Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Nie zapalil i padł immo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Nie zapalil i padł immo
Autor Wiadomość
konrad99 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 68
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 08:25   [R416] Nie zapalil i padł immo
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

wlasnie probowalem odpalic moje auto jak codziennie, mroz wcale nie wiekszy niz w poprzednich dniach, i niestety nic z tego nie wyszlo, krecilem krecilem ale on w ogole nie zaskakiwal. na koniec nie moglem wylaczyc immobilaisera ani zamknac samochodu pilotem. to dlatego ze rozladowalem akumulator? dodam, ze grzebalem wczoraj troche przy zamku od tylnej klapy bo ciezko sie zamykala, ale jak sprawdzalem dzisiaj, to lampka w bagazniku sie nie swieci
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 15:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 04, 2008 08:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 09:20   

Po pierwsze sprawdź kolego czy wszystko Ci lączy przy zamku w klapie, moglo się coś odlączyć. Tam jest czujnik. jak sprawdzisz wszystko, to odlącz akumulator, można go przy okezji naladowac :wink: i powinno być ok :grin: A, przejżyj jeszcze bezpieczniki :wink:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 09:38   

podstawowe pytanie czy otworzyles samochod pilotem czy kluczykiem. kiedys mialem taki problem ze stanalem kolo jakiegos zakladu przemyslowego i pilot nie dzialal. zamknalem auto kluczykiem a odjechac juz pozniej nie moglem bo immo nie moglem wylaczyc. pomoglo scholowanie samochodu w inne miejsce. moze masz ten sam problem. sprobuj tez wlozyc kluczyk do stacyjki, przekrecic na 1-sza pozycje i ponaciskac kilkakrotnie przyciski na pilocie.
 
 
konrad99 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 68
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 10:01   

co do klapy to raczej jest ok, kontrolka na desce sie nie swieci, zarowka w bagazniku gasnie. nie stoje pod zadnym zakladem tylko pod moim domem. otworzylem normalnie pilotem, wszystko bylo normalnie, jak zaczalem odpalac to ledwo co krecil. po paru probach zaczal wyc immo i nie moglem go juz wylaczyc ani zamknac auta pilotem. dziala radio, nawiew nawet swiatla. czy to ze zarowka w bagazniku swiecila sie wczoraj ponad godzine jak majstrowalem przy zamku mogla lekko rozladowac akumulator? z tego co mi powiedzial poprzedni wlasciciel to aku byl "niedawno" wymieniany. jakie bezpieczniki sprawdzic?
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 11:00   

konrad99 napisał/a:
na koniec nie moglem wylaczyc immobilaisera ani zamknac samochodu pilotem

może padła ci bateria w pilocie?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
konrad99 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 68
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 11:13   

raczej dziwny zbieg okolicznosci, poza tym pilot lapal dobrze i przestal dopiero jak wykonczylem akumulator. Czy ktos moze mi jednoznacznie powiedziec czy padniety akumulator moze byc tego przyczyna?
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 12:21   

konrad99 napisał/a:
...Czy ktos moze mi jednoznacznie powiedziec czy padniety akumulator moze byc tego przyczyna?

nie wiem na ile jednoznaczną będzie moja odpowiedź, ale właśnie wymieniłem całkowicie padnięty akumulator (nie miał siły przekręcić silnikiem) ... żadnych problemów z immobilaiserem nie miałem :bezradny:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 12:23   

konrad99 napisał/a:
dziala radio, nawiew nawet swiatla.

jezeli dzialaja swiatla radio itp to aku jeszcze nie jest rozladowany do konca
konrad99 napisał/a:
czy to ze zarowka w bagazniku swiecila sie wczoraj ponad godzine jak majstrowalem przy zamku mogla lekko rozladowac akumulator

tak, moglo lekko rozladowac aku ale nie tak mocno zebys nie zapalil auta z tego powodu
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
konrad99 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 68
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 15:53   

odlaczylem akumulator na godzinke, podzialalo to na pilota, po 4-krotnym wcisnieciu klawisza zamykania zamek zareagowal, immo tez. Silnik odpalilem kablami od kolegi. Widocznie aku wymaga wymiany. Swoja droga jaki aku kupic do tego modelu? nie pytam o marke tylko parametry, a szczegolnie prad rozruchu. dzieki za wszystkie posty
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 17:50   

konrad99 napisał/a:
Swoja droga jaki aku kupic do tego modelu?

podjedz do sklepu gdzie chcesz kupic aku (np. inter cars) i tam pan wezmie do reki katalog i ci powie jaki powinien byc :wink:
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 18:03   

fabrycznie jest chyba 45Ah. Kup 50Ah i będzie gooooodd ;) I prąd rozruchu na 200% będzie miał wystarczający ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
konrad99 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 68
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Sty 05, 2008 00:31   

Brt, wystarczajacy ale czy nie za duzy :grin: 50-tka centry ma cos kolo 450A a ja w tej chwili mam 360A :hm:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Sty 05, 2008 15:02   

za duży na pewno nie zaszkodzi ;)
konrad99 napisał/a:
50-tka centry ma cos kolo 450A a ja w tej chwili mam 360A :hm:

a według jakiej normy??? bo jeśli pierwsza wartość jest wg SAE, a druga wg DIN to ten pierwszy akumulator ma mniejszy prąd rozruchu :P
niestety ostatnio producenci rzadko to podają (przypuszczam, że Centra podaje wg PN-EN, w takim układzie to te wartości różnią się niedużo ;) )
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Sty 05, 2008 22:13   

będzie OK ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Nie Sty 06, 2008 20:52   

konrad99 napisał/a:
odlaczylem akumulator na godzinke, podzialalo to na pilota, po 4-krotnym wcisnieciu klawisza zamykania zamek zareagowal, immo tez.

na problemy z alarmem i immo to zazwyczaj pmaga :wink:


konrad99 napisał/a:
zarowka w bagazniku swiecila sie wczoraj ponad godzine

Świecąca się przez godzine lampka nigdy nie wyladuje akumulatora tak, żeby nie zakręcil, chyba że jest felerny i nie "trzyma" jak należy.

a co do prądu rozruchu, to im wiekszy, tym lepszy :grin:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 416 Si] Padł immo po wyjęciu bezpiecznika
Roob Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Wto Mar 19, 2013 16:24
Roob
Brak nowych postów [R416] Czy to komputer padł? sonda lambda
psyho99 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Sie 20, 2012 16:51
psyho99
Brak nowych postów [R416] Padł silnik. Olej na świecach.
klozub Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Kwi 27, 2009 12:42
seba323
Brak nowych postów [MG ZS 120 + LPG] Zapalil sie Check engine :(
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 53 Nie Mar 18, 2012 12:06
neo88
Brak nowych postów [R416] Kod immo
Lechos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Lis 05, 2007 08:53
JohnnyB



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink