Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Zamek centralny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Zamek centralny
Autor Wiadomość
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Gru 05, 2007 14:33   

MaReK napisał/a:
Teraz musze szukac sobie zamka do ZT ale nie wiem czy od R75 bedzie pasowal ;/

W MG-ZT sa na pewno "sportowe" zamki :mrgreen:

Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 05, 2007 14:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Gru 05, 2007 14:37   

piterku np. w mg zr jest inny zamek niż w r 25 , lukni w EPC , no już nie wspomne o wersji RHD
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Gru 05, 2007 14:44   

PHJOWI napisał/a:
piterku np. w mg zr jest inny zamek niż w r 25

Czym się różnią? :shock:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Gru 05, 2007 15:51   

posiadają tak zwany super lock, i w środku jest inaczej
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Gru 05, 2007 16:18   

Sportowe zamki sa szybsze ;) Wiec zlodziej ma mniej czasu na reakcje ;P

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Gru 05, 2007 16:21   

Sportowe zamki dodają 5KM i utwardzają zawieszenie :hahaha:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Gru 05, 2007 16:21   

MaReK napisał/a:
Sportowe zamki sa szybsze


:hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 05, 2007 19:06   

ja znow zaczynam sie zastanawiac nad rozwiazaniem, ktore mialem w poprzednim aucie , centralny otwieral z pilota drzwi , ale kluczyk od kierowcy i pasazera byl odlaczony , wiec sobie mozna bylo krecic :D w razie awarii pozostaje bagaznik ---- > wiem musi to byc ciekawy widok wsiadac do wlasnego auta przez bagaznik, ale umowmy sie centralny jest po to zeby dzialal, jak sie psuje to sie naprawia ;) a dlaczego wogole odlaczyc , bo przed swietami jak stawalem w miescie autkiem to ktos chcial mi sie wlamac do AX-a !! ale sie zdziwil jak mu zamek zostal w reku i zamias otworzyc drzwi to sie wysunal z dziury i lekko podgial tylko blache :) autko cale , radio - nawet bez panelu w srodku - cale . w tym kraju wszystko musi byc niestety pozamykane i zabezpieczone O_o
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Gru 05, 2007 20:04   

zostaw sobie w drzwiach kierowcy , bo(odpukać) siądzie pilot , to kodu nie wprowadzisz :)
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
PD 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 270
Skąd: Rybnik



Wysłany: Czw Gru 13, 2007 02:43   

ja tez mialem taki przypadek z zamkiem nawet z dwoma juz, najpierw prawy pozniej lewy, moze przez to ze mam opcje zamykania sie drzwi jak ruszam i one ciagle sie zamykaja itp.
a mianowicie reagowal tylko na zamkniecie z pilota, ogolnie za uzywke dalem 150 moze i drogo ale warto bo bardzo mnie to irytowalo gdzy nie umialem otworzyc drzwi.
chcialem zauwazyc ze to autko posiada 2 'zamkniecia' z kluczyka(lub wewnatrz auta z przycisku) takie jakby podstawowe(nie zamykal sie nawet bak i mozna bylo otworzyc drzwi od srodka) i drugie z pilota co zamykalo wszystko wlaczalo alarm i niee dalo sie otworzyc drzwi nawet od wewnatrz.
bylem ciekawy jak wyglada taki zamek od srodka i zauwazylem ze tam sa poprostu dwa silniczki i jeden mi akurat sie zepsul...
pozdrawiam
_________________
Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Gru 13, 2007 09:29   

PD napisał/a:
bylem ciekawy jak wyglada taki zamek od srodka i zauwazylem ze tam sa poprostu dwa silniczki i jeden mi akurat sie zepsul...
I to tłumaczy te wszystkie "dziwnie" i dotychczas niewytłumaczalne przypadki. Wielkie dzięki za informację!!!!

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 16:27   

Tez na to wpadlem jak go rozebralem ;)
Potem przez tydzien jezdzilem bez zamka ;)

Mariusz z Babic w koncu zalozyl mi uzywke za 150 zl od PHJowi i dziala po dzis dzien jak zloto. Ps. wbrew pozorom to troche sie trzeba napierniczyc z tym regulowaniem i zakladaniem.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pią Gru 14, 2007 09:23   

MaReK - mógłbyś wziąć ten uszkodzony zamek na Bemowo w najbliższą niedzielę? Chętnie rzucę na niego okiem :grin: .

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Gru 14, 2007 20:25   

Zostawilem go u Mariusza w garazu, ale jesli on to czyta, to moze go wezmie ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
air9 




Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: szczecin/dublin

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 02, 2011 18:11   

MaReK, mógł byś mi podpowiedzieć jak dostać śię do tego centralnego zamka, jakie śruby odkęć bo niestety nie mam pojęcią jak się do niego dobrać:(:(

z góry dzięki :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lut 02, 2011 18:47   

Żeby się dostać do zamka musisz zdjąć boczek.
Potem musisz kluczem "torx" odkręcić 3 śruby, znajdują się na krawędzi drzwi (zamknięte schowane są za słupkiem) :) Wewnątrz masz cięgna, które musisz delikatnie odczepić.

Odpinasz wtyczkę i linkę od klamki i powinien elegancko wyjść.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
air9 




Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: szczecin/dublin

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 02, 2011 20:23   

Dzięki:) brzmi bardzo łatwo ale jak parę miesięcy temu zabierałem się za to to była czarna magia... w weekend spróbuje jeszcze raz :)

dzięki :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lut 02, 2011 20:39   

Trochę gimanstyki jest z odpięciem rygla. Trzeba uważać żeby nie połamać plastików.
Jest jeszcze taki plasticzek na drucie. Ten plasticzek ma gwint i on odpowiada za klamkę zewnętrzną. Czasami to się luzuje, spada i nie można otworzyć drzwi od zewnątrz pomimo wysuniętego rygielka. Kiedyś u siebie się tym zajmę, ale musi się ocieplić ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Joanna_Rover_75 



Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 1
Skąd: Ballina/Killaloe



Wysłany: Wto Lut 08, 2011 20:10   

MaReK, mam rowniaz problem z otwieraniem auta po wymianie akumulatora nie moge otw z pilota

[ Dodano: Wto Lut 08, 2011 19:10 ]
pomozcie mi w mojej sprawie PROSZE
 
 
 
Lenin 




Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lut 09, 2011 16:03   

MaReK napisał/a:


Mariusz z Babic w koncu zalozyl mi uzywke za 150 zl od PHJowi i dziala po dzis dzien jak zloto. Ps. wbrew pozorom to troche sie trzeba napierniczyc z tym regulowaniem i zakladaniem.



Mam pytanie odnośnie zamka. Czy to prawda, że od anglika zamki nie pasują? Bo właśnie mam zamek do wymiany a oryginalny kosztuje ok 500zł :-/
Przestał mi się otwierać z zewnątrz (a wcześniej przestał reagować na zamykanie z kluczyka i z wewnątrz samochodu) i muszę za każdym razem od strony pasażera otwierać drzwi i dopiero wsiadam.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Centralny zamek
owerr Rover serii 75, MG ZT 20 Czw Cze 08, 2017 11:47
sknerko
Brak nowych postów [R75] Centralny zamek
Ozi546 Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Cze 01, 2022 22:21
tomi_zog
Brak nowych postów [MG ZTT] Zamek centralny
Mariuszczs Rover serii 75, MG ZT 0 Nie Lip 28, 2019 11:19
Mariuszczs
Brak nowych postów [R75] Centralny zamek
marcello Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Kwi 09, 2010 00:40
marcello
Brak nowych postów [R75] Centralny zamek
Drzwi kierowcy działają tylko z pilota (!?)
mecho Rover serii 75, MG ZT 7 Pon Mar 08, 2010 13:16
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink