Forum Klubu ROVERki.pl :: [214 Si 96r] Porady!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214 Si 96r] Porady!
Autor Wiadomość
m4riusz 



Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 7
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Sie 03, 2008 22:42   [214 Si 96r] Porady!

Witam...jestem zupelnie zielony w tej dziedzinie dlatego pytam o to osoby ktore maja pojecie:) mianowicie chodzi mi o to ze zakupilem ostatnio swojego 1 rovera no i chcialbym mu jakos zwiekszyc moc...ten ma niby 103 konie ale zupelnie tego nie czuc... co byscie polecali zrobic??? Wymienic tlumik? ogolnie co wg was powieniem zrobic by zwiekszyc mu moc:)

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 03, 2008 22:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Nie Sie 03, 2008 22:47   

Wałki
Kolektor 4-1
Wydech z kwasówki
Dolot
Głowice zrobić
Przepustnica od MG ZR 160
Strojenie SMTP 6-7 ECU Master lub jakiś inny wirus

Wtedy poczujesz... mocy i nm ile wyjdzie 130-140 KM
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
m4riusz 



Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 7
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Sie 04, 2008 11:00   

a mniej wiecej koszt takiego czegos??
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sie 04, 2008 11:08   

kolin napisał/a:
Wałki
Kolektor 4-1
Wydech z kwasówki
Dolot
Głowice zrobić
Przepustnica od MG ZR 160
Strojenie SMTP 6-7 ECU Master lub jakiś inny wirus

Wtedy poczujesz... mocy i nm ile wyjdzie 130-140 KM



kolin przepraszam cię ale co ty chcesz tam stroić ? i jakiego wirusa masz na myśli ?

m4riusz
na początek tak jak pisał kolin zrób wydech i dolot zyskasz na dynamice... większa ingerencja w NA daje przyrosty niewspółmierne do kosztów.

co do kosztów:
profi. w firmie tuningowej koło 2,5 tys. wydech, dolot
home made koło 1tys.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Sie 04, 2008 11:16   

dobryziom napisał/a:
kolin przepraszam cię ale co ty chcesz tam stroić


A sądzisz, że jak się wkłada wałki to sie nie stroi auta ? :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sie 04, 2008 11:37   

jeśli masz na myśli planowanie głowicy albo doprężanie lub regulacje kołeczek rozrzadu to tak... jeśli można to nazwać strojeniem... ale przy samej zmianie walków nie ma potrzeby dawać świnię tym bardziej że to NA, tutaj chyba ważniejsze jest zestrojenie "otwarcia" wałków z kolektorem wydechowym i ssącym :) ale to już wyższa szkoła jazdy wiec sie nie wypowiadam.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Sie 04, 2008 14:33   

Mam namyśli również regulowane kółeczka do wałeczków... Nie dopisałem tego... tylko wydaję mi się, że koledze już się odechciało robić szybkiego 1.4 bo koszty przerastają :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sie 04, 2008 14:36   

To prawda zabawa w NA wymaga dużej wiedzy i dużego kapitału... zwykle najtańszym sposobem podniesienia mocy jednostki jest jej zmiana :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Sie 04, 2008 15:31   

moze masz zdechle te 1.4 :P fakt ze rakieta to nie jest ale zbiera sie naprawde milo... patrz na stosunek mocy do wagi ktory nie jest zly 103\km/1000\\kg na poczatek wymien plyny i filtry i sprawdz katalizator bo moj tez byl bardziej mulowaty...
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Sie 04, 2008 15:58   

Fakt 1.4 dla mnie jest słaby i te 103KM przy tej masie wcale jakoś sie za bardzo nie zbiera... Moment w tym aucie też jest niski... w dodatku auto zbiera sie fajnie tylko do ok 140km/h i to jeszcze trzeba mu tam cisnąć na każdym biegu... Generalnie przyznam jak kolega tych 103KM nie czuć... Np w Porównaniu do Tigry 90KM to tam lepiej czuć...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Porady na temat 214 Si
Update 5.09.2007 Przebudowa dolotu
kolin Tuning mechaniczny 49 Sob Lis 24, 2007 21:46
kolin
Brak nowych postów R200 + VVC Prośba o porady
czapaja Tuning mechaniczny 18 Czw Mar 04, 2010 16:36
Roj
Brak nowych postów [ 620 Si ] pytanie i porady ! tuning Rover
grubywp Tuning mechaniczny 21 Wto Sty 31, 2012 13:22
grubywp



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink