Forum Klubu ROVERki.pl :: [R diesel ] PRZEPŁYWOMIERZ
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 22:56
[R diesel ] PRZEPŁYWOMIERZ
Autor Wiadomość
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 14:55   

henryk_w napisał/a:
Link do opisu metody tutaj:
...


prosilbym o wklejenie tutaj badz na prv metode, bo w linkach ktore tam wystepuja musialbym sie rejestrowac na forach.

pytanie czy ktos z Warszawiakow posiada ten "preparat" Kontakt WL >? ja na razie jestem uziemiony i nie bardzo mam jak pojechac i kupic, moze ktos moglby kupic i przywiezc na spot ? oddam $ . z gory dziekuje :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 07, 2007 14:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:34   

WITAM

KLIJĘT PAN TAAAAANIIIOOOO


I TAK SIĘ KOŃCZY ,,MUWIŁEM MARKOWI NIE KUPUJ ..NIE POSŁUCHAŁ


MARIAN
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:39   

Przeciez nie kupilem. Wlozylem tylko dla sprawdzenia - oddac moge ;)

Pozdro,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 07, 2007 17:07   

Heja :D

jak jestes mariusz rzuc prosze okiem na te przeplywomierze co wstawilem foty, tam jest jeden zamiennik, 2 oryginaly i zaden nie dziala jak powinien. mam jeszcze inny bosha , ale nie byl sprawdzony.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 22:16   

maniaq napisał/a:
prosilbym o wklejenie tutaj badz na prv metode
:
1. odkręcasz sensor z przepływki.
2. w szpary sensora pryskasz specjalnym alkoholem (Piro wskazał Kontakt WL jako właściwy).
Nie dotykasz żadnych elementów (drucików) w środku sensora.
3. Po wyschnięciu montujesz z powrotem.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 12, 2007 13:14   

Wczoraj dopiero mialem okazje wsiasc do autka po kontuzji i troszke wiecej pojezdzic - tak ok 150 km. - podziele sie wrazeniami , otoz zalalem bak i wyszlo mi spalanie 7,02 , przy czym nie oszczedzalem za bardzo auta i krecilem wysoko, bo chcialem spr czy lepiej wchodzi na obroty i nie zamula >? Wniosek >>>> nie zamula :D dopiero teraz idzie ladnie, plynnie przez caly zakres obrotow i jak widac spalanie tez jakby sie uspokoilo, zobaczymy po drugim baku. :?: W porownaniu do 8,3 jak bral wczesniej to duza zmiana ;)

Wydaje mi sie, ze przeplywka uzywka, ktora kupilem na alegro, jest sprawna i najlepsza z tych, ktore sprawdzalem, testowalem :) moze uda mi sie podpiac ja do kompa na ktoryms spocie i beda jakies obiektywne pomiary. takze zadnych zamiennikow i uwazac na oryginaly, bo tez moga nie dzialac jak powinny :|

pozdro

ps. sprobuje przeczyscic jak dostane ten preparat ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
vector2 



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 27
Skąd: stargard szczec.



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 16:04   

hmm a ja mam innjy problem z przeplywomierzem posiadam roverka 25 td idt i nie wiem co jest z ta przeplywka oraz jaka kupic dostalem 3 od kolesia niby boscha, ale bo zalozeniu roznice widac golym okiem jak samochod dochodzi w obrotach z i bez przeplywki ponad to bez dochodzi do 4000 tys obr. ale szybciutko a z do 5500tys ale znacznie wolniej prosze o pomoc :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Gru 12, 2007 16:29   

vector2 napisał/a:
ale bo zalozeniu roznice widac golym okiem jak samochod dochodzi w obrotach z i bez przeplywki ponad to bez dochodzi do 4000 tys obr. ale szybciutko a z do 5500tys ale znacznie

Czy to jest po polsku???

vector2, używaj znaków przestankowych (przecinki, kropki, itp.). Pisz po ludzku, bo ciężko to co napisałeś zrozumieć. Zresztą sam to przeczytaj...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
vector2 



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 27
Skąd: stargard szczec.



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 16:42   

no ja wiem wiem troszke sie spieszylem, no wiec tak samochodzik dziala ladnie , ale mulil sie do 2000 tys tak wiec jak wyczytalem na forach to musialabyc przeplywka, po odpieciu znacza roznica ! lepiej sie zbiera, ale tylko do 4 tys obr.(na luzie) czemu? natomiast z przeplywka ktora niestety nie dziala tak jak powinna jedzie do 5.5 tys ( to juz chyba normalne) ale niestety znacznie dluuuuzzzejjj...
ps. dzisiaj testowalem 3 rozne przeplywki i nadal nie dziala tak jak powinno :( a orginal jak wiadomo troszke kosztuje, a jak po zakupie tez nie bedzie dzialal jak powinno :/
ps2. mam nadzieje ze juz troszke jasniej napisane :P
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Gru 12, 2007 17:31   

vector2 napisał/a:
lepiej sie zbiera, ale tylko do 4 tys obr.(na luzie)

Na luzie się zbiera...? ;-)

vector2 napisał/a:
ps. dzisiaj testowalem 3 rozne przeplywki i nadal nie dziala tak jak powinno :(

Jakie to były konkretnie przepływki? Tanie zamienniki z allegro?
Najlepiej zainwestować w takiego BOSCHa jak był montowany oryginalnie.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
vector2 



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 27
Skąd: stargard szczec.



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 18:07   

heh na luzie to w sumie sie chyba nie zbiera :P ale na obrotomierzu widac roznice :P P
( na ulicy co prawda nie testowalem powyzej 4 tys chyba:P ale pewnie to samo by bylo)to byly bosche takie jak maniaq przedstawial na zdjeciach wczesniej (niby orginaly) ale kupione naprawdopodobniej na allegro, no tak najelpiej ale tak bosch to jakies 600-700zl :/
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 00:22   

vector2 napisał/a:
mulil sie do 2000 tys tak wiec jak wyczytalem na forach to musialabyc przeplywka, po odpieciu znacza roznica ! lepiej sie zbiera, ale tylko do 4 tys obr.(na luzie) czemu?
z tego co ja wiem to kazde auto nie ma kopa od najnizszych obrotow , wiec nie wiem o co chodzi z muleniem, przy ok 1,8 k rpm to auto zaczyna naprawde mocno ciagnac, bo to moment kiedy turbina naprawde zaczyna dmuchac i jest max moment obrotowy. do 4 tys idzie jak jest w trybie awaryjnym tzn walnieta przeplywka i chyba jak odpieta tez tak samo.

vector2 napisał/a:
natomiast z przeplywka ktora niestety nie dziala tak jak powinna jedzie do 5.5 tys ( to juz chyba normalne) ale niestety znacznie dluuuuzzzejjj...
ps. dzisiaj testowalem 3 rozne przeplywki i nadal nie dziala tak jak powinno :( a orginal jak wiadomo troszke kosztuje, a jak po zakupie tez nie bedzie dzialal jak powinno :/
bo przeplywka moze nie dawac sygnalu o bledzie, ale dawac zanizone wartosci i auto zamula. Za to idzie do konca obrotow , bo nie jest w trybie awaryjnym.

Nie wiem jakie przeplywki testowales i skad je miales. Niestety jestem swiadom, ze oryginal troche kosztuje ok 700 da sie zalatwic. Oficjalnie w boshu 952 zl - o ile mnie pamiec nie myli O_o
moja, ta ktora wydaje mi sie sprawna ( bo nie byla spr na kompie) , pochodzi jako uzywka z alegro. jak spr ze jest wszystko ok , to podam namiary na konkretna osobe w polecanych osobach z allegro ;) na razie poki nie mam pewnosci nie chce nikogo polecac, ale latwo znalezc osoby handlujace tym na alegro ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 09:10   

Kupilem wczoraj od Tomiego oryginal Bosha przeplyweczke nowkie sztukie niesmigana ;)
Niestety z powodu walki z krówką Viollci musialem przesunąć termin zmiany :)
Dzisiaj wykonam podejscie numer 2 i postaram sie zmienic.

Co do tego co pisze kolega Vector2 to:

mialem podobny objaw, ze silnik na luzie, po wcisnieciu pedalu gazu do podlogi,
do 3 tys. wkrecal sie b. powoli dopiero od 3 tys. szedl jak burza.
To wszystko na zamontowanym zamienniku ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 10:31   

maniaq napisał/a:
z tego co ja wiem to kazde auto nie ma kopa od najnizszych obrotow

No tak, ale jak masz podłączoną wadliwą przepływkę (podającą złe wartości), to przy niskich obrotach pod górkę ciężko na 1-ce wyjechać...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 11:07   

Dobrze piter34 prawi. Ja tak wlasnie mialem nawet na prostej ;D Nie chcial skubany ruszyc.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 12:54   

no to ja chyba mialem wiecej szczescia , bo ruszal, ale mial mula wyzej, od 3 k rpm jakbym pedalu gazu nie naciskal :| na szczescie teraz mu sie poprawilo YEEEEAH :D

no i spalanie jakby wieksze wtedy mial. spr i daj znac co i jak ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 13:01   

Jakby większe?
MaReK bez przepływki w trasie do Kraka miał 7,5 l/100km, a w Wawie, po podpięciu starej przepływki komp pokazał 15-16 l/100km!! :shock:
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 13:07   

Powiem Wam, ze wlasnie sobie wszystko zmienilem. Oczyscilem te styki itp. zeby bylo pewne. Podlaczylem nowke sztuke i ... mam wrazenie ze nie ma roznicy pomiedzy takim, a niepodpietym ;D

Przejechalem sie po uliczkach, zatankowalem go do pelna i jak nabral temp. rozpoczalem pomiary. Spalanie 10.2 / 100l podawane przez komputer. Troche duzo ;) No ale dobra.

Potem na prostej probowalem sprawdzic jakie mam przyspieszenie do 100km/h.
Jakbym nie probowal, to wychodzilo mi 11,8/s :)

A w ogole to ja juz nie wiem jaki mam tu silnik ;)
Czy on ma 113, 116, 131 czy 136 KM :)

Moze ktos sie wypowiedziec. Na naszej stronie nie ma danych tech. do MG ZT :(
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 13:09   

heheheh , no 8,3 8,5 w porownaniu do 7 teraz i przy ostzrejszej jezdzie bo spr jak sie kreci i jak powyzej 3k rpm chodzi ;) wiec roznica znaczna imho, bo jakbym palowal na zlej przeplywce to pewnie do 10 bym doszedl. Kolejny bak bedzie tak naprawde sprawdzianem jak spalanie, ale po opadaniu samej wskazowki widze ze jest lepiej :D

W porownaniu do marka to diametralan roznica, tylko on mowil ze ta jego to jzu zupelny trup byl moja zla dawala 400 parametrow, ale check juz wyskakiwal. Sprawdzalem przeplywki od kolegi z forum ktore byly lepsze, ale nie super sprawne. Pisalem o tym w pierwszym powscie tutaj.Pewnie dlatego, ze jego byl zlom totalny ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Gru 13, 2007 14:33   

Cytat:
A w ogole to ja juz nie wiem jaki mam tu silnik ;)
Czy on ma 113, 116, 131 czy 136 KM :)

Masz oczywiście 131KM, a to przyspieszenie jakieś mizerne... :/
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all diesel] Bioester
Chester Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 72 Sro Wrz 14, 2011 15:20
plemaster
Brak nowych postów [R All Di SDi Diesel 220 420 620] How-to kąt wtrysku
empe Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 51 Sob Maj 03, 2014 13:44
ziorock
Brak nowych postów [Rover 214] Jak diesel
marcelslu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Pon Gru 02, 2013 22:14
marcelslu
Brak nowych postów [Diesel] Co to za turbosprężarka?
Gegan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Paź 16, 2010 23:49
Gegan
Brak nowych postów [all diesel] Jak jeździć turbodieslem?
Jak dbac o diesla?
novy24 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Czw Cze 14, 2007 10:47
novy24



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink