaniu np. wody pod kola.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
potrolu 




Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 56
Skąd: Międzyrzec Podlaski



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 10:27   

hmm 1-12-2007 a gdzie opony zimowe ?? ?
chyba że się mylę
_________________
PoTrolu
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 10:28   

nie myliłeś sie ;) ale już są ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 10:38   

MaReK napisał/a:
przy zlapaniu np. wody pod kola.

No to już Twoim ZT ćwiczyliśmy. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 10:38   

Są są jakies Bridgestone'y :)
Ale nawet sie lepiej pomyka ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 11:18   

za taką kase to sie nie dziwię, ze sie lepiej pomyka :mrgreen: ;) Ile w końcu napompowałeś??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 14:37   

2,3 i 2,2 :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:09   

Ja do swojego letnie Fulda (205/60/16) zapłaciłem 1460zł. Ale są naprawde dobre, super się trzymają drogi.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:14   

A ja za swoje 225/45/18 zaplacilem 2700 :(
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:16   

MaReK napisał/a:
A ja za swoje 225/45/18 zaplacilem 2700 :(

Nie dziwie się 225 i to 18...
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:19   

No wlasnie ;/ No ale jak to okreslil Tomi - Lanserka musi byc i w zimie ;)
Pewnie taniej wyszloby kupic 16" kola z oponami.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:21   

A jak z twardością na 18-tu calach? Chodzi mi o to jak bardzo czuć nierówności.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:22   

Najbardziej upierdliwe sa duze koleiny. A tak to staram sie nie jezdzic po dziurach, albo je jakos skutezcnie omijac. A co do twardosci no to auto jest sztywne ale radzi sobie z wybieraniem.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 17:14   

O_O w zimie bedziesz pomykac na 18 " 225/45 >??

normalnie szacuneczek jak dasz rade przez cala zime :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 18:28   

maniaq, ty nie kracz ;)
MaReK, a 16stki na przód by weszły?? Czasem minimum dla Ciebie to nie 17 cali??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 19:01   

Ja nie kracze ja podziwiam ;) Swoje 17 szybko do garazu schowalem , bo to jak autko sie nie miescilo w koleiny i wozilo na suchym, to nawet nie chce wiedziec co by bylo przy sniegu i blocie posniegowym. Wystarczy ze juz AX-em !! mnie w koleinach postawilo . a druga spraw przy stanie drog warszawskich to zwyczajnie szkoda felg :( moj wyglada jak ogorek jakis na stalowkach , ale ... "safty first" ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ale przygoda Roveroska
kolin Offtopic 12 Pon Lis 26, 2007 11:07
R-200
Brak nowych postów Moja przygoda z Roverkiem
MaReK Offtopic 16 Pon Sty 14, 2008 21:37
Azazel85
Brak nowych postów Sprzedałem swojego R
nie linczujcie ! ;-P
Owsik Offtopic 28 Pią Maj 09, 2008 12:36
misi3k
Brak nowych postów Tak zaczela sie moja przygoda ze zlotami...
Historia jeszcze z czasow grup dyskusyjnych.
MaReK Offtopic 6 Wto Lut 03, 2009 08:59
xROnx
Brak nowych postów jak zaczęła się Wasza przygoda z Roverem?
Markzo Offtopic 61 Wto Lis 18, 2008 15:08
ploomy



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink