Zajrzałem na tą stronkę i tu mały cytat: "My honest opinion has been that if the engine is not modified then gains over the stock ECU were unlikely to be had"
Jeśli dobrze zrozumiałem to raczej sam emerald nic nie da. Czytałem dalej i z pełnym wydechem Janspeeda, sportowym catem, dolotem, świeczkami, zrobioną głowicą i sportowym wałkiem wydechowym i ustawieniu na "full throttle" wypluło 162 km.
Z tego co się dowiadywałem to 190 kucy wyrabia po dołożeniu do powyższego zestawu dolotu Jenvey'a (cztery przepustnice, plus listwa wtryskowa i nowy airbox)
Jak chcesz Kamil tanio to wkładaj Nosa.
Oto opis modyfikacji VVC który finalnie ma 190KM. Wiadomo - to jest Anglia - inne realia dostępności części.
.: Engine/transmission :.
VVC mems2J engine
Piper 270 solid conversion cams
Mike Satur blue anodised VVC blanking plate kit
Blue Vernier pullies
Pete Burgess’ ‘cleaned up’ cylinder head
VHPD dth throttle bodies from Lotus Elise 190
ITG sausage filter
Emerald M3K ECU
Janspeed 4-2-1 manifold
Janspeed de-cat pipe
Scorpion S/S 3” exhaust system
Blue Silicone coolant pipes
Luminition HT leads
‘1996’ Rover 216 R65 code ‘U’ gearbox with 3.7 final drive, with modified Metro gear selector arm
GE quick shift
_________________ Pozdrawiam
7Tomi
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 14:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi co sadzisz o zalozeniu nitro? Powiem szczerze ze Twoje zdanie jest dosc wazne w tym temacie
Odpuść sobie doprowadź do porządku auto i VVC zeby miało tyle kucyków ile powinno mieć. A jak masz wydać 2000zł na Nitro to lepiej kup w Emeralda do VVC. Cena jak sie nie mylę 500Ł i z 190KM z VVC powinien wyciągnąć. zależy przede wszystkim od Ciebie co Ty chcesz z tego auta zrobić. Jak rakiete to wyrzuć VVC a wsadź TURBO.
Spoko spoko niezła ściema 190KM z samego boxa bajki to po 19 na TVP1, każdy dobrze wie jak sie ciężko wyciąga KM z NA ze to droga i niewdzięczna dłubania...
Nie masz sie co zastanawiać ładuj NITRO chyba ze masz trochę sałatki żeby zrobić generalkę i dopiero ogień:)
ps. Kamil jakie będziesz zakładał opony model i rozmiar? zdajesz sobie sprawę jaki wpływ ma taki strzał na układ jezdny
Spoko spoko niezła ściema 190KM z samego boxa bajki to po 19 na TVP1, każdy dobrze wie jak sie ciężko wyciąga KM z NA ze to droga i niewdzięczna dłubania...
:
Nie sam box a zestaw. Pokażny ale coś za coś.
VVC mems2J engine
Piper 270 solid conversion cams
Mike Satur blue anodised VVC blanking plate kit
Blue Vernier pullies
Pete Burgess’ ‘cleaned up’ cylinder head
VHPD dth throttle bodies from Lotus Elise 190
ITG sausage filter
Emerald M3K ECU
Janspeed 4-2-1 manifold
Janspeed de-cat pipe
Scorpion S/S 3” exhaust system
Blue Silicone coolant pipes
Luminition HT leads
‘1996’ Rover 216 R65 code ‘U’ gearbox with 3.7 final drive, with modified Metro gear selector arm
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Kwi 02, 2008 22:30
Samochod sluzy do zabawy, na wkaacje raczej nim jechac nie bede, chyba ze wydech smienie na cos co bedzie mialo dwa tlumiki i nie trzeba bedzie zakladac sluchawek redukujacych halas.
No hajsu nie mam za duzo, dlatego myslalem o nitro, biorac pod uwage ze i tak poki co jedyne co mnie objechalo na ulicy to M5 i audi A8 4.2 ( tutaj z rolki ) to za czesto uzywac nie bede
Co do kapcioszkow beda to dunlop sp sport 9000 195/45
Wczorajzauwazylem ze jesli chodzi o starty od zera to lepiej jest we 2 sooby, bo mniej sie mieli Jesli o rolke to samemu.
Objechalem wczoraj Forestera 2.5T, start ma kosmiczny na jedynce dostalem prawie dlugosc, pod koniec 3 b bylem juz maske z przodu i hamowanie. Na pokladzie ja 95kg plus kumpel 95kg i staly balast w postaci 20kg skrzynki z narzedziami I ja i kierowca forestera bylismy zdziwieni z rozstrzygniecia pojedynku. Jak cos to jest nagrany filmi, na ktorym malo widac, ale efekt koncowy zostal uchwycony
PS jesli chodzi o zalozenie nitro to mam kumpla ktory pracuje w volvo i powiedzial ze sie tego podejmie, wiec wyjdzie mnie to sporo taniej O ile w ogole dojdzie do zakupu, bo jest klient ktory chce tez kupic a byl wczesniej chetny
Ja miałem trochę modeli opon w rożnych samochodach te marki których napewno już nigdy nie założę to: Dunlop, Continental, Dębica, Fulda, Barum, Avon przyczyna sie głownie kiepska trakcja (albo jej brak), pływanie, duży hałas, bąble albo pękanie. Z opon które polecam: Yokohama, Bridgestone, Michelin, Goodyear, Nokian, Toyo(chociaż z trakcja jest mocno przereklamowana nie licząc R888 której nie używałem ale widziałem w akcji) albo te do których sie ostatnio przekonałem: Nexen niezbyt droga koreanska opona jestem bardzo milo zaskoczony trakcja na tej oponie niskim hałasem oraz dobrym trzymaniem bocznym polecam, Nankang znowu korea chyba nawet sam w tym roku założę do siebie na lato opona trzyma rewelacyjnie trakcje plus żadnego bujania na ostrych zakrętach przetestowana w Nubie turbo by Zgred garage, na koniec Vredestein niestety nie miałem przyjemności jazdy ale wygrywają ostanio wszystkie prestiżowe konkursy wiec może warto sprawdzić
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 00:55
Jeszcze opon nie mam bo ida z niemiec dopiero Ten NX to jakas slaba wersja sport compact nowy kosztuje 4999zl<sciana> Masakrycznie dorogi, ale dobry zestaw. Za niego zaliczka tez wplacona:P
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 73 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 23:49
ja sie troszke scigam i powiem ci zainwestuj troche w dobre opony np semi slick toyo r888
przy małej masie i duzej mocy nie da sie uniknac utraty trakcji a pewnie takowa posiadasz
_________________ ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
a czy wytrzyma to silnik? Podobno do VVC nie da sie turbo dolaczyc
Samą instalację turbo fizycznie da sie zainstalować, ale problem jest z wysterowaniem komputera, bo to niestety nie to samo co hondowski VTEC, który bardzo sie lubi z wszelakiej maści zewnętrznymi sterownikami... natomiast nitro myślę najbezpieczniej będzie założyć suche czyli w NX jest to zdaje sie Sport Compact... no i najpierw sprawdź w ogóle stan silnika.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 18:59
No to trzeba bylo skonkretyzowac:P We wtorek nitro jedzie do mnie, tyle ze sprawa bedzie wygladala tak ze od polowy kwietnia mam garaz u kumpla na 2 tyg, wiec bedzie miejsce na zrobienie blacharki, co oznacza ze zaloze nitro raz przejade i samochod bedzie stal
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 08:59
Wczoraj paczka doszla, mam wszystko co trzeba procz gazu w butli Butla wielka myslalem ze bedzie sporo mneijsza, ale dobrze bo dociazy tyl wozu Jak sie pogoda wyklaruje to bede montowal. Narazie chce jak najmniejsza ilosc gazu wtryskiwac zeby nie zje... czegos potem dojde do 30Km i tyle bedzie max.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum