Forum Klubu ROVERki.pl :: Nitro w 1.8VVC ZALOZONE I DZIALA
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Nitro w 1.8VVC ZALOZONE I DZIALA
Autor Wiadomość
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 14:53   

Sachar napisał/a:
Tomi_114 napisał/a:
[A jak masz wydać 2000zł na Nitro to lepiej kup w Emeralda do VVC. Cena jak sie nie mylę 500Ł i z 190KM z VVC powinien wyciągnąć.

Więcej info na http://www.emeraldm3d.com/


Zajrzałem na tą stronkę i tu mały cytat: "My honest opinion has been that if the engine is not modified then gains over the stock ECU were unlikely to be had"
Jeśli dobrze zrozumiałem to raczej sam emerald nic nie da. Czytałem dalej i z pełnym wydechem Janspeeda, sportowym catem, dolotem, świeczkami, zrobioną głowicą i sportowym wałkiem wydechowym i ustawieniu na "full throttle" wypluło 162 km.

Z tego co się dowiadywałem to 190 kucy wyrabia po dołożeniu do powyższego zestawu dolotu Jenvey'a (cztery przepustnice, plus listwa wtryskowa i nowy airbox)

Jak chcesz Kamil tanio to wkładaj Nosa.


Oto opis modyfikacji VVC który finalnie ma 190KM. Wiadomo - to jest Anglia - inne realia dostępności części.

.: Engine/transmission :.

VVC mems2J engine

Piper 270 solid conversion cams

Mike Satur blue anodised VVC blanking plate kit

Blue Vernier pullies

Pete Burgess’ ‘cleaned up’ cylinder head

VHPD dth throttle bodies from Lotus Elise 190

ITG sausage filter

Emerald M3K ECU

Janspeed 4-2-1 manifold

Janspeed de-cat pipe

Scorpion S/S 3” exhaust system

Blue Silicone coolant pipes

Luminition HT leads

‘1996’ Rover 216 R65 code ‘U’ gearbox with 3.7 final drive, with modified Metro gear selector arm

GE quick shift
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 14:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 19:44   

powyzsze czesci z transportem wyjda tyle ze glowa boli :)

Kamil a ty jakies mody robiles?? Autko jest tylko do zabawy czy na codzien?? :D

Cena 1500za NX full komplet jest dosc okazyjna, przy koszcie zalozenia ok500zl u gazownika jest to napewno dobra alternatywa dla polskich warunkow.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 21:22   

Tomi_114 napisał/a:
Kamil Luczak napisał/a:

Tomi co sadzisz o zalozeniu nitro? Powiem szczerze ze Twoje zdanie jest dosc wazne w tym temacie :P


Odpuść sobie ;) doprowadź do porządku auto ;) i VVC zeby miało tyle kucyków ile powinno mieć. A jak masz wydać 2000zł na Nitro to lepiej kup w Emeralda do VVC. Cena jak sie nie mylę 500Ł i z 190KM z VVC powinien wyciągnąć. zależy przede wszystkim od Ciebie co Ty chcesz z tego auta zrobić. Jak rakiete to wyrzuć VVC a wsadź TURBO.

Więcej info na http://www.emeraldm3d.com/



Spoko spoko niezła ściema 190KM z samego boxa bajki to po 19 na TVP1, każdy dobrze wie jak sie ciężko wyciąga KM z NA ze to droga i niewdzięczna dłubania...

Nie masz sie co zastanawiać ładuj NITRO chyba ze masz trochę sałatki żeby zrobić generalkę i dopiero ogień:)


ps. Kamil jakie będziesz zakładał opony model i rozmiar? zdajesz sobie sprawę jaki wpływ ma taki strzał na układ jezdny :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 21:53   

dobryziom napisał/a:



Spoko spoko niezła ściema 190KM z samego boxa bajki to po 19 na TVP1, każdy dobrze wie jak sie ciężko wyciąga KM z NA ze to droga i niewdzięczna dłubania...
:


Nie sam box a zestaw. Pokażny ale coś za coś.

VVC mems2J engine
Piper 270 solid conversion cams
Mike Satur blue anodised VVC blanking plate kit
Blue Vernier pullies
Pete Burgess’ ‘cleaned up’ cylinder head
VHPD dth throttle bodies from Lotus Elise 190
ITG sausage filter
Emerald M3K ECU
Janspeed 4-2-1 manifold
Janspeed de-cat pipe
Scorpion S/S 3” exhaust system
Blue Silicone coolant pipes
Luminition HT leads
‘1996’ Rover 216 R65 code ‘U’ gearbox with 3.7 final drive, with modified Metro gear selector arm

Żródło: www.metropower.co.uk
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 22:10   

Tomi_114 ale tu chodzi o projekty mało budżetowe :) wiec Nitro + generalka silnika będzie najkorzystniejsza opcja KM/ZŁ :)



ps. Kamil jakie będziesz zakładał opony model i rozmiar? zdajesz sobie sprawę jaki wpływ ma taki strzał na układ jezdny :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez dobryziom Sro Kwi 02, 2008 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 22:21   

Tomi_114 czyli wychodzi, że jeszcze więcej niż napisałem :) W naszych warunkach gigantyczny koszt, przewyższający kilka razy wartość auta.
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 22:30   

Samochod sluzy do zabawy, na wkaacje raczej nim jechac nie bede, chyba ze wydech smienie na cos co bedzie mialo dwa tlumiki i nie trzeba bedzie zakladac sluchawek redukujacych halas.
No hajsu nie mam za duzo, dlatego myslalem o nitro, biorac pod uwage ze i tak poki co jedyne co mnie objechalo na ulicy to M5 i audi A8 4.2 ( tutaj z rolki ) to za czesto uzywac nie bede ;)

Co do kapcioszkow beda to dunlop sp sport 9000 195/45

Wczorajzauwazylem ze jesli chodzi o starty od zera to lepiej jest we 2 sooby, bo mniej sie mieli :P Jesli o rolke to samemu.

Objechalem wczoraj Forestera 2.5T, start ma kosmiczny na jedynce dostalem prawie dlugosc, pod koniec 3 b bylem juz maske z przodu i hamowanie. Na pokladzie ja 95kg plus kumpel 95kg i staly balast w postaci 20kg skrzynki z narzedziami ;) I ja i kierowca forestera bylismy zdziwieni z rozstrzygniecia pojedynku. Jak cos to jest nagrany filmi, na ktorym malo widac, ale efekt koncowy zostal uchwycony


PS jesli chodzi o zalozenie nitro to mam kumpla ktory pracuje w volvo i powiedzial ze sie tego podejmie, wiec wyjdzie mnie to sporo taniej :D O ile w ogole dojdzie do zakupu, bo jest klient ktory chce tez kupic a byl wczesniej chetny :(
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 10:54   

na allegro jest zestaw NX za 1200zl. Co do oponek to zadowolony jestes ?? ja mam dunlop sport 2000 i musze powiedziec ze tragedia :/
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 12:33   

Ja miałem trochę modeli opon w rożnych samochodach te marki których napewno już nigdy nie założę to: Dunlop, Continental, Dębica, Fulda, Barum, Avon przyczyna sie głownie kiepska trakcja (albo jej brak), pływanie, duży hałas, bąble albo pękanie. Z opon które polecam: Yokohama, Bridgestone, Michelin, Goodyear, Nokian, Toyo(chociaż z trakcja jest mocno przereklamowana nie licząc R888 której nie używałem ale widziałem w akcji) albo te do których sie ostatnio przekonałem: Nexen niezbyt droga koreanska opona jestem bardzo milo zaskoczony trakcja na tej oponie niskim hałasem oraz dobrym trzymaniem bocznym polecam, Nankang znowu korea chyba nawet sam w tym roku założę do siebie na lato opona trzyma rewelacyjnie trakcje plus żadnego bujania na ostrych zakrętach przetestowana w Nubie turbo by Zgred garage, na koniec Vredestein niestety nie miałem przyjemności jazdy ale wygrywają ostanio wszystkie prestiżowe konkursy wiec może warto sprawdzić :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 13:08   

fuldy i barum to polecam zimowe do normalnej jazdy :) moze by tak zalozyc temat apropo przetestowanych opon ?? :>
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 14:07   

no właśnie małe OT mi wyszło sorry :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 00:55   

Jeszcze opon nie mam bo ida z niemiec dopiero :/ Ten NX to jakas slaba wersja sport compact nowy kosztuje 4999zl<sciana> Masakrycznie dorogi, ale dobry zestaw. Za niego zaliczka tez wplacona:P
 
 
 
freestyler 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 73
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 23:49   

ja sie troszke scigam i powiem ci zainwestuj troche w dobre opony np semi slick toyo r888
przy małej masie i duzej mocy nie da sie uniknac utraty trakcji a pewnie takowa posiadasz :mrgreen:
_________________
ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
 
 
 
BubuZR 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 125
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 07:34   

Kamil Luczak napisał/a:
a czy wytrzyma to silnik? Podobno do VVC nie da sie turbo dolaczyc


Samą instalację turbo fizycznie da sie zainstalować, ale problem jest z wysterowaniem komputera, bo to niestety nie to samo co hondowski VTEC, który bardzo sie lubi z wszelakiej maści zewnętrznymi sterownikami... natomiast nitro myślę najbezpieczniej będzie założyć suche czyli w NX jest to zdaje sie Sport Compact... no i najpierw sprawdź w ogóle stan silnika.
_________________
www.wgrzesiak.com - fotografia motoryzacyjna
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 15:18   

bubuzr - ale przeciez ten instalacji nie podlacza sie przez kompa, ani ona nie ma w ogole z nim stycznosci
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 17:05   

sucha?? ja czytalem ze straszna lipa...
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
BubuZR 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 125
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 17:37   

Kamil Luczak napisał/a:
bubuzr - ale przeciez ten instalacji nie podlacza sie przez kompa, ani ona nie ma w ogole z nim stycznosci


wiem o tym, ale to, co napisałem o komputerze tyczyło sie wspomnianej instalacji turbo.. chyba nie piszę jeszcze po arabsku? :mrgreen: :oops:
_________________
www.wgrzesiak.com - fotografia motoryzacyjna
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 18:59   

No to trzeba bylo skonkretyzowac:P We wtorek nitro jedzie do mnie, tyle ze sprawa bedzie wygladala tak ze od polowy kwietnia mam garaz u kumpla na 2 tyg, wiec bedzie miejsce na zrobienie blacharki, co oznacza ze zaloze nitro raz przejade i samochod bedzie stal :P
 
 
 
BubuZR 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 125
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 19:04   

Napisz jak sie sprawuje i jak silnik je trawi :)
_________________
www.wgrzesiak.com - fotografia motoryzacyjna
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 08:59   

Wczoraj paczka doszla, mam wszystko co trzeba procz gazu w butli :P Butla wielka myslalem ze bedzie sporo mneijsza, ale dobrze bo dociazy tyl wozu :P Jak sie pogoda wyklaruje to bede montowal. Narazie chce jak najmniejsza ilosc gazu wtryskiwac zeby nie zje... czegos potem dojde do 30Km i tyle bedzie max.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Nitro NX zestaw mokry
Gość Tuning mechaniczny 1 Wto Wrz 30, 2008 15:42
kamil_luczak
Brak nowych postów [r200 97r] Instalacja nitro a silnik :)
donmulanka Tuning mechaniczny 9 Wto Gru 02, 2008 10:29
donmulanka
Brak nowych postów Zamiana 1.8i na 1.8VVC
Zamiana 1.8i na 1.8VVC czy to jest mozliwe??
piotrek1987 Tuning mechaniczny 33 Czw Lip 12, 2007 21:09
freestyler
Brak nowych postów [MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t
scorpion Tuning mechaniczny 34 Pią Kwi 12, 2013 17:12
scorpion
Brak nowych postów Troche na temat 1.8VVC
kamil_luczak Tuning mechaniczny 87 Czw Lis 27, 2008 18:22
kamil_luczak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink