Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Brak przyspieszenia z wolnych obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Brak przyspieszenia z wolnych obrotów
Autor Wiadomość
sokolow 



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 4
Skąd: Mazowieckie



Wysłany: Sro Mar 26, 2008 00:08   [R75] Brak przyspieszenia z wolnych obrotów
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam
Mam problem z Roverkiem 75 2.0 cdti 0d 1000 do 2500 nie wchodzi na obroty , nie chce jechać. Przebieg dośc znaczny 300 tys.
Jak złapie powyżej 2500 idzie jak burza.
Przepływka druga , katalizator usunięty , cisnienie na postoju jak go przegazuje łapie do około 1.7 bara.
Co jest grane ? miał ktos podobny przypadek.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 10:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 26, 2008 00:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin_i_alunia 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 195
Skąd: Konstancin



Wysłany: Sro Mar 26, 2008 00:13   

Ja bym obstawiał przepływkę... masz pewność, ż ta którą teraz założyłeś jest sprawna? Ja ostatnio kupiłem nową i okazała się niesprawna (oddali kasę na szczęście)... Ale nowe nie znaczy dobre.
 
 
 
sokolow 



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 4
Skąd: Mazowieckie



Wysłany: Sro Mar 26, 2008 08:17   

Witam
Podmieniałem przepływkę z innego sprawnego auta i też nie pomogło
Pozdr.
 
 
rolando 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 326
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Mar 27, 2008 11:09   

może warto by było podjechać gdzieś na kompa i sprawdzić programem ?? powinien on wyłapać usterkę.

silnik na wolnych obrotach pracuje równo, nie szarpie ??

jak rozwiązesz problem daj znać sam jestem ciekaw co to może być.


powodzenia
_________________
PZDR.
 
 
 
Wolek 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 139
Skąd: Dębica



Wysłany: Czw Mar 27, 2008 14:28   

a nie jest to od 1000 do 2000 bo jak tak to po 2000 wlacza sie turbina
_________________
Wolek
 
 
rolando 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 326
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Mar 27, 2008 16:33   

Wolek napisał/a:
a nie jest to od 1000 do 2000 bo jak tak to po 2000 wlacza sie turbina


ja zakładam że sokolow wie o fakcie że turbina się załącza k. 2000 obrotów i samochód ma wyraźnego kopa. no jeśli tego nie wiem to juz sam nie wiem co powiedzieć :) :mrgreen:
_________________
PZDR.
 
 
 
sokolow 



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 4
Skąd: Mazowieckie



Wysłany: Czw Mar 27, 2008 23:25   

Witam
Na komputerze nie łapie błędów . Przyspiesza dobrze powyżej 2000 -2500 obrotów.
Wtryski podmieniane bez efektu.
Cięgno na zaworze turbiny działa prawidłowo, nie jest zablokowane.
Dodam , że autem jechac jest ciężko dopuki nie złapie powyżej 2000 obrotów.

Pozdr.
 
 
argail 




Pomógł: 34 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 445
Skąd: Radom

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 28, 2008 07:41   

sokolow napisał/a:
Dodam , że autem jechac jest ciężko dopuki nie złapie powyżej 2000 obrotów.

Dokładnie tak zachowuje się kazdy (nie modyfikowany) R75CDT - do 2000tyś obrotów po prostu ledwo idzie ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 28, 2008 11:08   

rolando napisał/a:
ja zakładam że sokolow wie o fakcie że turbina się załącza k. 2000 obrotów

Turbina pracuje cały czas.

sokolow napisał/a:
Przyspiesza dobrze powyżej 2000 -2500 obrotów.

No to wszystko OK.
Zmierz kontrolnie przyspieszenie 0-100kmh. Wszystko poniżej 12-13s będzie wartością do przyjęcia.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 13:53   

argail napisał/a:
Dokładnie tak zachowuje się kazdy (nie modyfikowany) R75CDT - do 2000tyś obrotów po prostu ledwo idzie ;)
Hmmm.... wielokrotnie na forum spotykam się z taką opinią, co dla mnie jest trochę dziwne. Mój R75 przyspiesza "płynnie" w całym zakresie obrotów (oczywiście w rozsądnych granicach) i nie zauważam żadnego "powera" powyżej 2000 tys. obrotów. Turbodziura o której piszecie jest bardzo, ale to baaaaardzo wyczuwalna np. w Fordzie mondeo 2000 r (mam okazję często jeździć), natomiast w moim Roverku zjawisko to nie występuje. Wniosek jest jeden: albo Wy, albo ja mam coś "skopane" :/ ...

Pozdrawiam!

[ Dodano: Pią Mar 28, 2008 13:55 ]
Jeszcze jedno - to co zauważył piter34 - ludzie - turbina pracuje cały czas. Nic tam się nie załącza i nie odłącza.
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
argail 




Pomógł: 34 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 445
Skąd: Radom

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 28, 2008 14:07   

Marian_K napisał/a:
mmm.... wielokrotnie na forum spotykam się z taką opinią, co dla mnie jest trochę dziwne. Mój R75 przyspiesza "płynnie" w całym zakresie obrotów (oczywiście w rozsądnych granicach) i nie zauważam żadnego "powera" powyżej 2000 tys. obrotów

Ciekawe ... Jak to wygląda :
Ruszam z miejsca, jedynka - naciskam gaz - samochód iiiiiiiidzie, iiidzie, idzie i dopiero od około 1700 - 1800 obrotów czuć że zaczyna go "wyrywać" z miejsca - poniżej mogę wdepnąć pedał w podłogę ale i tak nie ma reakcji - obroty (na biegu) wkręcają się od 700 - 1700 w jakieś 4,5 sec...
Kiedyś na jakimś spotkaniu trzeba będzie to porównać - moje odczuć mogą być subiektywne - przesiadłem na do R75 z VectryB 1.6 16v która po wciśnięciu pedału gazu w podłogę na jedynce dostawała szału ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 15:40   

argail napisał/a:
VectryB 1.6 16v która po wciśnięciu pedału gazu w podłogę na jedynce dostawała szału

tak reagują benzynki ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
nestor_45 



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 34
Skąd: Gorzów Wielkoplski



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 16:18   

Ja w swoim roverku też tak miałem, przyśpieszał płynnie i nie było odczucia doładowania z turbiny. Okazało się ze mam nieszczelny układ przy intercoolerze. Po naprawie jest odczuwalny wzrost mocy tak przy 1800 r. Z tego co wiem to turbina właśnie wtedy zaczyna sprężać powietrze, wynika z tego turbo-dziura kiedy ona nie pracuje (oczywiście kręci się cały czas).
_________________
Można zerknąć
www.fabryka-schodow.pl
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 16:33   

To każdy widać ma inaczej, mi teraz ciagnie od dołu tak jak pisze Marian_K płynnie i nie mi jakiejś zwłoki ale od około 1800-1900 obr/min zaczyna czuć ten power czyli ciagnie aż miło no ale jestem po tuningu :smile: Wcześniej było dokładnie tak jak pisze Marian_K, przyśpieszenie było praktycznie jednostajne z lekką różnicą po około 2000 obr/min. Ale nie byłu tak jak pisze argail, a rada dła Ciebie - depnij w gaz :grin: Moje odczucia?? w R75 pedał gazu jest bardzo "głęboki" wiec nie wystarczy tak jak w innych samochodach dać lekko gazu, trzeba mu depnąć, nie do dechy odrazu ale energicznie :smile:
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 28, 2008 17:21   

Marian_K napisał/a:
Wniosek jest jeden: albo Wy, albo ja mam coś "skopane"

A czas do "setki" masz w normie? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 18:30   

piter34, nie wydaje mi sie żeby Marian_K miał coś skopane i o tym nie wiedział :mrgreen: podpuszcza nas :wink:
 
 
 
sokolow 



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 4
Skąd: Mazowieckie



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 23:53   

Tym samochodem nie da się jechać ciężko ruszyć jest z miejsca, 126p ma lepsze przyspieszenie.
jeśli nie przekroczy 2000 obrotów to samochód jakby stał w miejscu.
Pozdr.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Mar 29, 2008 00:08   

sokolow napisał/a:
Tym samochodem nie da się jechać ciężko ruszyć jest z miejsca, 126p ma lepsze przyspieszenie.
jeśli nie przekroczy 2000 obrotów to samochód jakby stał w miejscu.

No to coś jest nie teges :roll: Ostatnio jechałem R75 CDT i całkiem przyzwoicie się poruszał. Ma duzo lepsza górę niż te roverkowe klekoty a i z dołu jechał normalnie czyli płynie przysiesał od 1500obr. Niestety nie wiem co może być przyczyną ://
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Mar 29, 2008 00:10   

coś jest z autem nie tak , mam 75 cdti i automat idzie od samego początku.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Thrillco
[Usunięty]






Wysłany: Sob Mar 29, 2008 08:25   

U mnie po wczorajszej wizycie u Mariusza w ECC wyszło, ze mam walnieta przepływke a i tak R jak na mój gust zwija się całkiem miło...aż się zastanawiam jak bedzie po wymianie przepływki. Wiec jednak sokolow ma coś mocno nie teges z bryką albo....wczesniej miał jakieś benzyny 3,5l i wiecej to bym się nie dziwił, ze mu R75 nie jedzie :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Kręcenie obrotów, brak mocy
MiReK Rover serii 75, MG ZT 67 Wto Lut 05, 2013 17:28
haszczyc
Brak nowych postów [MG ZT 2.5 V6] Brak mocy, dochodzi do max 5,5tys obrotow.
Mat_Dob Rover serii 75, MG ZT 19 Wto Paź 01, 2019 17:19
Mariuszczs
Brak nowych postów [R75] 2CDTi .Brak obrotow wentylatora chlodnicy
czarek236 Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Lip 09, 2017 10:44
czarek236
Brak nowych postów [R75] Brak blokady obrotów (odcięcia paliwa na czerwonym)...
fisha Rover serii 75, MG ZT 6 Pią Paź 26, 2007 09:59
fisha
Brak nowych postów [R75] Sprzęgło - wzrost obrotów brak wzrostu prędkości
occrew Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Lis 14, 2009 12:51
Legion1349



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink