Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] Throttle Body 56mm
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] Throttle Body 56mm
Autor Wiadomość
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 10:03   

piekny zestaw :)


ps. Sachar, widze ze grasz w ogame, zainstaluj sobie Firefoxa i sciagnij dodatek foxgame ;) zobaczysz jak ulatwia sie gra ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 28, 2008 10:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hoosar 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 71
Skąd: Zielonka



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 10:18   

Sachar napisał/a:
Można dociągnąć do 250 - podobno

Pod warunkiem zastowania "solid cams" oczywiscie ;] .
 
 
trollbee 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 10:48   

No dobra interesuje mnie 180 - 200 KM w moim F więc co proponujecie bo normalnie sie pogubiłem już :(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 17:12   

Zestaw Pipera Solid cams za 600 funciaków - efekt 185 koników - moja propozycja
 
 
hoosar 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 71
Skąd: Zielonka



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 18:10   

Do tych 600 funtow trzeba doliczyc jeszcze jakas swinie albo kompa stand-alone , do tego strojenie... Tak mi sie zdaje przynajmniej.
 
 
trollbee 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 18:23   

Cytat:
Do tych 600 funtow trzeba doliczyc jeszcze jakas swinie albo kompa stand-alone , do tego strojenie... Tak mi sie zdaje przynajmniej.

Po Polskiemu please!!!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
hoosar 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 71
Skąd: Zielonka



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 18:43   

Wkladajac solid cams trzeba zestroic komputer, bo na fabrycznym sofcie podejrzewam ze sie pogubi. Zatem trzeba zamontowac albo nowy komputer (stand-alone), albo wpiac sie pod obecny z tak zwana "swinia" (piggyback) modyfikujaca jego dzialania. Oczywiscie trzeba to wszystko zestroic u specjalisty :) .
 
 
michalswiatek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 146
Skąd: Szwecja



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 18:58   

Sachar napisał/a:
Można dociągnąć do 250 - podobno
Na seryjnych walkach :?: :shock:

To lepiej niz solid cams, cena tez nie jest jakas kosmiczna.

Ciekawe jak chodzi 250 konny MGF :twisted:
_________________
obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 22:45   

michalswiatek napisał/a:
Sachar napisał/a:
Można dociągnąć do 250 - podobno
Na seryjnych walkach :?: :shock:

To lepiej niz solid cams, cena tez nie jest jakas kosmiczna.


Razem z podmianką wałków. Myślę że bez zmian wałeczków do 200 by dociągnął, ale to tylko moje gdybanie.

[ Dodano: Pon Lip 28, 2008 22:48 ]
michalswiatek napisał/a:
Ciekawe jak chodzi 250 konny MGF :twisted:


Myślę, że już bardziej lata niż chodzi :D
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 28, 2008 23:05   

Te 4 przepustnice to tzw ITB ;) Ciekawe jak do tego daloby rade podlaczyc nitro:) Mnie ITB interesuje, ale dopiero na przyszly sezon jak sie uporam ze wszystkimi wyciekami i usterkami, zrobie zawias i klatke
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lip 29, 2008 09:27   

A nie wydaje wam sie ze ten silnik sie wysra po takich modach? więcej powietrza, większe wtryski plus większą dawka paliwa= większe EGT i to na seryjnych gratach pachnie dziura w tłoku lub tłokiem w misce... pewnie świnia mogła by to podratować... ale pamiętajmy ze koszt ostateczny takich 200KM w NA tani nie będzie :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Lip 29, 2008 21:11   

mialem pisac wczoraj, ale cos serwer siadl i nie byl dostepny, wg mnie to bedize zarlo duuuuuzo paliwa i pewnie dlatego baaaardzo rzadko ktos to wrzuca
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 29, 2008 22:17   

HaDeSsS, z zasady cos co jest mocne musi dużo żreć :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lip 29, 2008 22:47   

teki secik 4 przepustnic siedzi w praktycznie każdej replice lotusa super7 wyposażonej w K serię (ewentualnie jest zrobiona przeróbka na 4 poziome gaźniki), więc nie jest to jakis ewenement. A palić, to napewno trochę spali, bo cztery gęby wykarmić, to nie to co jedną :)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Lip 29, 2008 22:57   

Senn, wiem, ze musi zjesc, ale chodzi o to zeby jadlo tylko wtedy kiedy go krecisz mocniej, dlatego turbo jest tutaj gora :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink